Në një epokë ku diskutimi rreth futbollit bazohet gjithmonë në të dhëna ekonomike, Twente konfirmoi, se gjithçka që dinim për dekadat e fundit, do të ndryshojë ngadalë, ngadalë.
Ndërsa në vitin e kaluar financiar klubi holandez kishte shfaqur një humbje të vogël financiare, këtë vit ata arritën një fitim neto prej 5 milionë eurosh! Ky në vetvete është një lajm i mrekullueshëm, por më tepër janë të dhënat e fitimeve që e bëjnë atë edhe më mbresëlënës.
Burimet e financimit të klubit janë të ardhurat nga televizioni, shitja e lojtarëve, biletat dhe paratë e lëna nga tifozët në stadium në ditët e ndeshjeve.
Televizionet qëndruan të qëndrueshme, biletat shënuan rritje (edhe për shkak të pjesëmarrjes evropiane të vitit të kaluar), ndërsa Twente bëri 6.4 milionë euro nga transfertat, por nëse zbriten taksat dhe komisionet, shuma bie në 3.7 milionë.
E pabesueshme është se Twente njoftoi se kateringu i stadiumit bëri një xhiro prej 10.5 milionë eurosh, me përqindjen më të madhe të blerjes së birrës (para dhe pas ndeshjes) ndërsa fitimi neto nga kjo shumë ishte 6 milionë euro!!!
Dhe nëse ky lajm i veçantë është befasues, e vërteta është se kultura e tifozëve të Twente (dhe evropianëve veriorë në përgjithësi) është e lidhur drejtpërdrejt me birrën…
Në vitin 2019, tifozi i ekipit Christian Rotgering u bë viral, teksa miqtë e tij e kapën atë duke mbajtur në të njëjtën kohë 48 gota birrë për të pirë e gjithë shoqëria që shikonte një ndeshje me Willem.
Vetëm se kjo nuk ishte performanca rekord për grupin e caktuar, pasi dy vjet më parë një tjetër anëtar kishte mbajtur 50 gota në të njëjtën kohë!
Dhe si mund të ndodhin skena të tilla (informacionet thonë se në çdo ndeshje në shtëpi skuadrat vendosin baste se kush do të mbajë më shumë gota), kur sponsori emërtues i stadiumit që nga viti 2008 është birraria Grolsch dhe tani emri i plotë është “De Grolsch Veste” (Kështjella e Grolsch-it).
View this post on Instagram
j.l./ dita