Nga Vlora, kryeministri Edi Rama ironizoi Lulzim Bashën, duke thënë se ai e nisi një tram në Tiranë, por nuk e çoi dot në Durrës, pasi e zuri gjumi.
Rama u shpreh me ironi se për një tram në qytetin e Vlorës do të duhej Lulzim Basha, pasi vetëm ai mund ta bënte.
“Duhet të biem dakord për një gjë që ju bëni mirë që kërkoni. Për tramin në Vlorë do të na duhej Luli, ne nuk dimë të bëjmë trame. Luli e ka bërë një tram në Tiranë, që sic e kanë parë qytetarët e Tiranës është shumë i suksesshëm, me një shpejtësi marramendëse, kapërcen të gjitha problematikat që krijohen nga trafiku. E kishte planin që të çonte deri në Durrës, por e zuri gjumi e la vetëm në Tiranë. Kështu që nuk e di sa mund të bashkëpunohet me të, por shpresoj që mos të arrihet për shkak të tramit të çohet Vlora dhe të thotë duam Lulin kryetar bashkie”, tha Rama.
Kjo deklaratë e kryeministrit Rama u bë në përgjigje të kërkesave të turoperatorëve turistikë në Vlorë, që siç u shpreh kreu i qeverisë janë motori kryesor i zhvillimit turistik dhe ekonomisë rajonale.
j.l./ dita
Po dil shpejt mor Luli djali,
se per ty fort me zuri malli,
se kam nevoje per ty perseri,
te bejme nje kopje per Shqiperi,
ti te presesh me durim e me lezet,
deri kur te vdes une ne pushtet,
pastaj une do ta le ty me porosi,
qe ne kryeministri te vish vec ti,
e te jap llafin e nderit si burre –
ate ‘Luli fle gjume’ nuk ta them me kurre!
Edvin Bythqiri,Lulzim Basha me Koalicionin Euroatlantik do të të shfarosim me 11 Maj!
Per trame kemi Lulin, per peme kemi Lalin e per aeroporte Edin. Lum si vendi qe ju ka!
EDI RAMA NE CDO DALJE PUBLIKE RREZATON INJORANCEN NE ARSIMIMIN E TIJ
“Tram” vjen nga fjala “Tramvaj” qe perkthet si tren urban elektrik ((dekovil) per qytetin me kosto te ulet per qytetaret. Ideja per tramvajet lindi ne fillim te shek. te 19 – te kur levizja me kuaj ne metropolet po behej i veshtire per arsye te rritjes se trafikut dhe kostos per kete lloj transporti joefektiv. Shqypnia ka prodhimin me te lire ne Bote te energjise elektrike sepse prodhimi eshte nga hidrocentralet (HEC) dhe per kete arsye njje qeveri intelektualesh duhej ta kishte zhvilluar menjehere sistemin e tramvajit ne Tirane, pse jo ne Durres, Shkoder dhe Vlore, parate e vjedhura vetem nga inceneratoret do te mjaftonin dhe tepronin qe rrjeti i tramvajeve te ishte transporti kryesor ne Tirane dhe kjo do ta bente bileten pothuaj falas per tironcit dhe do te reduktonte gazet helmuese te makinave me nafte, por per te zbatuar kete strategji duhet te kesh mbaruar nje shkolle profesionale, qe te mendon me strategji afategjate dhe jo ta mbushesh kryeqytetin me kulcedra betoni qe e pengojne kete strategji urbanistike dhe kane bere te pamundur zhvillimin e ketij projekti me inteligjent te propozuar ne histori, shikoni qendren e Tiranes qe eshte transformuar si nje kopesht zoologjik dhe ka ftyre injoranti pa shkolle Edi Rama te flase per projekte teknike apo per perdorimin efikas te energjise kur me parate qe i ka vjedhur buxhetit te shtetit mund te kishte ndertuar metrone poshte tokes ne Tirane dhe del si gjel maje plehut ky karagjoz budalla dhe kritikon Lulzim Bashen per projektin e tramit per Tiranen qe Bota e ka realizuar qindra vite me pare me sukses te papare per qytetaret, te pakten ky karagjoz injorant te kishte ndertuar disa parkime publike mbi toke rreth qendres per te zgjidhur kolapsin mjedisor ne Tirane.
Ramut kurva, ty te kemi per llogje dhe per te boshatisur xhepat e shqiptareve.
Lulit me te qeshur e me te ngjeshur ja dhe 25 milione euro.
E fale per rrugen e Kombit, dhe bleve kompromisin qe te vazhdosh te vjedhesh rruget e Paguara me leket e shqiptareve, dhe tu tregosh tanket miletit qe protestuan.
I harrove, mor qelbesire?
Se si e bllokoi Rama projektin e TRAMIT lexoni artikullin e A Malajt ne gazeten SOT se e spjegon ai se si e bllokoi Rama me Rilindjen e tij duke i bllokuar fomdet.
vazhdon:
Ja cfare thote Wikipedia ne shqip:
“Tramvaji është një lloj tranziti hekurudhor urban i përbërë nga vagonë individuale ose trena dekovile që qarkullojnë në shinat e tramvajit në rrugët publike urbane me nje kosto shfryezimi dhe mirembajtje shume here here me te ulet se autobuset me motora diesel me nafte, sepse perdorin energjine elektrike direkt per levizje mekanike me nje rendiment transformimi mbi 95% dhe qe njekohesisht nuk flakin ne mjedis si gaze helmuese (Njesoj si prodhimi i energjise elektrike nga motor-gjeneratoret nga Bangladeshi me mazut qe Edi Rama i mban me qera si “frengu pulen” pa pune ne Vlore, sepse rendimenti i tyre eshte nen vlerat 0,28 % e transformimit te energjise mekanike te motoreve gerdalla ne energji elektrike, pa permendur pasojat asgjesuese te mjedisit per Vloren nga keta motora me mazut. shenim i intelektualit) Linjat e tramvajit ose rrjetet e tramvajit që operojnë si transport publik quhen tramvaj ose tram. Për shkak të shinave të tyre të ngushta, tramvajet zakonisht përfshihen në termin si sistem dekovili i lehtë, i cili gjithashtu përfshin sisteme të ndara nga trafiku tjetër normal hekurudhor midis qyteteve (kjo demaskon injorancen e Edi Rames kur lidh Tiranen me Durresin si nje alifmatrak absolut ne transportin urban. shenim i intelektualit). Kjo spjegon pse u zhvillua shume perhapja e tramit elektrik ne shekullin e 19 – te ne te gjitha kryeqytetet evropiane ku nevoja per transport urban te lire u be nje detyre imediate per pushtetin lokal.”
Po te kishte Tirana nje ekip profesionistesh me shkolle dhe inteligjente do te kishte zhvilluar disa linja trami elektrik: Nga Kombinati ne Kinostudio, nga Sauku ne Laprake me shume degezime sipas terenit dhe planit urbanistik, kjo do ta bente transportin publik pothuaj falas sepse energjia elektrike ne Shqypni prodhohet nga HEC dmth me kosto minimale si asnje vend tje ter ne Bote, qe te mos flasim per perfitimet per mjedisin por kjo strategji perjashton injorantet pa shkolle si Edi Rama dhe Erion Veliajt qe pervec betonit dhe hekurit te ndertimit nuk njohin asgje tjeter ne zhvillimin e qyteteve moderne me transport urban te lire ne ndihme te qytetareve, per kete strategji duhen diplloma nga Universitete prestigjoze dhe jo BYLMEZE pa dipllome dhe pa shkolle.