Zbardhet e plotë dinamika e aksidentit në rrugën Vorë-Fushë Krujë, ku mbetën të vdekur 4 të rinj mesnatën e së mërkurës (19 mars).
Automjeti me të cilin udhëtonin fillimisht ka kryer parakalimin e 2 kamionëve që lëviznin në rrugën Vorë-Fushë Krujë dhe më pas kanë hyrë sërish në korsinë e tyre, moment që pak sekonda më vonë janë përplasur me betonieren e ndaluar.
Referuar dëshmisë së shoferit 24-vjeçar, Aleksandër Krrashi, ka deklaruar se sapo ka hyrë në rrugën kryesore pasi ka dalë nga vendi i punës, i është fikur mjeti, pasi sipas tij kishte mbaruar nafta.
Ka provuar ta ndezë dy herë dhe më pas ka shkuar në një karburant aty pranë për të marrë naftë dhe sipas tij ka harruar të ndezë bllokazhin e makinës. Burime pranë grupit hetimor thonë se përplasja ka qenë e fortë dhe ka ardhur për dy arsye: prej shpejtësisë së lartë dhe mungesës së fushë-pamjes, për shkak mjeti ka parakaluar dhe nuk e ka parë betonieren e ndaluar.
Nga verifikimet paraprake, në momentin e përplasjes mjeti ka qenë me shpejtësi rreth 170 km në orë, ndërsa gjatë lëvizjes kur ka kryer dhe parakalimin mund të ketë qenë me shpejtësi rreth 200 km në orë.
Firma ku punonte drejtuesi i betonieres, Aleksandër Krrashi, 24 vjeç, i arrestuar, rezulton të jetë ‘Hel-Jon shpk’, e cila merret prodhim dhe tregtim betoni që prej vitit 2021, kur dhe është krijuar. Kompania është me administrator Samir Hoxhën, 27 vjeç, i cili është shpallur në kërkim dhe akoma nuk është gjetur nga policia. Ai akuzohet se ka punësuar Krrashin si shofer, ndërkohë që nuk kishte patentë për drejtimin e mjeteve të rënda, teksa janë shkelur edhe rregullat e sigurisë rrugore e të punës.
Sipas dinamikës së ngjarjes, kur mbërriti në Rinas, në një fluturim nga Gjermania, Erild Laçi, 20 vjeç, postoi një foto teksa zbriti nga avioni. Në aeroport ishin nisur ta merrnin vëllai i tij më i madh, Enejdi, 25-vjeçar, me kushëririn e tyre, Andi Laçi, 22 vjeç, dhe një mik, Endrikejd Kurti, 24 vjeç.
Drejtuesi i betonieres Aleksandër Krashi 24 vjeç, u largua nga vendngjarja, i ndihmuar nga kushëriri i tij Valentin Krrashi, 25 vjeç. Një nga arsyet pse nuk mund t’i dorëzohej policisë, ishte një fakt i rëndë. 24-vjecari drejtonte betonierën pa pasur patentë për këtë kategori mjeti
Policia e arrestoi bashkë me menaxherin e firmës së prodhimit të betonit, Danjel Koxha, 34 vjeç i cili akuzohet se nuk kishte marrë masa për pajisjen e betonieres, me dokumentacionin e nevojshëm për qarkullim dhe kishte punësuar në të zezë drejtuesin e betonieres, pa patentë.
Në kërkim policia shpalli edhe administratorin e kësaj firme, një 27-vjeçar.
Të arrestuarit dhe veprat penale:
Aleksandër Krrashi – Shoferi i betonieres
-Shkelja e rregullave të qarkullimit rrugor
-Drejtimi i automjetit në mënyrë të parregullt
-Largimi nga vendi i aksidentit
Valentin Krrashi, kushëriri i shoferit
-Përkrahja e autorit të krimit
-Veprime që pengojnë zbulimin e së vërtetës
Danjel Koxha, menaxheri
-Shkelja e rregullave të qarkullimit rrugor
-Fshehja e të ardhurave
-Shkelja e rregullave të mbrojtjes në punë
-Punësimi i paligjshëm
j.l./ dita
ngushellime e para
dhe e dyta
ecin shpejt, kujtojne se makina eshte loder qe fluturon
policia..
jashte loje totalisht
shoferi betonieres
pak fajtor, sepse nuk kishte si tja bente me defektin ndoshta
por me mire te hetohet
Ore me difektin sja ben dot po trekendesh ske tja cosh mbas bétonnières.
PO,,,trekendeshi nuk vihet 1 km para mjetit,,,me 200km ne ore jan sa te hapesh e mbydhesh syte,,,trekendeshi eshte per shofere normale qe respektojne rregullat e shpejtesise qe mund te manovrojne,,Jo per avion me 200km ne ore,,,
Djem te rinj qe shkuan pa e gezuar jeten. Gjynah i madh dhe ndjese paçin, por…….. Perse duhet te ngisnin makinen me ate shpejtesi??? 200 km/ore ne rruget e Shqiperise ku mund te kete edhe betoniera te ndaluar rruges e pa sinjale eshte si me i thene vdekjes “Lepe”. Dhe nuk po them qe shoferi i betonieres, e administratori i firmes, e pronari i firmes jane te pafajshem, por faji i tyre nuk e ka shkaktuar drejt per dret tragjedine. Psh fakti qe shoferi i betonieres ishte pa patente nuk eshte esencial ne kete rast se nuk e shkaktoi ai aksidentin duke ngare betonieren, etj, etj.
O TORI trekedeshi vihet 50m larg dhe fosforin ti e shikon gati 100m si thua a mund te devijosh?
Me nje llogaritje te thjeshte 200 km/ore jane 55 m/sek, qe i bie qe ato 150 metrat qe thua ti “Po”, behen per me pak se tre sekonda. Si thua ti a mund te devijosh duke ditur qe mund te te duhet te marresh parasysh edhe kushte te tjera, si psh qe nje makine tjeter mund te jet duke erdhur perballe ne korsine e kundert, ose nje katunar me gomar mund te jete duke laluar rrugen etj. etj.
Ngushellime famijve, dicka e trishte iken kater te rinj ne lule te moshes.
Nuk e di ku jetoni, por si rregull gjysme ore para perendimit te diellit duhet te ndezesh dritat e shkurtra, kjo kur ke makinen ndezur ose ecen. Kur ke ndaluar e fikur , pervec trekendeshit _(qe beme goxha tender), duhet te ndezesh dhe driten e emergjences, a bllokazh ci thoni jue, ate trekendeshin e kuq ne makine.
Nuk dua ti gjykoj ata cunat se jane ne te drejten e tyre, por dhe shpejtesia ka qene faktor, plus vizibiliteti naten.
Nejse dicka e trishte, te ven mend te tjeret se shpejtesia fiton kohe, por humbet dicka me te rendesishme.
Qofshin te xhenetit keta 4 te rinj,nuk ka fjale shqip qe te ngushelloje te afermit e tyre por le te flasim ne emer te asaj qe neser te mos perseriten keto vetvrasje te renda fare….Kam mbi 50 vite qe drejtoj makine si ne kohen e socjalizmit ashtu dhe ne kapitalizmin perendimor…Por kur vij ne Shqiperi me besoni nuk mund te eci me makine dhe kur gjendem ne rolin e pasagjerit jam shume i stresuar sidomos nga shofera te kesaj moshe qe ne nje fare menyre shesin Tangerllik me makina “lodra” qe shpesh behet HARAKIRI …Eshte e turpeshme per policine qe po merr masa te renda pas pilafit sepse policia duhet te PROFILAKTIKE pra te shterngoje masat para aksidenteve dhe jo pas atyre..
I BEJ THIRRJE SPAK TE HETOJE DERI NE DETAJE RRUGET ME KONCESIONE APO PPP.ESHTE E TMERRESHME TE DHIKKSH GJENDJEN E RRUGEVE.PA SINJSKISTIKE,SHIKO VIJAT E BARDHA JAN MBI 2 VJECARE SHIKO RRUGEN FUSHEKRUJE VORE AOO GJETKE JANE PRISHUR ASFALTET DHE U HEDHIN OSE I TAPOSIN ME BINDER PA PERPUNIM SHTRESAH DHE SITUACIONET SHKOJNE.SHIKO GJATE RRUGES KA HUMBUR SEKSIONI TERTHORE I RRUGES KU JANE MBYLLUR KANALET ANESORE KU PRIVATE AS QE PYET E KA NGRITUR KJOTEN E HYRJEVE NE BIZNESFT E TYRE ME KART SE KUOTA E ADFALTIT.SHIKO MOMENTIN TEK LABIDARI RINAS DERI NE RINAS ESHTE SKANDAL.U LA MBI 6 MUAJ KANALK I HAPUR PER FIBRA OPTIKE NUK E MBYLLEN SOT ESHTE FAQJA E ZEZE.SHIKO KTHESEN QE FUTESH NE RINAS BORDURE E PLAKUR PA I PALYER ME FOSORESHENCE BURIM I GJALLE AKSIDENTI.SHIKO AUTOSTRADEN TIRANE DURRES,VJET MBYLLJET E GROPAVE JANE BERE BERE NE QERSHORKORRIK DUKE RREZIKUAR DHE PREMISA TE GJALLA PER RREZIK.NE PERMBYLLJE DUA TE THEM SE TASHMO ESHTE KRIJYAR MAFIA E ASFALTEVE DHE PPP APO KONCESIONET E RRUGEVE KANE DESHTUAR PLOTESISHT .PO KESHTU DHE KONTROLLET RRUGORE.DALIN POLICET E DALE BOJE DHE KONTROLLVRUTINE MJETEVE TE MEDHA DHE NUK PYESIN KANE APO JO MBINGARKESE MJETET.PRA NE SHQIPERI JANE KRIJUAR ELEMENTE ME SHUMICE TE NGJARJEVE ECILA RRJEDHIMISHT COJNE NE PROPABILITET NDODHINE.PRA RRJEDHIMISHT ESHTE HUMBUR BEDIMI NE CDO GJE DHE PER GJIHSHKA.