Gazeta DitaGazeta DitaGazeta Dita
Njoftime Shfleto më tepër
Font ResizerAa
  • Kreu
  • Opinion
  • Politikë
  • Ekonomi
  • Bota
  • Kronikë
  • Sport
  • Kulturë
  • Histori
  • Kosovë
  • Kuriozitet
  • Dita TV
  • Kopertina
  • Arkiva
  • RRETH NESH
Duke lexuar: “Kina dëshiron një marrëveshje…”, Trump: Ata që nuk prodhojnë makina në SHBA do të “masakrohen”
Shpërndaje
Gazeta DitaGazeta Dita
Font ResizerAa
  • Kreu
  • Opinion
  • Politikë
  • Ekonomi
  • Bota
  • Kronikë
  • Sport
  • Kulturë
  • Histori
  • Kosovë
  • Kuriozitet
  • Dita TV
  • Kopertina
  • Arkiva
  • RRETH NESH
Kerko
  • Kreu
  • Lajmi i fundit
  • Kryesore
  • Aktualitet
  • Analiza
  • Politike
  • Ekonomi
  • Kronike
  • Opinion
  • Kosovë
  • Bote
  • Sport
  • Dita TV
  • Lifestyle
  • Enciklopedi
  • Europa/Analize
  • Histori
  • Kendi i Kryeredaktorit
  • Komunitet
  • Kopertina
  • Kulture
  • Kuriozitete
  • Metropol
  • Shendetesi
  • Teknologji
  • Telebingo
  • Televizion
  • RRETH NESH
Sign In
Na ndiqni
Gazeta Dita > Blog > Bote > “Kina dëshiron një marrëveshje…”, Trump: Ata që nuk prodhojnë makina në SHBA do të “masakrohen”
BoteLajmi i fundit

“Kina dëshiron një marrëveshje…”, Trump: Ata që nuk prodhojnë makina në SHBA do të “masakrohen”

Published: 30 Prill, 2025
Shpërndaje
Shpërndaje

Ditën që udhëtoi për në Michigan për të shënuar 100 ditët e para në detyrë, Donald Trump lehtësoi tarifat në sektorin e automobilave dhe njoftoi një marrëveshje të mundshme me Indinë.

Shtëpia e Bardhë e justifikon vendimin me nevojën për të lehtësuar prodhuesit dhe për t’u dhënë atyre më shumë kohë për të rikthyer fabrikat në Shtetet e Bashkuara, por nuk mungojnë analistët që ia atribuojnë këtë kthim prapa rënies së popullaritetit të presidentit në sondazhe dhe dëmit të shkaktuar tashmë nga luftërat e tij tregtare, të konfirmuara nga rënia e besimit të konsumatorit në nivelin më të ulët që nga viti 2011.

Trump bëri një shfaqje optimizmi dje, duke njoftuar se “negociatat me Indinë po shkojnë shumë mirë, do të arrijmë një marrëveshje”. Pak më parë, ai kishte nënshkruar një dekret të ri që i përjashtonte prodhuesit e makinave nga pagesa e tarifave të dyfishta. Dhe pastaj në ABC ai u kthye duke kërcënuar Kinën: “Ajo meriton tarifa prej 145%.” Në thelb, nëse ata tashmë i nënshtrohen tarifave prej 25% të vendosura për importet e makinerive dhe pjesëve nga jashtë, nuk do të duhet të zbatojnë tarifat për mallra të tilla si alumini dhe çeliku. Ata do të jenë në gjendje të kërkojnë një rimbursim, i cili do të jepet me përqindje të ndryshueshme nga viti në vit. Për më tepër, nëse përdorin pjesë që zbatojnë dispozitat e marrëveshjes USMCA, e cila rregullon tregtinë midis Shteteve të Bashkuara, Meksikës dhe Kanadasë, ata nuk do t’i nënshtrohen asnjë mase.

- Publicitet -

Trump, në fjalimin e tij në Michigan, paralajmëroi se prodhuesit e makinave do të “masakrohen” nëse nuk i kthejnë fabrikat në SHBA: “Po u japim kohë ta bëjnë këtë. Ne e duam Japoninë, por duam që makinat të prodhohen këtu.” Sa i përket Kinës, “ne do të bëjmë një marrëveshje të drejtë tregtare. Pekini dëshiron të bëjë një marrëveshje, ne duam të bëjmë një marrëveshje”.

Sekretari i Thesarit Bessent tha se granti i presidentit tregon angazhimin e tij për të rikthyer prodhimin në SHBA: “Ne duam t’u japim prodhuesve të automjeteve një mënyrë për ta bërë këtë shpejt dhe me efikasitet, duke krijuar njëkohësisht sa më shumë vende pune të jetë e mundur.” Realiteti, sipas analistëve në Morgan Stanley, është se tarifat prej 25% të vendosura tashmë do të rrisnin çmimet me një mesatare prej 6,000 dollarësh për makinë, duke dëmtuar tregun. Ndërkohë, vendet e punës nuk do të ktheheshin brenda kufijve kombëtarë, sepse prodhuesve do t’u duheshin ende vite për të rikthyer fabrikat.

Problemi është global, siç nënvizoi Presidentja e Komisionit Evropian Ursula von der Leyen në Kongresin e PPE-së në Valencia: “Tani tregjet globale janë tronditur nga politika e paparashikueshme tarifore e administratës amerikane. Tarifat janë në nivelet e tyre më të larta në njëqind vjet. Javën e kaluar, FMN-ja lëshoi një paralajmërim të ashpër. Nuk është çudi: ato janë si taksat. Ato dëmtojnë si konsumatorët ashtu edhe bizneset.” Kjo për shkak se ato godasin Wall Street-in dhe bizneset e vogla. Miliona qytetarë do të duhet të paguajnë fatura më të larta. Ilaçet do të kushtojnë më shumë, transporti do të kushtojë më shumë. Inflacioni do të rritet. Dhe kjo do të dëmtojë veçanërisht qytetarët më vulnerabël. Bizneset, të mëdha dhe të vogla, po i ndiejnë efektet që nga dita e parë: rritje e pasigurisë, zinxhirë furnizimi të ndërprerë, burokraci e rëndë. Ne nuk mund dhe nuk duhet ta lejojmë që kjo të ndodhë.

Votuesit amerikanë duket se janë të bindur gjithashtu, pasi vlerësimi i miratimit të Trump ka rënë në 39%, niveli më i ulët në 80 vjet pas 100 ditëve të tij të para në detyrë. Dhe ai duhet të ndërmarrë veprime.

 

j.l./ dita

Shpërndaje këtë artikull
Facebook Email Printo
3 Komente
  • Humoristi thotë:
    30 Prill, 2025 te 10:03 am

    Ducja me kete kercenim ifdjot po thyen tjegullat e Amerikes,thone shkidranwt!?

    Përgjigjiuni
  • xyz thotë:
    30 Prill, 2025 te 11:55 am

    Ekonomikisht Trump ka shumë të drejtë. Makinat duhet të prodhohen dhe shiten në Amerikë. Ku do duhen të hapen edhe vende pune. Multimiliarderët i transferuan uzinat dhe fabrikat e tyre drejt vendeve të varfëra me qëllim që të fitonin më shumë. Kështu psh një çantë luksi “Armani” blihet në Kinë 1 000 dollarë dhe shitet në Perëndim 39 mijë dollarë! Kush fiton dhe kush humbet këtu?! Mbrojtësit e globalizmit janë hedhur të gjithë në sulm gati për ta shkyer Trumpin!

    Përgjigjiuni
    • prec Ulaj thotë:
      30 Prill, 2025 te 12:41 pm

      Ku i gjen keto shifra ti per produktet e Armanit?
      Edhe nje idiot i Amerikes se Nebraskes qe nuk e di cfare jane produktet Armanit nuk i beson.
      Ju ka thartuar trute Trump me fraza boshe patriotike e nacionaliste, dhe ju beheni peshqit e pare ne rrjeten e tij.
      Pasiguria ka rritur cmimet e gjithe produkteve ne Amerike.

      Përgjigjiuni

Lini një Përgjigje Anuloje përgjigjen

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Lajmi i Fundit

  • 22 maj 2025
  • Jorida Tabaku nuk është heroinë
  • Akuzohet si drejtues i grupit kriminal në Durrës, kompania e Elvis Doçit mori leje nga KKT për ndërtimin e një hoteli në Durrës
  • Vëllai i truprojës së Sali Berishës pjesë e grupit kriminal të Troplinit që transportonte tonelata kokainë
  • I sapokthyer nga Gjadri, vetëvritet emigranti maroken: Më mirë në burg sesa të kthehem në atë qendër

Komentet e Fundit

  1. TRENI në Ambasadori i BE në Shqipëri: Jam martuar me një burrë, mënyra si jam unë nuk është kërcënim për ju
  2. TRENI në Maji i Antifashizmit dhe kontributi shqiptar në L2B
  3. TRENI në Një telefonatë nga Tirana fut në “sherr” Melonin me Macronin
  4. TRENI në Projeksionet në çdo qark: Kolapsi total i Berishës, ‘Rama i Katërt’ shkon drejt Parlamentit me mbi 80 mandate
  5. ce në Vëllai i truprojës së Sali Berishës pjesë e grupit kriminal të Troplinit që transportonte tonelata kokainë
Gazeta DitaGazeta Dita
© Copyright Gazeta Dita 2012. Të gjitha të drejtat e rezervuara

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?