Nga sot ka nisur aplikimi i pagesës në segmentin Thumanë-Kashar.
Automjetet që do të zgjedhin kalimin në këtë aks do të paguajnë një tarifë sipas kategorisë ku bëjnë pjesë duke nisur nga 2.5 euro (me TVSH) për automjetet e thjeshta.
Kompania koncesionare G2Infra njoftoi pak javë më parë se kjo rrugë që është pjesë e korridorit Blu do të hyjë në regjimin e pagesës ashtu sikurse është parashikuar qysh në fillesat e saj dhe në marrëveshjen e koncesionit që ajo ka me shtetin shqiptar.
Kompania koncesionare ka sqaruar për Monitor se tarifat që do të aplikohen do t’i referohen kursit të Bankës së Shqipërisë për konvertimin nga euro në lekë. Ndërkohë tarifat do të diferencohen sipas kategorisë së mjetit.
o Motocikletat
o Paguajnë 70% të vlerës bazë prej 2.5 Euro.
o Tarifa përfundimtare: 1.75 Euro (rrumbullakosur në 1.8 Euro) ose 170 Lekë (sipas kursit EUR/ALL 1:98).
B. Kategoria 2:
o Autoveturat (tarifa bazë)
o Tarifa bazë: 2.5 Euro me TVSH.
o Konvertuar në Lekë: 250 Lekë (me kursin EUR/ALL 1:98).
C. Kategoria 3:
o Mjete me 2-3 akse dhe lartësi mbi 2.2 metra
o Paguajnë 250% të vlerës bazë.
o Tarifa përfundimtare: 6.25 Euro (rrumbullakosur në 6.3 Euro) ose 620 Lekë (sipas kursit EUR/ALL 1:98).
D. Kategoria 4:
o Mjete me 4 ose më shumë akse
o Paguajnë 350% të vlerës bazë.
o Tarifa përfundimtare: 8.75 Euro (rrumbullakosur në 8.8 Euro) ose 870 Lekë (sipas kursit EUR/ALL 1:98).
Rruga Thumanë-Kashar u hap për qarkullim në 30 qershor 2024 dhe është një autostradë 21 kilometra. Kjo rrugë u ndërtua nga kompania private mbajtëse e koncesionit 35 vjeçar dhe me një kosto 271 milionë euro sikurse u deklarua gjatë ceremonisë së çeljes pak muaj më parë.
Kontrata me Gener 2 dhe G2 Infra që janë mbajtëse të koncesionit përllogarit që gjatë 35 viteve plani i të ardhurave të jenë rreth 1.3 miliardë lekë pa TVSH.
Një element tjetër i kontratës është ai lidhur me garantimin e të ardhurave bazë që do të vijnë nga operimi i rrugës. Shteti merr përsipër që në 8 vitet e para të nisjes së operimit nëse nuk arrihet plani bazë të ofrojë mbështetje.
Kështu në vitin e parë plani bazë i të ardhurave për operim dhe mirëmbajtje është 26.85 milionë euro ndërkohë që shteti do të garantojë 8 milionë euro, në vitin e dytë që përkon me vitin 2025 plani bazë i të ardhurave është 25.58 milionë euro dhe garancia e shtetit ulet në 5.6 milionë euro.
Në vitin e tretë të operimit plani i të ardhurave është 25.10 ndërkohë që nëse nuk arrihet ky plan garancia e shtetit është për 3.92 milionë euro. Vit pas viti plani i të ardhurave ndryshon duke shkuar në 63.15 milionë euro në vitin 2055 teksa mbështetja e shtetit ndalet në vitin 2031 kur garancia e parashikuar është 360 mijë euro.
Zj.dita.
Nuk e di sa klase kane ata qe punojne e paguhen te ju.
U be nje nderhyrje kirurgikale per here te pare ne tru ne nje spital qe operon ne shqiperi dhe ju e kaloni ne nje lajm ordiner kur ne c’do vend te botes e quajne sukses dhe I japin hapesire.
Kujdes.
Jo autostradat jane aritje.
Mjeket tane jane superiore ne bote.
Nuk eshte eufori por realitet.
Lexova qe ndertues jane keto dy firmat, por nuk kuptova kush eshte investitory i kesaj rruge? Si eshte financuar?
Ndersa shteti do perballoj nje pjese te rriskut te realizimit te ardhurave, por nuk do ishte me drejt te kishte dhe perfitim mbi te ardhurat, Kush eshte pjesa qe perfiton shteti nga 1.3 miliard te ardhurave. Dhe nese eshte investitori patjeter duhet te kete pjesen.
Roli kontrollues i shtetit shqiptar ne caktimin e tarifes. Perse cmimi referohet ne Euro dhe jo ne lek?
Keto 8 milione euro jane per dorovitje te pushtetereve ne funde te vitit. Si do te kontrolloje shteti te ardhurat kur nuk ka perfaqesues, gjithecka ne dore te koncesionarit. Edhe Taci oil dekkaronte me humbje edhe Becketi po ashtu, edhe companua canadeze e oil me humbje. Dining gje ju kushe ja siguron fitoren shqiptare? Ndoshta Balluku, Tigri, Lali dhjeri etj.
Ore patriot .
Vete ke deklaruar se ka valixhe me para dhe jo shtet.
Tani fli I qete dhe neser voto per ?,as une nuk e di .
Kush eshte monedha qe perdor shqiperia?
Pse cilsohet ne euro?
Apo jan eurot qe kan nevoje per pastrim dhe ky tra do faturoje miliarda euro ne vit paçka sa makina kalojne realisht
Me sa duket prandaj u shpik trau ne nje rruge kombtare qe eshte e parapaguar njehere nga taksat
Si po vete puna me keta traret, duhet ti kthehemi Gomarit, Mushkes dhe Kalit. Nuk duan as Nafte e Benzin e as Karikim.
Po, po duan ushqim, ama, apo ti ben bar me bollek ne oborr?
Sa loqe komentus vk,,,po lexojeni artikullin o te frustuar,,,,ne lek dhe ne euro,ndertimi 100% nga privati,mbas mbarimit te fitimit per tot vite,i kalon shtetit,,,shteti po ju bo rruge shqiptareve,,nuk fitoni shteti,por fitojn kohe,komoditet, e siguri shqiptaret,,,mos pini 10 kafe ne dite,por pini 8 dhe pagoni komoditetin e autostrades,,,,osé po nuk deshet autostrade,,i bini andej nga bjeshket e saliut me gur e shkurre,,,
Realisht ,pa inate si thote populli .
Kudo paguan ne autostrada e tunele.
Nuk ka njeri qe te pyese kush e si ka kete autostrade a tunel.
Vihen tarifa dhe mbyllet filmi.
Ne shqiperi sot kuptohet se si shoku im ne gjimnaz mezi merte 5 dhe sot boss I autostreades.
Ky eshte realiteti.
@ Ceceni maloqeri,, na thuaj pak me leket e kujt u be kjo rruge, e di emrin e kompanis apo thjesht beson qorrazi cfare shkruan ky shkrim?
Kmompania qe do ndertonte rrugen do merrte leket me keste mbasi te kete perfunduare 25% e punes, por nga kush? Nqs jo shteti ath kush?
Do i mari nga ty o detari,,nga shqiptaret per sherbimin qe po h ben,,,bota Ka 60 vjet qe vepron keshtu,,zgjohuni o shqipe,,do jet ne shfrytezim te kompanise per 20-25 vjet,,,pastaj i kaloni shtetit,,dhe kompania iken nga a ardhur,se nuk do mari rrugen me vete,,,,boll se lat nam
Mor po nga Dekari nuk merr gjë, po nga të tjerët edhe mund.
@mali i paditur dhe i palecitur:
Mos e lejo veten te biesh ne nivelin e HALEVE te Enverit dhe WC te Edvinit qe justifikojne me llogje budalli injorancen ne drejtimin e shtetit se po te pyesesh inteligjencen artificiale:
Do you pay road tax in the USA?
te pergjigjet:
“ There is no real federal road tax in the USA, although all states levy an annual registration fee, which varies considerably from state to state Compared with the European car taxation system where several taxes are due annually and at the moment of purchase, the American system seems more favorable to company cars and passenger cars overall.”
Qe do te thote se ketu ne C.A. California qytetaret dhe katunaret nuk paguajne asnje takse as per autosrada (highway) sipas klasifikimit te Institutit Federal te Rrugevr ne SHBA, as per rruge (road) fshati per mushka dhe gomere sipas shkalles se klasifikimit te mjeteve te levizjes te komentuesit @Phoenix ne kete forum te nerum te gazetes DITA. Dhe ne SHBA rruget ne asnje rast nuk i nderton shteti, por qe nga Koha e Qepes e George Washingtonit ky biznes behet nga kompanite private dhe pyetja qe lind menjehere nga shqyptaret e paditur dhe te palecitur eshte:
PO KU I GJEN LEKAT PRIVATI TE NDERTOJE AUTOSTRADAT FAMOZE NE SHBA QE PER KRAHASIM AKSI “THUMANE-KASHAR” DO TE DUKEJ SI NJE RRUGE FSHATI?
Kjo eshte nje teme tjeter qe mund ta diskutojme me vone qe te mos mallengjejme HALETE e Enverit qe e konsiderojne veten si Dart-Artanet e Mbretit Edvin te Partise.
Bravo çeçeni, i vetmi njeri i zgjuar ne keto komente qe e ka kuptuar qe qeveria nuk ka asnje fitim por punon e mendon per popullin ! Mali as ne Gjermani nuk ka postblloqe ne autostrade ku paguhet taksa plus qe ne çdo vend ku paguhet nuk paguhet njelloj por ne baze te km qe ben.
@Ceceni maloqeri, me pak fjale ti nuk e di dhe ja fut kot duke besuar ne ato cfare lexon nga goja e qeverise…te bera pyetje direkte.
As gazetat vet nuk e dine apo bejne si kur nuk e dine dhe sjapin te dhenat.
Me kishte marre malli per intelektuhalen.