Nga Adrian Thano
Fatos Nano (16 shtator 1952) ish-kryeministër dhe udhëheqës historik i socialistëve shqiptarë u nda dje nga jeta. I lindur në Tiranë, në familje me origjinë intelektuale, Nano filloi të rritet në hierarkinë e Partisë së Punës në fund të sistemit komunist, por transformimi i tij politik lidhet me themelimin e Partisë Socialiste pas zëvendësimit të kontrolluar të komunizmit.
Nano ka përfaqësuar brezin e fundit të nomenklaturës që besonte ende se transformimi mund të vinte nga brenda sistemit. Në vitin 1991, në një vend që po zhytej në rrëmujë, ai u bë kryeministër i qeverisë së parë postkomuniste. Ishte një rol që askush nuk do ta kishte zili: një shtet në shkatërrim, një ekonomi e rrënuar.
Duke qenë një nga urat që lidhën Shqipërinë komuniste me shpresën demokratizuese të viteve ’90 – shpresë tashmë e zhgënjyer rëndë te shumica e shqiptarëve – Nano u përpoq të transformonte ideologjinë “anti-revizioniste” në një version të moderuar socialdemokracie për partinë që trashëgoi, një proces që nuk ishte pa kundërshtime.
I tërhequr vitet e fundit në një lloj ekzili të heshtur, ku ndiqte nga larg politikën që dikur e kishte formësuar, ai do të mbahet mend si një figurë e ambivalencës: Transformues, por edhe politikan me kufizime njerëzore
Nano njihte fuqinë e fjalës, përfshihej në debate, por shpesh tërhiqej në heshtje politike. I pasionuar pas muzikës dhe kulturës, ai kishte një anë artistike që rrallë shfaqej në skenën politike.
Nuk ishte lider i papërlyer, por ai e sfidoi status quo-në brenda partisë së tij dhe hoqi dorë nga pushteti, sjellje e rrallë në mjedisin politik shqiptar.
Ndryshe nga Berisha, Rama apo Meta, ai ishte më pak populist, më shumë intelektual. Fliste ngadalë, shpjegonte gjatë, mendonte si akademik, jo si tribun i masave. Por Shqipëria e pas viteve ’90 nuk ka qenë vend për reflektim, ishte dhe është vend për britma. Fatos Nano këtu nuk shkëlqeu. Në një politikë që kërkonte gladiatorë, ai bënte filozofin. Preferoi ironinë, jo mitingun, donte analizën, përçmonte entuziazmin. Derisa me burgosjen e tij u bë edhe vetë viktimë e një tranzicioni të pamëshirshëm ku drejtësia shërbente si armë politike.
Kur Shqipëria u përfshi nga kaosi i skemave piramidale, ai u rikthye në skenë si shpëtimtar. Ishte një rikthim dramatik që vulosi karrierën e tij. Por i mungoi sërish aftësia për ta rindërtuar pushtetin mbi energjinë popullore.
Nuk arriti kurrë të krijojë “momentumin” e tij historik. I parapriu epokës së Ramës, por nuk arriti ta shndërrojë modernizimin në model politik. Edhe pse ka dashur shumë t’i jepte mjedisit politik rreth tij, një farë identiteti evropian, nuk mundi. E kishte vizionin, por jo instrumentin.
Gjatë mandatit të tij 2002-2005, tentoi të stabilizonte marrëdhëniet me opozitën, të shkurtonte distancën me Perëndimin dhe të fuste Shqipërinë në rrugën e reformave. Por çdo reformë përfundoi e konsumuar nga grindjet e brendshme dhe nga hijet e së shkuarës.
Pas humbjes së zgjedhjeve të 2005-ës,u tërhoq. Tentoi disa herë të rikthehej, por e kuptoi se koha e tij kishte mbaruar. Në fund zgjodhi mënyrën më fisnike për dikë që kishte parë nga afër çmimin e pushtetit. Aty ku shumë të tjerë do mburreshin me “trashëgimi”, zgjodhi të mos flasë më. Ndaj emri i tij e ruajti peshën historike.
Nuk do kujtohet si udhëheqësi që bëri gjithçka si duhet, por si njeriu që mbajti gjallë një lloj shprese se politika mund të ishte edhe mendim, jo vetëm luftë.
Në çdo portret post mortum, më shumë se kritikat, ajo që mbetet është një kujtesë. Nano do na kujtojë që politika nuk është vetëm pushtet, por edhe reflektim mbi kufijtë e pushtetit.

Perfekt Thano
Në historinë e gjatë të liderëve që ndezën flakë, Nano ishte një nga të paktët që tentoi t’i shuante.
Ndoshta për këtë arsye, tani që nuk është më, Shqipëria duhet ta kujtojë si njeriun që e deshi pushtetin jo për t’u përjetësuar në të, por për ta bërë atë më të arsyeshëm.
Në një vend që shpesh shpërblen britmën dhe harron mendimin, kjo është trashëgimia e tij më e madhe.
A nuk qe ky qe tha”Une jam Fatos Nano, prapa me vjen Historia”? A k me perjetesim se kaq. E di qe per te vdekurin nuk duhet folur keq, por edhe lavdira koti qe nuk i ka pasur s’kemi perse ia veshim.
Një njeri kompleks. Me të mira dhe të këqija e veta. Si pothuajse shumica e njerëzve. Si kryeministër ishte liberal. Edhe si njeri ishte i dhënë pas qejfeve. E kam pasë takuar disa herë. I qoftë dheu i lehtë.
“Episodi” i 1997 nuk ishte episod dhe as dramatik. Ishte Tragjedi.
sa kollaj hidhen pas shpine vdekjet e njeriut ne kapitalizem. Ato para 1990es ku njeriu ishte kapitali me i cmuar i shumfishojn sot po aq kollaj.
Derdh lot kur lexoj fraza të thella filozofike si:
“…u përpoq të transformonte ideologjinë “anti-revizioniste” në një version të moderuar socialdemokracie për partinë që trashëgoi…”
Po hë! Na e sqaro me nja dy-tre fjali atë variantin e “socialdemokracisë” që paskemi humbur.
Për komentuesin me emrin “na mytën”
Kur Fatos Nano foli për “socialdemokraci”, ai nuk nënkuptonte thjesht emërtimin europian të ish-Partisë së Punës, por një model politik që bashkon drejtësinë sociale me ekonominë e tregut të lirë, një sistem ku shteti është garant i barazisë së mundësive, jo pronar i jetës ekonomike.
Në thelb, varianti që u humb në Shqipëri ishte ky:
Një e majtë moderne, që e sheh shtetin si rregullator e jo si pushtues të ekonomisë;
Një shtet social, që mbron të dobëtit pa e penguar iniciativën private;
Një kulturë kompromisi, që e sheh kundërshtarin si partner, jo si armik.
Nano kërkoi ta sillte këtë frymë — një majtizëm racional, evropian, që do të zëvendësonte instinktin tribal dhe hakmarrës të tranzicionit.
Por Shqipëria e viteve ’90 sic thotë dhe një penë e fortë e së majtës si Thano kërkonte më shumë katundarë ulëritës si Salshiu sesa ideologji.
Dhe kështu, “socialdemokracia” mbeti vetëm si emër në statut, jo si kulturë politike në shoqëri.
Nqs Ramiz Alia i vuri shpatullat Shtetit mos e rrezonin horrat e Berishes,,Fatos Nano E NGRITI SHTETIN.
Ngriti kete ngrehine qe Edi Rama e laparos bojna bojna dhe qenin e terbuar e mban ne nje kolibe bojna bojna,,sepse miletit i pelqejne shume bojnat,Samitet,tapeti kuq dhe Inteligjenca Artificiale,Diella,.
Por Ngrehina SHTET eshte ajo qe ndertoi Fatos Nano.
Ky milet nuk e ka dashur Fatos Nanon. Ata turmat plackitese,zjarrvenese te Sali Berishes ku ta benin copa copa,.Mor po cfare s`i vune.Tije grek/nuk je shqiptar,,poor poor Kufijte Toksore dhe Detare i c`fuqizoi ne Parlament Sali Berisha dhe 480 km katror det i fali Greqise Sali Berisha.Njesite clirimtare te Kosoves i mbeshteti me Arme qeverri e Fatos Nanos,500 mije muhaxhire i priti qeveri e Fatos Nanos.Ky profesionist ndertoi Keshillin e Ministrave me te afte qe ka pasur ndonjehere Shqiperia. I munguan Terbimet Folklorike te Sali Berishes dhe Pozat mrekullore te Prestigjatorit Edi Rama.
Populli e do Edi Ramen.HallallOsun!Kurse Une e lavderoj,e lavderoj minuten e Fundit te Vitit,se ma jep Ate bonusin e pensionit dhe ma mban Ate qenin e terbuar ne kolibe te Parlamentit me 50 zagare si veten.Kocken ja hedh,por pushtetin-JO.
Fatos Nano nuk e bente dot kete,Nuk e kishte kete aftesi.
I perjetshem qofte kujtimi!
Demo
Cdo njeri ta krahasosh me Saliun Eshte engjell
Sistemi që përshkruan “socialisti” ishte ai që kishte nevojë Shqipëria. Ky sistem afërsisht po zbatohet tani në Kinë. Ekonomi tregu nën kontrollin e fortë të Partisë Komuniste. Dhe ai sistem nxorri 1 miliard njerëz nga varfëria atje përgjatë 30 viteve të fundit. Por Shqipëria ra në dorë të një maloku të çakallosur që rrafshoi gjithçka.
Jam dakord me analizen e Thanos mgjths me duket se anon me shume nga negativja.
Une e quaj “racionalist” Fatos Nanon, e kam fjalën për mënyrën si e kuptonte politikën:
Nano kërkonte logjikë në vend të pasionit politik.
Ndryshe nga shumë bashkëkohës që ushqeheshin nga instinktet e përçarjes, ai kërkonte “arsyen e pushtetit” – jo vetëm fitoren e tij. Kjo shihej si dobësi në një vend ku “fortësia” matet me zhurmën, por në fakt ishte tipar i një racionalisti politik.
I besonte institucioneve dhe rregullave, jo spontaneitetit.
Në vitet e para të tranzicionit, ai fliste për ndarjen e pushteteve, për shtetin ligjor, për respektimin e Kushtetutës – koncepte që shumë i quanin “lukse perëndimore”. Ai e shihte politikën si sistem, jo si arenë për hakmarrje.
Kërkonte ekuilibër ideologjik.
Përpiqej ta çonte PS-në drejt një socialdemokracie racionale, të bazuar te ekonomia e tregut, shteti social dhe integrimi europian – një formulë që sot mungon, sepse e ka zëvendësuar populizmi i majtë i Rames dhe cinizmi i djathtë i atij mortjes
Me dy fjale : Fatosi ishte thjesht nje rrugaç me pushtet …!!
Jo vetem Nano, po edhe De Gaulle apo Curcilli te ishin ne opozite me Berishen e pare dhe turmat e Xem Hajdarit do u ikte fiqiri e do u beheshin tel leshte e kokes. Per mendimin tim Nano ishte dhe mbeti aparatcik. Njeri I kontratave, po fundja keto ishin mundesia e shtetareve tane per te kthyer anijen pa e fundosur akoma me thelle. Me kujtohet kur e arrestuan, po ishte vertet maskarade. Po kujtoj perseri Blerim Celen dhe faturat e ndihmave, dhe imagjino firmen Shqiponja te PD qe dergonte karvanet me nafte drejt Jugosllavise duke shkelur embargon e vendosur nga OK. Blerim cela, roja I kontrollit te shtetit we merrej me leng pjeshke e dardhe qe paskesh vjedhur Nano nga ndihmat dhe superavioni I transportit IL-76 qe ulej rregullisht ne Kucove e Gjader è perpinte miliona$ municione e armatim te shitur me dy standarte. Ne te njejten periudhe kur Nano po gjykohej per shperdorim lengjesh te ndihmave(se lireta nuk na dhane) banda e PD po shiste nafte dhe municione per dhjetera milione $ ne dite. Ore Thano, gjejeni ate Blerim Celen, Reksin me kostum te Salihut qe kontrollonte kashten e Nanos dhe mbyllte syte para demit we po I behej perdite ekonomise se shtetit. Sa here provonte Nano te rifillonte funkdionimin e shtetit leshohej Xhenxhis Khani I Vicidolit me protesta e antimitingje e falanga rrugacesh dhe e conte shtetin ne fis. Jo Nano, por as Curcilli nuk do ia dilte dot per ta qetesuar.
Duke pas parasysh oponentin e tij politik Berishen, u tregua i pazoti te zbatonte ligjin ndaj tij mbas shkaterrimit financiar te shumices se shqiptareve,shkaterrimit te shtetit shqiptar, hapjes se depove etj,etj,.Jo vetem qe nuk e ndaloi tragjedine dhe apokalipsin e Shqiperise ne 1997 por mbasi populli me revolten e tij permbysi regjimin e Berishes ,Nano nuk e vuri para pergjegjesise perkundrazi ne 2005 beri pazar i dha qeverisjen dhe mori premtimin nga Berisha qe ta ndihmonte te behej President.Beri para te madhe ne 3 vitet e fundit si KM.Korrupsioni i qeverise se tij galopant.Ne 2007 Berisha e mbeshteti per President por nuk e realizoi dot.U be mire
Vdiq dhe kamikazi ” Socialist ” i Ramizit e Nexhmijes, si dhe paterica e Sali Komunistit. Ne hale shkofte, aty ku e ka dhe vendin e do te shkoje me siguri. Nuk ka ngushellime per kete plehre e githe plehrat e tjera te tranzicionit post Komunist Ramizian. Ngushellime kryeredaktor, per shokun e idealit te mashtrimit, vrasjes dhe vjedhjes se Shqiptareve. Mos harro qe te shkruash dhe kur te cofi Saliu per idealet dhe cilesite e tij ” Demokratike “!
Vodhi,po nuk vodhi.Se c`eshte vjedhja e pame pas Nanos.
Cdo pasardhes vjedh me shume se cdo parardhes…
Keta qe marrin vesh nga arifmetika,se si e quajne: Vjedhje me Progresion aritmetik,,a Gjeometrik.
Nano dhe historia që i vinte nga pas: Korrupsioni, pazaret, oligarkia dhe shantazhi i medias.
Edhe pse kishte diskurs modernizues dhe evropianist, në praktikë mungonte zbatimi konkret. Shumë reforma mbetën në letër, të frenuara nga interesat klienteliste dhe mungesa e vullnetit politik.Qeverisja e Nanos u njollos nga korrupsioni, klientelizmi, mungesa e transparencës dhe një marrëdhënie autoritare me median. Nano shihej si elitist, i shkëputur nga populli dhe nga anëtarësia socialiste. Mitingjet dhe kontaktet me publikun ishin të rralla. Mungesa e kontaktit të drejtpërdrejtë me qytetarët e dobësoi mbështetjen e tij publike dhe e përshpejtoi rënien pas vitit 2005. Nano shihej si i ftohtë dhe i shkëputur nga baza socialiste, duke preferuar rrethin e tij të ngushtë të besuarish. Gjatë mandateve të tij, sidomos 2002-2005, administrata e Nanos u perceptua si një nga më të korruptuarat e tranzicionit. Raportet e Transparency International e renditën Shqipërinë ndër më të korruptuarat në Evropë. Ministrat e tij u akuzuan për abuzime, afera klienteliste dhe tendera të manipuluar. Ai vetë shpesh u kritikua se toleronte korrupsionin brenda radhëve të PS-së. Gjatë mandatit 2002-2005, disa ministra të tij u përfshinë në afera korruptive (p.sh. çështjet e koncesioneve të energjisë dhe tenderave publikë). Vetë Nano akuzohej shpesh për mbrojtje të “oligarkëve të rinj” të lidhur me PS-në. U kritikua për afrime me kundërshtarë politikë, si në vitin 2002 kur mori pushtetin pas një marrëveshjeje me grupin e Ilir Metës. Ishte qeveri kompromisesh, pazaresh, brenda partisë dhe jashtë saj, më shumë sesa qeveri reformash. Disa televizione dhe gazeta u përballën me presione fiskale e gjyqësore për shkak të qëndrimeve kritike. Rasti Ylli Rakipi (2002): gazetar kritik ndaj qeverisë Nano u arrestua me akuza për shpifje dhe mashtrim; organizatat ndërkombëtare si Reporters Without Borders dhe OSBE e cilësuan arrestimin politik. Pavarësia e gjyqësorit dhe administratës publike mbeti e dobët; ndikimi politik ishte ende i fortë. Reformat e premtuara për integrimin në BE mbetën të pjesshme dhe pa rezultate konkrete. Në fund, ai nuk arriti të ndërtojë institucione të pavarura, të forta e të qëndrueshme, prandaj trashëgimia e tij politike është më shumë ambivalente sesa reformuese.
SHËNIM: Nano është hallka që lidh autoritarizmin populist të Berishës me teknokratizmin autokratik të Ramës. Ai përfaqëson brezin që besonte në kompromis dhe reflektim, por që u mposht nga dy forma më të forta të pushtetit: Britma e Berishës dhe spektakli i Ramës.
Për “Socialistin”:
E qartë teoria se nuk e shpiku Nano nga Instituti i Nexhmijes por shpjego pak çfarë bëri Nano për implementim dhe pse u dorëzua duke ia ri-kaluar pushtetin ulësitësit Sali më 2005.
p.s. Mos me thuaj se Saliu i fitoi zgjedhjet me premtimin se do fuste Nanon ne burg se do qaj prapë.
Nano si nje i zgjedhur i Ramiz Alise mund te shihet me drite hijet e tij.
Vdekja eshte fundi i udhetimit te cdokujt.Nuk ka pse te lartesojme dhe as te poshterojme askend per faktin e vdekjes.
Nese ka nje moment kulmor qe i ndjeri Nano shprehu nje te vertete te madhe ajo ishte
kur tre dite para se te arrestohej, me 27 korrik 1993,
parlamenti shqiptar i heq Fatos Nanos imunitetin e deputetit.
Tashme i pambrojtur perballe drejtesise.
Kryetari i Partise Socialiste i drejtohet popullit shqiptar
me nje leter te hapur, ku nder te tjera shkruan fjalite e tmerrshme por te sakta:
“…Diplomate te tipit Hill dhe Rajerson,
pasi bene karriere me CIA-n ne Beograd,
i vune ne tavoline Berishes skenarin..
.Nuk eshte e rastit kenaqesia e tyre patologjike..
.per te zbatuar planet e pluhurosura makartiste te hartuara
jo vetem per vendin tone, ne periudhen e pasluftes, te doktrines Truman…
Eshte fatkeqesi e madhe dhe fatalitet qe nga sot Shqiperia nuk do drejtohet nga shqiptaret (le ta quajme postulati Nanos)
.
Eshte gabim te thuhet se Berisha futi ne burg Nanon….ky i fundit ishte armiku NR 1 i makartisteve te Amerikes tip Rajersoni qe e thone troc se nje komunist-socjalist eshte i mire kur eshte ne kafaz apo i vdekur,,Pra Usaliu Marikes eshte vecse nje pit bull i tyre qe kafshonte i terbuar me Blerimat e tij..kundershtaret..
Fiksimi ne nivelin me te larte te mundshem……
Z.Thano. Doja të dija cilat janë kriteret që merren parasysh për çensurën e një komenti etik dhe interesant këtu te rublika juaj? Gjatësia e komentit nuk besoj se është kriter se mendimi apo opinioni nuk matet me gjatësi, sepse mund të jetë shpjegues dhe informues në lidhje me temën që ju caktoni, e sigurisht përshkrimi apo sqarimi shpeshherë nuk mund të jenë me dy fjalë apo me pak rreshta. As komenti sa për duartrokitje ndaj shkrimit tuaj s’besoj se është kriter, se nuk besoj se jeni ajo lloj gazete që keni vetëm patronazhista apo dumbabista nëpër komente. Nuk e di nëse është kriter që temën që ju hidhni keni të drejtë ta trajtoni ju sa e si të doni kurse komentuesit jo? Apo është kriter që komenti duhet të jetë i dobët, i paplotë, mundësisht jo në nivel të lartë intelektual apo elokuent?
zoti ¿?
te falenderoj per vemendjen por me nje komentues si ty qe degradon ne kete fare feje si me poshte eshte e kote te merresh…
¿?
28 Mars, 2024 te 12:23 pm
Po pse ore mut turk qe krruhesh kot, ne pidh te sat’eme e te sat’ motre nuk ben?
….
qe te mos largohemi nga tema per te ndjerin Nano
Po te jete per fiksim infinit po te tregoj historine e cambasadores amerikane Mariza Lino qe ne kohen qe Berisha e quante LAVIRE kjo zonje spiunonte te DASHi per Nanon duke e quajtur KAFSHE SOCIALE….(vijon)
Hahahahaaaaaaaaaaaaaaaa, e bukur kjo, ai koqja qe bente Çuf Çuf me thoshte grkofonaqis karapataqis…. ky kari i rjepur YÇ me thenka turk. Ndai mendjen o trapa, apo po prisni ndonje qe te thote kake serbe. Eshte bere zbavitese kjo paranoja e shqipKAREVE per te kerkuar gjithmone armikun dhe nk e marin vesh qe jane armku i vetvetes. Sa per dijeni ti Mut Enverist une jam ARBER.
>
Ik e pi luminal tashti, po ki kujdes mos besh shurren ne gjume.
o doktorr pike pyetja
fillove konvulsionet
dhe jo vetem qe ngaterron portat
por dhe ke bere shume gabime bajate gjuhesore…Turk i ke thene ti atij sozise tuaj treni apo detari dhe nuk te kam thene une..
Me sa kujtoj te kam pyetur cfare idhulli ke ne Shqiperi apo cfare epoke ka pozitive ne Shqiperi dhe je pergjigjur qe ndjehesh arber nga 1800 e poshte dhe urren periudhen nga 1912-2025 se e kane pushtuar shqipkaret qe jane nje pakice shume e vogel arberoresh dhe shumica turq,greke sllave vlleher e shume evgjiter egjypti dhe esmere indije….Pra po ta perseris qe pergjigja juaj eshte me antishqiptarja qe kam lexuar ndonje here
,,,
qe te mos largohemi nga tema per te ndjerin Nano
Kam theksuar me lart se “Fiksimi ne nivelin me te larte te mundshem” eshte i disa ambasdoreve amerikane qe mbyllen sqepin kur Berisha i tyre i perdhoste dhe per Nanon e “gjore” treguan DIRTY JOB…lexoni artikullin te Dita para ca kohesh me titull:
“Kafshë sociale, probleme droge dhe kontrolli me fëmijët”, raporti sekret për Fatos Nanon i shkruar për DASH nga ambasadorja amerikane M.L
Eshte e turpeshme per kete ambasadore ne nje kohe qe Usaliu Marikes kishte urdheruar goditjen me top te ambasades amerikane dhe Xen Berisha ishte drog-diller dhe perdorte makinen e presidences per shperndarje droge dhe ajo perdhosi te “majtin” Nano…..dhe keto fakte apo turpe te kesaj ambasadore nuk i mbulon as deti i fekaleve qe dalin nga goja juaj dhe as muti juaj per Enverin
Aaaaaa, kur ke te drejte, ke te drejte. Tashti e kuptova qe me kishe cituar mua me ndonje koment te vjeter. Ashtu si e kish shkruar ti dukej sikur po me drejtoheshe mua. Perdor thonjezat (sipas rregullit te shqipes) kur citon te tjeret. Me fal, se une kujtoja se ti citon vetem lavdiplotin udheheqes te Proetariatit Nderkombetar Enver Hoxha.
>
Megjithate kjo nuk e ndryshon fiksimin tend, te gjithe bejme gabime, por te fiksuar jane pak, jane “te zgjedhur”. Ne rregull YÇ-o, ti vazhdo me fiksimin tend, po edhe keshillat e atyre qe te duan te miren dhe u vjen keq per ty degjoji.
>
FILLO MERR RREGULLISHT LUMINAL. FUTI EDHE NDONJE HALOPERIDOL HERE PAS HERE. DO TE SHIKOSH QE DO TE NDIHESH ME MIRE. KRAMPET E TRURIT DO TE TE QETSOHEN DHE KAFEJA DO TE PELQEJE ME SHUME.
Fatos Nano ishte një lider Europian, një lider, për një popull me një kulturë dhe
me qytetarë bashkëkohor, ishte në një vend të gabuar në një kohë të gabuar.
Fatos Nano donte ta drejtonte PS duke e kthyer PPSh në parti socialdemokrate
progresiste, në një vend me popullsi me mentalitet 85% fshatarë, një gjë e dëshiruar, por në realitet e pamundur.
Fatos Nano ishte një intelektual evropian por në një realitet fshataresk
shqipëtar.
Fatos Nano – Intelektuali progresist që u përplas me realitetin e papjekur shqiptar
Fatos Nano ishte një nga ata intelektualë të rrallë që vijnë në një komb si shenjë e nevojës për ndryshim. I formuar në frymën e mendimit perëndimor, me një horizont të gjerë kulturor dhe me një ideal të qartë për një Shqipëri moderne, ai përfaqësonte shpirtin progresist të kohës së vet — ashtu si dikur Fan S. Noli.
Të dy ishin njerëz të mendimit, të artit të fjalës, të arsyes, por edhe të një ëndrre të madhe: ta çonin vendin e tyre drejt dritës së qytetërimit europian.
Por si Noli, edhe Nano e vuajti peshën e idealizmit të vet. Ai besonte se politika mund të ndërtohej mbi kulturën, mbi idetë, mbi etikën dhe dialogun. Në vend të intrigës e hakmarrjes, kërkonte debat e bashkëpunim; në vend të fanatizmit, kërkonte tolerancë dhe civilizim. Ishte kjo ndershmëri intelektuale dhe besimi në forcën e arsyes që, paradoksalisht, e penguan të përshtatej me realitetin e egër e të pashpirt të tranzicionit shqiptar.
Në vitet kur Shqipëria kishte nevojë për një dorë të fortë, ai ofroi mendje të kthjellët; në kohën kur politika kërkonte thirrje populiste, ai ofroi argumente. Përballë tij qëndronte një sistem që nuk pranonte logjikën, por vetëm nënshtrimin; një shoqëri e lodhur nga diktatura, por ende e paaftë për të kuptuar lirinë e vërtetë. Ishte pikërisht ky hendek midis vizionit të tij dhe gjendjes reale të popullit që e bëri Fatos Nanon një idealist të pamundur në tokën e vet.
Në përplasjen me “terrorizmin” politik të kohës së Berishës, ai u përpoq ta mbrojë demokracinë me armët e arsyes — por arsyeja nuk ka fuqi në një terren të verbër nga urrejtja. Si shumë idealistë përpara tij, Nano dështoi në taktikë, por jo në parim. Ai nuk e tradhtoi kurrë idealin e një Shqipërie që mendon, që diskuton, që ecën drejt një kulture të përbashkët qytetarie.
Ashtu si Fan Noli, që ëndërronte një Shqipëri me shpirt evropian, por mbeti i pakuptuar nga bashkëkohësit e tij, edhe Nano u përball me të njëjtin mallkim të madh: të jesh shumë përpara kohës tënde. Ai nuk ishte vetëm një politikan, por një simbol i përpjekjes për ta ngritur politikën shqiptare në nivelin e kulturës dhe të dinjitetit njerëzor.
Sot, në heshtjen që la pas, kujtojmë Fatos Nanon jo për pushtetin që mbajti, por për mendimin që përfaqësoi — për idealin e tij të paepur në një realitet të papjekur. Ai ishte njeriu që e deshi vendin e tij jo siç ishte, por siç mund të bëhej: më i ndershëm, më racional, më europian. Dhe ky mbetet testamenti më fisnik që mund të lërë një intelektual ndaj popullit
Sot kujtojmë Fatos Nanon, një mendje të ndritur dhe një shpirt largpamës, që deshi të ngrejë Shqipërinë drejt arsyes, kulturës dhe dinjitetit. Por më shumë se për Nanon, kjo ditë është një thirrje për ne, popullin shqiptar: të mësojmë të dallojmë grurin nga egjëri, vlerën nga antivlera, dashurinë e sinqertë për vendin nga zhurma e përçarjes.
Nëse do ta mirëkuptojmë këtë thesarin e çmuar të mendimit dhe idealizmit të tij, do të fitojmë një shoqëri më të drejtë, më të urtë dhe më të bashkuar — një Shqipëri ku intelektualët vlerësohen si pasuri kombëtare dhe mendimi i lirë ndriçon rrugën e së ardhmes.
Le të jetë kjo dita e reflektimit dhe e zgjimit shpirtëror për të gjithë ne.
Kumarxhi
Hajdut
Pijanec
Imoral
Nano i hodhi nje vello Socialiste mbi koke asaj PPSH trasheguar nga Ramizi …per tia lene trashegim me pas ketij Rames sotem qe e ka veshur koke e kembe me vellon e Hajduterise.
Nano ishte shume i zgjuar por punoi si nje hajdut profesionisj ne fitim te tij dhe ne kurriz te popullit . Nano erdhi ne pushtet fale paaftesise se injorantit Berisha dhe ndihnes qe i dha Arben Malaj ne drejtimin e firmave piramidale . Nano arriti deri aiy qe Berishen (injorantin) ta rrezoje me thirrjen e popullit se do u kthente leket ( dhe i ktheu noc rrokun ) dhe Arben Malajn e piramidave e beri minister financash . Nano ishte ai qe me vjedhjet e atyre lekeve dhe te tjerave ne emer te qeverise shkoi te jetonte ne Zvicerr . Vetem nje trashegimi me vlere na ka lene Nano, qe na pruri ne pushet nje hajdut me profesionist se AI; RAMEN..Nuk me vjen aspak keq per vdekjen e tij por uroj te kete kemben e mbare dhe marrte sa me shpejt pas edhe Berishen, Meten , Ramen dhe te gjithe ata qe na vjedhin e na varferojne .
Nanon e mundonte fakti qe emri iu lidh ne binom politik me Berishen e zi.
E vertetojn terheqja qe mbante sa me shume ulerinte banda e tritolit.
Por kjo tregon sa i papergatitur, i papershtatshem ishte ai si lider, per te luftuar ate realitet objektiv ne vend, realitet i mbeshtetur nga fuqite e medha, si Shba (e drejtperdrejt, qysh me 1991), si Be (refuzoi cdo afrim te hapave per antaresim bere ne kohen e Nanos lider i PS).
Oportunizma eshte rruge qorre mbush me leshime qe vetem blen ca me shume kohe ne favor te kapitalizmes. Edvinrama, afersisht i te njejtit bindje elitariste si Nano, i dha kohe vetes dhe tashme e ka mesuar leksionin me eficience, si kapitalist i vertet.
E ndihmoi te qenet rishtar ne politike dhe luftarak si ish-basketbollist cilesi per te cilat u afrua nga nano ne PS.
Shikoni Shqiperine sot te kuptoni kush ishte Nano.Kot nuk thone cdo mbjellesh do korresh, ne po korrim sot te mbjellat e Berishes e Nanos.
Labi, ne parim e ke mire, puna eshte se faren e pat hedhur me kohe Udheheqesi i Proletariatit Boteror Enver Bastardi i Bimbashit, qe e goditi ne embrion shoqerine shqiptare qe mezi po hidhte hapat e para pas roberise se gjate turke. Saliu dhe Tosi ishin thjesht sejmene qe e vazhduan denjesisht “vepren” shakterimtare dhe mbollen e dhe pjese e vet te fares. Shqiperia do te behet kur t’u kthehet zoterve te saj te vertete ARBERVE.
Te keshilloj miqesisht te lexosh me shume se cfare ishte Shqiperia ne 1944,ne cgjendje ekonomike,kulturore dhe arsimore e mori Enver Hoxha, sot ne demokraci Shqiptarrt vriten per parakalim makine dhe pse ma pe kalin.Sigurusht nuk justifikoj politiken ktiminale te Enverit po qe vtiten Shqiptaret me njrri tjetrin nuk mjnd te akuzoj politiken e asaj kohe.
Falemnderit per keshillen, por Shqiperine e 1944 varet si e sheh. A qe e prapambetur ne krahasim me shtete te tjera te Europes? Po. A vriteshin njerezit pse u pe kalin? Jo (Makina pak kishin athere). Vriteshin per gjakmarrje, por kjo ishte nje tradite zakonore. Enver Hoxha hapi shkolla qe njerezia te ishin ne gjendje t’ia lexonin perrallat. Nqs shkollat e Enverit do te kishin rrenjosur sadopak kulture, ajo kulture si u shkri si bora ne Diell sapo Drejtori i Burgut u zhduk. Kur them qe faren e shkaterrimit e mbolli Enveri nuk kam parasysh shkollat, e mender fabrikat qe u ndertuan ne ate kohe (meqe ra llafi ku jane sot, gjerat solide i rezistojne kohes nuk prishen se i do bytha Saliut). Kur them faren e shkaterrimit e mbolli Enveri nuk kam parasysh as ata qe vrau si kriminel ordiner ne funksion te ruajtjes se pushtetit, e kam fjalen qe ai nuk lejoi ate zhvillim natyral qe do te kishte shoqeria shqiptare nqs nuk do ta kishte sforcuar Enveri me pushtetin e vet absolut qe cdo gje e kishte ne funksion te ruajtjes se atij pushteti. Nejse secili ka mendimin e vet. E keqja eshte qe dokrrat qe shkruajme ne ketu edhe ne qofshin te sakta nuk rregullojne gje ne Shqiperi. Shendet Labo, mos ju ndaj DITAs, kalohet koha lezeçem duke bere muhabet.
Shume drejte dhe shume sakte:
Nano do na kujtojë që politika nuk është vetëm pushtet, por edhe reflektim mbi kufijtë e pushtetit.
Pergezime
Miti i rremë i Fatos Nanos
Në diskursin publik shqiptar është përhapur shpesh miti se Fatos Nano “dinte të ikte nga pushteti”, si shenjë e një kulture demokratike dhe pjekurie politike. Por, nëse e shohim sjelljen e tij në momente kyçe, ky mit bie poshtë. Nano nuk largohej nga pushteti si akt reflektimi apo përgjegjësie ndaj qytetarëve, por shpesh si pasojë e krizave që nuk i përballonte dot dhe për të shmangur përplasjet e drejtpërdrejta me shoqërinë.
Në vitet kur ai drejtonte qeverinë, çdo revoltë apo valë protestash e gjente jashtë vendit, në Greqi, Maqedoni apo gjetkë. Kjo nuk ishte shenjë elegance politike, por mungesë përgjegjësie dhe frikë nga ballafaqimi me pasojat e qeverisjes së vet. Ai preferonte largësinë gjeografike për të ruajtur qetësinë personale, jo për të reflektuar mbi fatin e Shqipërisë.
Në thelb, Nano nuk u soll si patriot që kërkonte ta modernizonte shtetin, por si politikan që e pa pushtetin si burim përfitimesh personale e klienteliste. Pas rënies së qeverisë në 2005, kur ishte tashmë milioner dhe me influencë, ai u tërhoq për të jetuar në Vjenë, duke treguar se nuk ndiente asnjë lidhje reale me vendin që kishte drejtuar. Nëse do të kishte ndërtuar një Shqipëri europiane, do të kishte zgjedhur të jetonte këtu, si shembull i suksesit të vet politik.
Kthimet e tij sporadike në politikë ishin gjithmonë të kushtëzuara nga interesi personal, si përpjekja për t’u bërë president apo për të mbajtur ndikim në Partinë Socialiste, pra jo nga një mision kombëtar. Ai mori shumë nga Shqipëria: pushtet, pasuri, famë, por nuk la pas një trashëgimi vlerash apo reformash që ta afronin vendin me Europën.
Në këtë këndvështrim, miti i Fatos Nanos si “politikan që dinte të ikte” është në të vërtetë një mënyrë e butë për të maskuar faktin se ai thjesht ikte gjithmonë nga përgjegjësia, nga krizat dhe nga vendi i vet.
Ky mit ka ndikuar negativisht në kulturën politike shqiptare: e ka bërë të pranueshme idenë se “të ikësh” është akt dinjiteti, edhe kur ikën nga përgjegjësia. Në vend të modelit të llogaridhënies, Nano la pas një shembull cinik të elitës që pasurohet, dështon dhe më pas largohet, duke i kthyer shpinën vendit që e ngriti. Dhe për sa kohë ky mit vazhdon të qarkullojë, shoqëria shqiptare do ta ketë të vështirë të dallojë midis largimit me dinjitet dhe arratisjes nga përgjegjësia.
Sipas mendimit tim eshte nje turp i madh te nderosh hajdutet si Berisha, Rama Nano e Meta ! Duke nderuar njerez te tille ne nuk kemi respekt per veten por lejojme me deshire te na neperkembin ! Me sa shoh ketu ka njerez intelektuale me shume horizont , shume te zgjuar por qe jane bythlepiresa partish dhe qe ne vend te vene ate zgjuarsi ne sherbim te popullit e vene ne sherbim te atyre qe na shfrytezojne duke u treguar injorante qe ofendojne njeri tjetrin per partite !
Ishte fat i keq për Shqipërinë qe ne “lindjen politike” te Nanos ketij te fundit iu desh te perballej me nje antikomunizem te llahtarshem qe nga emissaret euroatllantikas e deri te pit bull-et e tyre qe ishte banda e tropojes nga gjeneral gramafoni Elez e deri te komunist-kermengrensit Sali & Azem.
Pak e veta e dine ne Shqiperi
qe Vendet Kryesore te Natos ne vitet 50′ deri ne 1994 ( metaztazat vazhdojne dhe sot)
ngriten rrjete agjenturore ne emer te perballjes kunder Sovjetifikimit te Europes duke kryer dhe veprime terroriste si ne Itali,Greqi,Turqi etj..Ju ftoj te lexoni dokumente te deklasifikuara per operiacjonin
Gladio ne Itali dhe Shipskin ne Greqi qe te kuptohet ai katastrofe qe ndodhi ne Shqiperi sidomos pas 2 prillit 1991 qe ishte nje Gladio Albaneze…
Ne kete prizem dhe socjalkomunisti Nano kishte Berishen perballe si qen i terbuar qe e kafshonte ne emer te makartisteve antikomuniste psiqikisht te semure tip Rajersoni qe dukshem veproi si kolonel sherbimesh Gladiator dhe jo si dipllomat i nje vendi demokratik…
Per c’ka ndodhi ne kohen e Rajersonit kolonel eshte spjeguar me lart…
Por ajo qe ndodhi ne votimet e 2005 me nje emisar amerikan me inicjalet S.S dhe Gery Kokalarit me “FBI” e tij eshte e pabesueshme qe do ta lexoni ne komentin qe do vijoje
Fiksacion, Obsesion, Çmenduri, Marrezi…. Sali Berisha dhe te gjithe politikanet e tranzicionit ishin vegla te Ramiz Alise dhe Nxhmije Hoxhes, pr kufomes se Enver Hoxhes. Perrallat me Rajerson dhe me komplote anglo-amerikane jane nje perpjekje e deshtuar per te ruajtur te paprekur pisllekun e kastes komuniste qe e shkerdheu kete vend per 50 vjet rresht hapur, dhe ne vazhdim e kamufluar.
>
YÇ-o, komenteve te tua u mungon mbyllja me thirrjen:
“LAVDI ENVER HOXHES, UDHEHEQESIT TE LAVDISHEM TE PROLETARIATIT NDERKOMBETAR.
>
Mbylli komentet me kete parrulle dhe nuk do te jesh me as hipokrit, as skuth Enverist
Sekuenca nga intervista e GKokalarit me Ilva Taren ne emisionin Tonight 2006
.
Gary Kokalari: Me FBI filmuam Nanon me mijra dollare USD ne kazino
citime nga GK:
1…..ne opinionin tim Fatos Nano eshte shume i korruptuar,une kam dokumente qe e mbeshtesin nga FBI
2…une mund tju tregoj nje raport nga FBI qe e kane ndjekur ne kazino me roje sigurie me njerez qe ecin dhe mbajne mijra dollare dhe luajne
3…kete raport e kam marre nga akti i lirise se informacjonit te FBI..Njerzit qe shoqeronin Nanon ne 2004 udhetuan ne kazinone Mohegan Sun…Nano luajti te tavolina black jack 100 dollareshe
4…ne 2004 erdhi ne NY sekretarja personale e Berishes Linda Ihsani ( e ndjere) qe me porosi te tij me tha qe ta ndihmonim ta fusnim ne burg Nanon per korrupsion dhe une rashe dakort….Erdha ne Shqiperi dhe takova Berishen qe me tha shko te Mero Baze dhe beni planet per rrezimin e Nanos bashke me “ekspertin amerikan me iniciale S.S””
5…folem me Berishen pas fitores se 2005 per punen e Telekomit por ai me genjeu
‘
kushdo qe lexon sot keto sekuenca te Gery Kokalarit do pyese pse shteti amerikan eshte treguar kaq i pameshirshem me “socialkamunistin” Nano duke ja kaluar ne pergjime dhe “shtepise gjetheve” te kopilit te bimbashit te doktorr pykes..
Pse nje nga antienveristat me te spikatur te Amerikes Gery Kokalari masakron Nanon ne 2005 per hater te KRIMBerishes qe ti jepte pjese te majme te telekomit ?
Pse nje nga antienveristat me te spikatur te Amerikes Gery Kokalari pasi u prish ne pazar me Saliun ne 2006 per telekomin thote qe krimet me te medha te Berishes jane lidhja e tij me serbet dhe masakra e 1997 dhe ne 2005 e sjell ne pushtet super kriminel Berishen
.
PSE GERY KOKALARI PO I NGRE LAVDINE ENVER HOXHES,
KUFOMEN E TE CILIT KY PYKEPYETJA KANIBALI YNE….HA E HA E TE NGOPUR S’KA
.
Gabim, une nuk ha kufoma, kufomen e Enver Bythos e ke ballsamosur ti o YÇ-o dhe po na qelb per dite.
Duhet pyetur intelektuhalja per kete Gery Kokakarin, se ai e heq veten per spiun te amerikaneve, pervecse te grekeve dhe serbeve.
Me të drejtë shumë njerez thonë që Nano u largua nga kjo botë ne moshe relativisht te re .Kjo eshte e vertete sepse qe kur fitoi votimet ne 31 mars 1991 ku u zgjodh K/M e deri kur u largua nga politika ne 2006 ai eshte politikani me i sulmuar barbarisht nga junta berishiste me emisare amerikane pas fundshpine qe nga Rajersoni te Mariza Lino qe kjo e fundit e quajti Fatosin KAFSHE SOCJALE dhe femijet e Nanos DROGAXHINJ…vijojme dhe me FBI -ajsat e Kokalarit qe permenda me lart ku sherbimet informative amerikane e survejonin me keq se Fan Nolin e “kuq”
Por ajo qe do mbetet dite e zeze ne historine e Shqiperise ( dhe per te ndjerin Nano sigurisht )eshte 14 shtatori 1998 kur aleanca antishqiptare e dy kryeministrave shqipfoles Berisha-Bukoshi shkaktoi nje grusht shteti ku dhe haleatet tane kane fajin kryesor PSE ?
Kur drejtesia e kohes i kopsiti letrat USALIUT MARIKES per pranga PER GRUSHTIN E SHTETIT tre xhambasadore ( USA- ITALI -GJERMANI) bene presion mbi Nanon-Meten qe te mos arrestonin Usaliun e tyre se do nderpriteshin ndihmat jetike…biles Usaliu u pergezua se ktheu tanket dhe topat ne menyre vullnetare dhe u mor ne pyetje per grushtin e shtetit nga nje jurist amerikan brenda mureve te ambasades qe nuk ndodh ne asnje koloni apo vend te pushtuar…
.
Ajo qe nuk kuptoj per 33 vite eshte qe pse keto haleatet tane
dhe ca shqipkare si ky doktor pykepyetja
e prune Serbiberishen me arome Beogradi ne 1992,,e mbrojten dhe e mbrojne dhe sot kete super kriminel
qe kufomen e Enver Bythos e ka ballsamosur atehere duke qare me denese dhe po na qelb per dite..
YÇ-o ti je shqipKARI tipik qe e mban gjalle kufomen e Enver Bythos, po nuk ia ze emrin me goje dhe kujton se nuk kuptohet qe je ENVERIST i PERVELUAR.
>
Me vjen keq po çmendurine tende mesa duket e sheron vetem vdekja. S’ka luminal e haloperidol qe te ben derman.
zoti ¿?
Duka i Madh I Laboves ka lene keto vargje te pavdekeshme
Enverist unë kurrë s’kam qenë,
As kur qe Enveri gjallë,
Po aspak nuk është e thënë,
Të besoj tani çdo prrallë!
E kam thene dhe here te tjera qe hipokrizia e “anglo-amerikaneve” me Usaliun e tyre per 33 vite ja ka kaluar dhe vete bemave te kohes Enverit..Thene ndryshe nese glorifikohet Zogu dhe nese mbrohet super krimineli Usaliu i Marikes kjo con uje ne kufomen e Enver Bythos
Komentet (debatet) qe bej me ty,,nuk jane per ju personalisht por per gjithe vuvuzelat kufomenverngreneskanibale qe hani kockat e Enverit dhe duroni hallatet e Saleh Serbiberit & qirjobelerit
Qe te mos largohemi nga tema (per kortezi)
Pak e veta e dine qe Nano ne 1991 ne nje takim pune jashte shtetit ne prani te disa “Sami Ameneve” eshte pyetur se cfare mendimi kishte per Enver Hoxhen dhe ia pergjigjet : I mire apo i keq ai ishte udheheqesi i atij shteti per 40 vjet..nje pergjigje e cila ishte nje vetvrasje e Nanos
Ne kete kuptim ju kufomenverngreneskanibale nuk ndryshoni historine qe Enver Byth,,a ju shtypi me Bythe dhe i vdekur ju mundi derisa OSBE ne nje sondazh te saj para pak vitesh i doli nese votohej per Enverin ai i fitonte votimet mbi 52% dhe ky fakt nuk me ben Enverist te mcefet por eshte realitet..
Dhe ti qe e heq veten si Arber i vitit 1800
je me keq se nje Gjarper
O YÇ o YÇ, se cfare ka thene mender ai i vdekuri qe permend ti lexoje sa te duash per vete, po deshe edhe kalamajve ku jashte bie shi e ti s’ke ç’ben, por te pretendosh se nuk je enverist se ashtu ta do puna nuk te ben antienverist. Keto kocka e kokalla qe ke qef t’i permendesh vazhdimisht nuk perbejne ndonje argument. Nqs ti nuk kupton qe edhe gjendja e sotme e dhjere e Shqiperise eshte pasoje e drejtperdrejte e politikes (nqs mund te quhet politike, se ne fakt qe shkerdhim) se Enver Bythos, une s’kam se si te ta mbush mendjen. Idiotlleku i Saliut dhe armiqesia e Haleateve nuk e bejne Enverin automatikisht burre te mire. Enveri ndaloi, per interesat e veta, zhvillimin normal te nje strukture shteterore moderne, perkundrazi nga trashegimia gjenetike e tij prej bimbashit turk te Gjirokastres, i veshi edhe nje pallto me berryla te arnuar marksiste-leniniste, dhe e shkerdheu sa mundi çifligun e vet. YÇ=o ti bertit s te duash per anglo-amerikanet e per Salihet, e per Rajersonet e per ç’pidhin e sat’eme te duash. Enveri mbetet RRENJA e hemuar e pemes, te ciles ti sot i shan deget dhe kokrrat.
O se harrova t’i nxinja…. vere gjyslyket o YÇ qe ta lexosh mire.
Nano i tha fund karrieres politike, pikerisht ne kohen kur duhet ta vazhdonte ate me me vendosmeri. Vetem 53 vjec! Eshte vertetuar nga shkenca, qe njeriu piqet plotesisht ne moshen 54 vjecare. Politika serioze behet nga politikane 60 vjec e lart. Keshtu ka qene qe kur njeriu filloi te merrej me politike. Nuk e bejne politiken re rinjte. Kjo eshte nje marrezi e ideoligjise se majte.
Mund te thuhet se Nano ra viktime, sa e ideologjise qe ai perfaqesonte po aq edhe zgjedhjes se tij te vetedijshme te hedonizmit. Nuk mund te anashkalohet si faktor, sidomos ky i fundit, ku perfshihen ndoca vese, si pija. Dihet se alcooholi eshte nje perbindesh qe thith energjite e njeriut qe e konsumon, sado qe mund ta mbaje ate.
Nano beri gabim te madh, qe ia la ne dore “te rinjve” PS-ne. Ja ku jemi tani: dy te rinjte protagoniste ne PS, ne kohen kur ai dha doreheqjen, Rama dhe Veliaj, dy hajdutet dhe te korruptuarit me te medhenj qe ka njohur historia e shtetit shqiptar, qe nga themelimi i tij.
Po te mos e kishte bere kete gabim fatal, dhe po te kishte te pakten nje te qindten e vullnetit te Doktorit, PS-ja nuk do te ishte kthyer ne origjine, nje parti-bunker, as shteti nuk do te ishte katandisur me breke neper kembe sikunder eshte sot, as shqitaret nuk do te vidheshin kaq pameshirshem nga hajdutet “e rinj” si Rama me shoke.
zoti ¿?
o arberori i vitit 1800 e te poshte
dhe poshtruesi i shqipkareve pa perjashtim nga 1912 e tehu..
Kur rifillon te perdoresh fekalet ne debate apo organet gjenitale qe te ngelen ne goje tregon se po shkumbon nga konvulsionet dhe harrove ti besh me te zeze ato….meshire per ju
Ja dhe ky kolegu juaj Skypi Sales eshte mallengjyer se Fatosi u largua 53 vjec…qe eshte jo gabim por krim te thuhet ne kete menyre..
Fatosi eshte ndoshta opozitari i majte
me i maskruar
ne vendet lindore dhe me gjere qe te 2 prilli 1991 qe ishte nje Gladio Albaneze nga haleatet tane,,futja ne burg nga treshja R..B.B per kavanoza receli si terrorist,,qe nga anti ambasadorja Lino qe e quante KAFSHE SOCIALE dhe deri te Gery Kokpalari qe u be qen me ere i FBI qe ndiqte Fatosin ne kazinote e Connektikatit..Fatosi u largua nga masakrimi qe i bene jo vetem makartistet e Amerikes por dhe njerez pa din dhe pa imam si ILIR META & MERO BAZE..dhe company
Ka ardhur koha qe Amerika e dy kraheve R & D te dorzojne koken e ish turbo komunistit demon-krat ketij super krimineli mos tallen me kaubojsa LaQipita se po i ringrene permendoren Enverit bashke me Skypat dhe qypat mavri ¿?
YÇ-o cfare duhet te te them une ty per vec se “te dhjefsha Saliun”, qe ty te te mbushet mendja qe mua nuk me rruhet hiç per Saliun, sepse siç te kam thene Saliu eshte kelysh i Enverit, dhe ashtu ia kishin caktuar pjesen, prandaj e shau ca xhaxhin, po me goje te dhembur. Ke degjuar me ta shaje tashti???? (Mos me thuaj tashti qe edhe ketu futa fekalet, ate “te dhjefsha” merre metaforike (nqs e kupton cfare domethene)).
>
Duket qarte qe per shkak te kufizimeve mendore qe ke ate qe ka thene Lino per Nanon, ti e merr per sharje. Ne fakt metaforikisht (perseri, po e kuptove) ajo e tha per levdate.
>
E kuptoj perse te dhimset Nanoja, si kelysh i Nexhmijes qe ishte, por Nanon e futen ne burg jo si terrorist, por si hajdut. Ato kavanozat e rreçelit ishin per te ushqyer kalamajte shqiptare, qe gjenia e Enver Bastardit i pat ushqyer me bar qe te mos shkeleshin pordhimet, me fal parimet.
>
YÇ-o inati i verber qe ke me kete LaQipiten eshte pak i pakuptueshem. Mos te ka shkerdhyer ndonje nga fisi? Se qe thua zotrote LaQipita mori parate e budallait, dhe iku ne pune te vet. Me siguri i ka harruar edhe emrin Arnautistanit.
>
Permendoren, dmth kufomen, Enverit po ia mbani ketu ju Kripto_Enveristat dhe nuk e merrni vesh qe po na qelbni fare, se ju gjith jeten mutin e Enverit e keni ngrene per hallve (Oou me fal po nuk dilte morali i perralles, pa permendur fekalet).
Skarypioni me kenaq kur thote Doktori,Doktor Berisha. Ka te njejtin.adhurim per Doktor Rrangallen si dikur shqipot me hir e me pahir per shokun Enver. Megjithese eshte nje bole e madhe,kishte per te bere nje.dyshe te shkelqyet me.nje karuc si Edi pa bole
ti mavri “¿? ”
dhe hordhia e kufomenverngreneskanibale makartiste,balliste dhe kuazi fashiste
fshihni koken si struci ne rere kur vjen puna per Usaliun e Marikes dhe e quani “kelyshi Enverit”
Per kete keni te drejte pjeserisht se ai ishte kelyshi Enver Bythos tuaj deri ne 2 prill 1991 kur usa-tallaret qe realizuan masakren e Shkodres sipas praktikave te operacioneve te koduara “Gladio” i thane pit bullave te tropojes Sal & Azem shkoni tani shqyeni kufomen e Enverit dhe zevendesave te tij Ramiz & Nano…
Me thene te drejten ju kufomenverngreneskanibale makartiste,balliste dhe kuazi fashiste duhet ti jepni nje medalje Kryemonsters Sali Serbiberi & Grekobeleri se si ai
nuk do gjendej njeri ne planet qe te bluante kockat e Enverit
dhe pshurrosjen qe i beri Byreose Politike duke i futur ne burg si lepuj…dhe ti na i quan “kelysh Enverit”
Pra ka dy mundesi per ju o mavri ne kete rast
1-Ose jeni budalla
2-Ose jeni kulish
Bile ja ke kaluar dhe Skypit Sales qe ka marre superxhiro ne komente qe qenka mallengjyer se si Nano paska ikur i ri nga politika qe ne fakt ai eshte me fat disa here qe ka shpetuar i gjalle dhe nuk pati e Aldo Moros se Italise Adnan Menderes te Turqise apo Niko Bellojanit te Greqise…
Nuk eshte sekret te thuhet se junta greke e Papadhopulit dhe junta e Pinocetin ne Kili qe kishin lidhje me sherbimet inteligjente amerikane e vertetuar ne dokumente te klasifikuara edhe pse bene masakra ne popull nuk shkaterruan ekonomine si ky Usaliu i Marikes qe shkaterroi shtetin dhe beri masakra qe klasifikohen si krime kunder njerzimit dhe ne kete drejtim eshte turp per Ameriken time dhe te Trampit apo dhe Bidenit ( para tij) ,qe tallin lesht e Marikes me ate popull qe i besoi si Krishti ne 1991 dhe sot e shohim veten ne kryq me Salitar ne Gryke (vijon)
Kurse une per ty shoh se ka vetem nje mundesi:
>
Je koqe i teri nga koka te kembet dhe vetem vdekja te shpeton. Ishalla po te vjen ne menyre natyrale.