Prej 4 janarit në autostradën Thumanë-Kashar ka nisur aplikimi i tarifës së kalimit. Kompania koncesionare që ka ndërtuar dhe mirëmban të vetmin aks rrugor të kategorisë “A”, njoftoi që në dhjetor nisjen e aplikimit të tarifës, pas 6 muajsh kalim pa pagesë.
Për të udhëtuar në veprën e re infrastrukturore 21 kilometër e gjatë, motoçikletat me cilindratë mbi 250 centimetër kub do të paguajnë 170 lekë, ndërsa automjetet 250 lekë ose 2.5 euro. Për kamionët, autobusët dhe mjetet me 2 apo tre kate e lartësi mbi 2.2 metër është aplikuar tarifa 620 lekë. Ndërkohë mjetet me 4 ose më shumë akse do të paguajnë 870 lekë ose me kursin e këmbimit, 8.8 euro.
Kompania koncesionare ka publikuar gjithashtu edhe tarifat për segmente të veçanta të kësaj autostrade, si Rinas-Thumanë, Kashar-Thumanë dhe Kashar-Rinas.
Kështu, për aksin Kashar-Rinas, çmimi nis nga 50 lekë për triciklat, ose 0,6 euro, deri në 270 lekë (0,6 euro) për kamionët ose automjetet e tjerë me katër ose më shumë akse.
Për aksin Kashar-Thumanë, tarifat nisin nga 170 lekë për triciklat, ose 1,8 euro, deri në 870 lekë (8,8 euro), për kamionët ose automjetet e tjerë me katër ose më shumë akse.
Sa i përket aksit Rinas-Thumanë, çmimet në toll nisin nga 120 lekë (1,2 euro) për triciklat, deri te 600 lekë (6,1 euro) për kamionët ose automjetet e tjerë me katër ose më shumë akse.
Autostrada Thumanë-Kashar u hap për qarkullim të automjeteve në fund të qershorit të vitit të shkuar. Vepra infrastrukturore pjesë e “Korridorit Blu” është e para e kategorisë “A” në Shqipëri, duke hedhur kështu një “gur themeli” drejt një standardi të ri. Autostrada përmbush të gjitha kriteret e Bashkimit Europian, ku shpejtësia e lëvizjes është 130 kilometër në orë.
Vepra infrastruktuore që nis nga Thumana e që lidhet me Autostradën Tiranë-Durrës është një investim tërësisht privat, i kompanisë “Gener 2”, e cila pas 35 vitesh do i dorëzohet shtetit. Me nga tre korsi për secilin kah lëvizje, njëra e dedikuar për emergjencat, 14 nënkalime e 12 ura, Thumanë-Kashar i shërben sa qytetarëve shqiptarë aq edhe turistëve të huaj.
Autostrada Thumanë-Kashar është segmenti i parë i ndërtuar nga pesë të tillë që përbëjnë “Korridorin Blu”, ndryshe Adriatiko Jonian.
j.l./ dita
Keto cmime Jane ne itali ,dhe prape njerzit ankohen.. Duke marre 1500-2000 euro ne muaje rroge.
Po ne shqioeri qe rroga eshte 300-400€ !!!
Kudo paguhet ne autostrada.
Nuk eshte gje e re.
Ka dicka qe aplikohet kryesisht tek bus qe e perdorin perdite.Ka zbritje.
Si fillim jo keq.
Me vone do te futet kamera dixhitale dhe me pullen ne makine te mban parate ne banke.
Mos shikoni I mori Malua e jo Kalua.
Me keto pune meren te tjeret dhe jo komentatoret.
Shqipëria është vendi i dytë në Europë me koston më të lartë të ndërtimit të rrugëve për km. Sipas një analize të bërë nga World Highway për shpenzimet që bëhen për ndërtimin e një km autostratë rezulton se Austria ka koston më të lartë me rreth 12.8 mln euro për km ndërkohë që Shqipëria renditet e dyta me 12.2 mln euro për km.
Këtë kosto ka autostrada e re Thumanë-Kashar. Ky segment është i gjatë 20 km dhe kushton rreth 244 milion euro.
Jane shume ore shokë komentuesa
Qeveria shqiptarë parashikon ndërtimin e një sërë segmentesh rrugore në Shqipëri në bashkëpunim me privatin për të cilat kostoja e parashikuar është e lartë.
Pavarësisht kostos së lartë të ndërtimit të autostradave në Shqipëri problem mbetet mirëmbajtja e tyre pasi fondet e vëna në dispozicion janë shumë të vogla.
Ndërtimi i autostradave për km
AUSTRIA 12.8 mln euro
Shqipëria 12.2 mln euro
Hungaria 11.21 mln euro
Kroacia 6.6 mln euro
Danimarka 5.8 mln euro
Ka t drejtë kush thotë jetojme me mire se kroatet dhe danezët
🙂 🙂
KR.
Mbase ke te drejte por nuk zgjidh gje me keto komente.
Voto partite e vogla,voto Lulzim Basha dhe keshtu I nxjerr jashte loje Rama e Berisha.
Logjika e pagesave ose mospagesave ne rruget eshte e thjeshte:
1.- Rruget e ndertuara dhe te paguara plotesisht nga Qeveria, nuk duhet te paguhet asnje dyshke per perdorimin e tyre, sepse vete rruga eshte ndertuar me parate e taksapaguesve, pra te atyre qe e perdorin. Edhe parate per mirembajtje merren nga parate e Qeverise pra nga taksapaguesit.
2. Rruget qe ndertohen nga kompani private pa paguar qeveria para, sigurisht qe do te kerkojne pagese, sepse si cdo investim tjeter, edhe rruget duhet te kene “returnin” e tyre.
Kaq e thjeshte eshte. Ata qe perdorin rruget e ndertuara nga privati, nqs nuk duan te paguajne le te gjejne rruge alternative, por qarkullimi ne rruget e ndertuara me fondet e buxhetit duhet te jete pa pagese.
O nuk dua te bej mistrecin ketu. Bera nje pyetje vitin e kaluar kush eshte investitory/financuesi i kesaj rruge. Dy dite me vone doli nje shkrim i shkurter qe thoshte “investim teresisht privat”. Te vazhdosh me kete llogjike investitori dhe operatori(koncesionari) i bie te jene i njejti subjekt.
Me rregull c’problem ka sa kushton kostoja per km. Investitori le te shtroje rrugen dhe me flori po te doje, nese nuk ka haber nga feazibliteti (shqiperuar)& veteshlyerja e investimit. Se dyti, deri sa eshte privat eshte e drejta e tij te vendos cmimin. Eshte sikur te vesh tek kafja e lagjes e ti thuash kafexhiut per se e ke kafen 10 mije lek. Lere ne budallekun e tij shko tek kafja ngjityr. Keshtu dhe me rrugen, per ata qe nuk kane mundesi financiare le te kalojne nga rruga egzistuese.
Por cfare nuk kuptoj me gjithe ato sofizmat qe bera me lart, cdo shteti (ministria) qe lidh kontrate koncesionare me nje investitor privat?Cdo ministria te kompesoje/suvencionoje nje investitor privat me taksat e popullit?
Keto skam arritur ti kuptoj ose cfare shkruajne shtypi nuk eshte informacion i sakte.
W?.
Asnje qeveri ne bote nuk nderton autostrada dhe tunele.
Keto I I nderton privati dhe I vjel parate nga qytetari qe udheton me tren a makine.
Qeveria e Malit te Zi desh falimentoi sepse nuk kishte para te paguante kinezet per nje autostrade.Europa e shpetoi me para.
Pra risku eshte I privatit kur ben keto pune.
Mutsilleqet jane tjeter pune.
W-ali Je i sigurte ti qe asnje qeveri ne bote nuk nderton autostrada dhe tunele??? Une kur them qeveria nderton autostraden nuk po them qe dalin ministrat me buldozere dhe me lopata per te ndertuar autostraden. THem qe Qevria paguan deri ne qindarken e fundit koston, dhe pronesia eshte publike. Se cfare beri Mali i Zi nuk kundeshton ate qe po them une. Ajo thjesht tregon qe ajo Qeveri nuk i kishte bere mire llogarite. Kaq per kete.
Per kete komentin poshte. Ia ke fut me keq se kau peles kur thua:
“Po ne rast se shteti eshte pjese e koncesionit si I behet ?”
Koncesionin gjithmone e jep Shteti, pra nuk mund te jete pjese e koncesionit. Shko sqaro pak cfare do me thene “koncesion”. Koncesionin dikush e jep e dikush e merr, nuk ka mundesi qe koncsionin edhe ta japesh edhe ta marresh, eshte si me thene i kalova paret nga xhepi i majte te xhepi i djathte, dmth xhepi i majte e dha e i djathti e mori. W-ali me keto qe ke thene thjesht ke treguar qe nuk ia ke idene si funksionon kjo pune. A nuk eshte me mire edhe te heshtesh ndonje here. Cosi tanto per cambiar?
W? .
The o privat ,o shtet .2 rruge .
Po ne rast se shteti eshte pjese e koncesionit si I behet ?
Behet ajo qe te kam shkruar .
Te thashe o W-ali, shteti E JEP koncesionin, pra s’ka si te jete pjese e koncesionit. Po nejse, me sa duket, ti aq di aq thua.
Po privati c’fare fiton z.w? ….?
Firmat ndertuese mos jane shoqata bamiresie?
Po ke edhe te drejte sepse mund te perdorej edhe termi ” aksioner “.
Ne nuk kemi degjuar qe qeveria eshte aksionere diku ne shqiperi.
Po cfare flet o W-ali, po cfare pyetjesh ben o W-ali, kush foli per bamiresi ketu. Ja dy mundesite qe ka kompania ndertuese, kuptohet ne kontrate me Qeverine:
.
1.Nuk i merr asnje lek Qeverise, por sipas kontrates me Qeverine ka te drejte te marre pagese nga perdoruesit per aq vjet sa bie dakord me Qeverine, ne perputhje me vleren e investimit.
.
2. Qeveria paguan lek më lek koston dhe kompania ndertuese mbaron punen, ngarkon e shkon, e s’ka me pune me autostraden sepse eshte paguar.
.
E kuptove o W-ali, me vjen keq po s’kam si ta bej me vizatim se keta te DITAs nuk pranojne vizatime.
.
Sigurisht qe ne rastin e pare, ndertuesi do te vendose tarifat perkatese, kurse ne rastin e dyte, normalisht rruga duheet te jete pa pagese se per ndertimin e saj jane perdorur parate e taksapaguesve, dmth te perdoruesve te rruges.
Shteti Shqiptar do vendosi apo jo tarifa per autostradat e ndertuara rishtas, apo per mirembajtjen e autostradave,
nuk do pyesi ndonje shqipfoles antishqiptar grek maskara te diskretituar, qe gjoja “i digjet xhani” per shqiptaret.
¿?,sqarohu cili është qëllimi yt që në forume të gazetës uzurpon emrin tim?
Rroft Luli e kishim lene qe do te qiheshim sot, po ti nuk erdhe. Pse?
PERGJIGJE:
TRENI NR2 = ANTISHQIPTARI GREKO MASKARA (¿?).
Haluçinacionet t’i shkruash me emrin tend te zbuluar, te demaskuar, te diskretituar, te shkerdhyer, te degraduar (¿?).
Ti psikopat grek maskara (¿?) qe ke vene emrin tim TRENI, pi ate ilaçin psiqik qe permend shpesh Krum Sum Fenol
a Krrum Sum Piçka e Sat’um, dhe urgjent si grek maskara i zbuluar, i shkerdhyer, merr rrugen per ne pidh te sat’em.
Nuk mbjell dot me asnje konfuzion mor grek maskara.
NE FORUMET SHQIPTARE VETEM TI (¿?) JE [BYTHQIRI].
Shume llafe pak qirje. Shiko ti TRENI se une do te gjej partner tjeter. Lere gazeten, ajo ate pune ka. Hajde te bejme qef ne se do te pendohesh.
@ KURVE MASKARESH GREKE = (¿?) = RROFT LULI NR2 = TRENI NR2.
1- MOS VENDOS, AS MASKAT TONA, AS MASKAT E TE TJEREVE, MOJ MASKARESHE GREKE (¿?).
2- SI HOMO BYTHQIR GREK ME DAMKE, ME VETENDIJIM QE JE, TI QIHU DHE SHKERDHEHU (¿?).
3- POR QIHU NE INTIMITETIN TEND, MOS U ORVAT PER ORGJI ME FORUMIN, BYTHQIR GREK (¿?).
TRENI neqoftese do te prishesh me mua dmth nuk do qe te qihemi thuaje shqip, mos i bjer anash.
@ HOMO BYTHQIR GREK (¿?) = GREK MASKARA (¿?) = RROFT LULI NR2 = TRENI NR2.
SHQIP JA SE SI KEMI VENDOSUR NE SHQIPTARET E VERTETE TRENI NR1 DHE RROFT LULI NR1:
1º- UNE SHQIPTARI TRENI NR1 DO TA QIJ GJINEKEN TENDE MAVRÍ ME EMRIN QÍQÍ. DAKORD.
1ºº- SHQIPTARI RROFT LULI NR1 DO TA QIJ ADHERFINE TENDE MAVRÍ ME EMRIN DHESPIDHI.
1ººº- TY GREKO MASKARA (¿?) M.Q.S PO NA KOPJON EMRAT, UNE TRENI NR1 DO TA FUS 1 MISTRIÇE NE GOJE.
1ºººº – TY HOMO BYTHQIR GREK ME DAMKE(¿?), SHQIPTARI RROFT LULI NR1 DO TA FUSI 1 MISTRIÇE NE SUME.
NE RREGULL. HAJT GRIS BYTHEN TANI, ANTISHQIPTAR GREK MASKARA MAVRI (¿?) PER NE PIDH TE MANAS SOU!
TRENI ti kujton se duke vene numra me ngaterron mua. TRADHTAR!! Se ç’është ky TRENI NR@ dhe ky Rroft Luli NR2? Une do te gjej dashnor tjeter me te mire se ty.
@ HOMO BYTHQIR GREK (¿?)=GREK MASKARA (¿?)=RROFT LULI NR2=TRENI NR2.
UNE TRENI NR1 PRANDAJ TA KAM VENE ME NUMRA QE TE TE HYNIN ME KOLLAJ.
POR TY TRENI NR2 BYTHQIR GREK (¿?) TE PASKAN GJAKOSUR MISTRIÇET E THATA.
O TRENI te dija burre te ndershem, po qenke shkerdhate. Ke filluar te qihesh me ndonje bytho tjeter tashti qe me harrove mua?
@ HOMO BYTHQIR GREK (¿?) = GREK MASKARA (¿?) = RROFT LULI NR2 = TRENI NR2.
SHQIP JA SE SI KEMI VENDOSUR NE SHQIPTARET E VERTETE TRENI NR1 DHE RROFT LULI NR1:
1º- UNE SHQIPTARI TRENI NR1 DO TA QIJ GJINEKEN TENDE MAVRÍ ME EMRIN QÍQÍ. DAKORD.
1ºº- SHQIPTARI RROFT LULI NR1 DO TA QIJ ADHERFINE TENDE MAVRÍ ME EMRIN DHESPIDHÍ.
1ººº- TY GREKO MASKARA (¿?) M.Q.S PO NA KOPJON EMRAT, UNE TRENI NR1 DO TA FUS 1 MISTRIÇE NE GOJE.
1ºººº – TY HOMO BYTHQIR GREK ME DAMKE(¿?), SHQIPTARI RROFT LULI NR1 DO TA FUSI 1 MISTRIÇE NE SUME.
NE RREGULL. HAJT GRIS BYTHEN TANI,
MOR SKUTH GREK MASKARA MAVRI,
QE STRUKESH NE HALE ATY NE GREQI!
Vazhdon idiotizmi madheshtor i shokut TRENI te shpaloset ne te gjithe psikopatine e vet.
Kur flasin skizofrenët , ju të tjerët ju porosis , të heshtni . Janë pacientët e mij , lërini të kacafyten se i bën mirë për shëndetin mendor .
Ikë o psikiatër!