Gazeta DitaGazeta DitaGazeta Dita
Njoftime Shfleto më tepër
Font ResizerAa
  • Kreu
  • Opinion
  • Politikë
  • Ekonomi
  • Bota
  • Kronikë
  • Sport
  • Kulturë
  • Histori
  • Kendi i Kryeredaktorit
  • Investigim
  • Dita TV
  • Kopertina
  • Arkiva
  • RRETH NESH
Duke lexuar: Dieta “e gabuar” e prindërve që i lë fëmijët më të shkurtër dhe u dobëson kockat
Shpërndaje
Gazeta DitaGazeta Dita
Font ResizerAa
  • Kreu
  • Opinion
  • Politikë
  • Ekonomi
  • Bota
  • Kronikë
  • Sport
  • Kulturë
  • Histori
  • Kendi i Kryeredaktorit
  • Investigim
  • Dita TV
  • Kopertina
  • Arkiva
  • RRETH NESH
Kerko
  • Kreu
  • Lajmi i fundit
  • Kryesore
  • Aktualitet
  • Analiza
  • Politike
  • Ekonomi
  • Kronike
  • Opinion
  • Kendi i Kryeredaktorit
  • Bote
  • Sport
  • Dita TV
  • Lifestyle
  • Enciklopedi
  • Europa/Analize
  • Histori
  • Kendi i Kryeredaktorit
  • Komunitet
  • Kopertina
  • Kulture
  • Kuriozitete
  • Metropol
  • Shendetesi
  • Teknologji
  • Telebingo
  • Televizion
  • RRETH NESH
Sign In
Na ndiqni
Gazeta Dita > Blog > Enciklopedi > Dieta “e gabuar” e prindërve që i lë fëmijët më të shkurtër dhe u dobëson kockat
EnciklopediLifestyleShoqëri

Dieta “e gabuar” e prindërve që i lë fëmijët më të shkurtër dhe u dobëson kockat

Published: May 25, 2023
Shpërndaje

Fëmijët që ndjekin dieta vegjetariane janë më të shkurtër në gjatësi dhe kanë kocka më të dobëta. Ky është rezultati i një studimi të ri.

Në mënyrë të veçantë, studiuesit zbuluan se fëmijët e moshës 5 deri në 10 vjeç që ushqeheshin me dieta me bazë bimore ishin mesatarisht 3 centimetra më të shkurtër se ata që hanin mish.

Përveç kësaj, kockat e tyre ishin më të vogla dhe më pak të forta, për pasojë ishim më të rrezikuar për fraktura ose osteoporozë në një të ardhme jo shumë të largët.

- Publicitet -

Studimi ekzaminoi 187 fëmijë të shëndetshëm të moshës 5-12 vjeç, nga të cilët 115 ndoqën një dietë vegjetariane dhe 72 hëngrën gjithçka. Siç tregohet nga rezultatet, fëmijët në dietë vegjetariane ishin mesatarisht 3 cm më të shkurtër, kishin 4-6% më pak përmbajtje kockash dhe më shumë se tre herë më shumë shanse për të pasur mungesë të vitaminës B12 në krahasim me fëmijët që hanin gjithçka.

Studimi i mjekëve në Institutin Great Ormond Street të Shëndetit të Fëmijëve në Kolegjin Universitar të Londrës thekson se prindërit duhet të jenë të vetëdijshëm për rreziqet e dietave vegjetariane dhe se fëmijët që ndjekin dieta të tilla duhet të marrin suplemente të vitaminës B12 dhe D për të reduktuar pasojat e mundshme afatgjata shëndetësore.

Shpërndaje këtë artikull
Facebook Email Printo

Lajmi i Fundit

  • Shqipëria e bukur është në shesh
  • Turistë të huaj i bashkohen protestës: Përvojë transformuese
  • “E keni kokën e mbushur plot me gënjeshtra”, Rama përplaset me gazetaren nga Rumania
  • MPJ e Iranit këshillon Ramën “të qetësohet”: Trego respekt për popullin tënd, mos na përdor ne si kokë turku
  • Zbardhet zhdukja e 34-vjeçarit në Tiranë, u mor peng dhe dyshohet se është ekzekutuar

Komentet e Fundit

  1. nastradini on Rama: Projekti i Zvërnecit nuk do ndalet, pavarësisht protestave
  2. nastradini on Rama: Projekti i Zvërnecit nuk do ndalet, pavarësisht protestave
  3. Shko mër debil on Shqipëria e bukur është në shesh
  4. Bruno on Rama i përgjigjet Iranit: Ju nuk mund ta falni Shqipërinë për atë që bëmë
  5. Toni on Rama kapet sërish me influenceret: Nxisin racizëm ndaj emigrantëve filipinezë

Kategori

Rreth nesh

E përditshme e Analizës dhe e Informacionit. Numri i parë, 1 nëntor 2012. Botohet nga "Publikime Shqiptare". Kryeredaktor Adrian Thano. Zyra e Botuesit: Rogner Hotel, Bulevardi "Dëshmorët e Kombit", Tiranë

Merr te rejat më të fundit

Ndiqni Gazeta Dita duke vendosur emailin tuaj më poshtë dhe do të njoftoheni për të rejat më të fundit

[mc4wp_form]

Gazeta DitaGazeta Dita
© Copyright Gazeta Dita 2012. Të gjitha të drejtat e rezervuara



Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?