Ish-Blloku do të kthehet në zonë këmbësore. Konkretisht nga ky projekt i mbështetur nga rrjeti botëror “WALK 21, do të preken rrugët, “Ismail Qemali”, “Pjetër Bogdani”, “Brigada 8” dhe pjesërisht rruga “Vaso Pasha”.
I pranishëm në prezantimin e projektit, Kryeministri Edi Rama deklaroi se ky është një hap i mirë edhe për shmangien e trafikut të automjeteve.
“Duhet t’i shmangemi idesë që për të ulur trafikun duhet të zgjerojmë rrugët, Kjo nuk është e vërtetë, jo arteriet kryesore që lidhin qytetet me njëra-tjetrën por kam parasysh rrugët e brendshme të qytetit. Ka shumë gjasa që fluksi i trafikut të rritet, e kundërta është e vërtetë. Dekurajimi i trafikut është përgjigjja.
Kjo zonë është qendrore dhe e aksesueshme lehtësisht, një zonë nga ku banorët, distancat nuk janë të gjata dhe është një zonë që duke stimuluar ecjen do të jetë shumë më efikase edhe për bizneset që janë në zonë të cilat janë ato që ankohen të parat për ndërprerjen e aksesit me makina deri të dera.
Do t’ju sjell rastin e Vlorës ku u bë një debat për Lungomaren ku projektuesit belg sollën një rrugë të ngushtë dhe ata që e kundërshtonin doni një rrugë shumë më të gjerë. Faktikisht rruga në Lungomare funksionon më së miri.
Fakti që shkohet më shumë në këmbë sesa makinë, fluksi i njerëzve është shumë më i madh dhe natyrisht ajo çka u tha këtu është qasja e duhur që duhet një kohë informimi dhe shkëmbimit të projektit dhe idesë. Duhet të mendojmë më shumë hapësira për parkimin nëntokësor. Hapi tjetër është goditja e parkimit të dyfishtë që është problemi kryesor”, deklaroi Rama.
Monitor
E pershendesim kete projekt.
Por do te shtoja, qe trotuaret, qe jane zona kembesore te sanksionuara edhe nga Kodi Rrugor, te jene zona te pastra kembesore, ku te mos helmohemi nga motoret me tymin e tyre, dhe te mos rrezikohemi nga skuterat dhe bicikletat, te cileve nuk ju pelqejne korsite e vecanta per ata, por duan ta shkrijne talentin e tyre edhe ne trotuare, duke rrezikuar jeten e kembesoreve.
Ja kaloi dhe Enver Hoxhes. Specialist i madh, qe nga nderzimi artificial deri te lufta ne Vietnam.
Nuk po ja shofim as prodhimet e pocerise.
Dhe ndërkohë vazhdohet intensivisht me pallatet 50 e ca kate.
Rroftë e qoftë allbania urupiane, nevojtore ku lahen brekët e palara të europës kurvë
Neo Komunistet qe kane veshur petkun e zbukuruar te Socialist-Fashisteve, ju duan pa makina, pa shtepi, pa pavaresi ekonomike pa levixje te lire dhe ne kampe perqendrimi te quajtura qytete Smart. Kete duan qelbesirat per ju dhe do jua a shesin si mbrojtje te mjedisit dhe klimes me taksa karboni dhe pike sociale. Kur ta kuptoni se me c’fare monstrash kini te beni, do gdhiheni pa breke ne bythe. Vazhdoni e flini dhe enderroni lugen e floririt.
Ti ke ide fikse, makinat nuk i sjellin pavaresi ekonomike askujt, pervecse varesi ekonomike ndaj mjetit, karburantit, siguracionit, dhe vdekjen patologjike te arjit qe marrin mushkrite.
Nese zotrote ke gjetur ndonje menyre sesi rrohet duke thithur CO2, prezantoja botes, se do quhet Cpikje
Une di qe me e pakta perfundon ne Sharre..
Ashtu po, ke liri te plote
Une di qe ka qene zone kembesoresh. Aty kalojne mijera vete perdite. Ca mutin do i ndryshoje?
Do beje nje vizatim me yll?
Nuk lane gje pa prishur dhe pa shkaterruar. Vazhdon saga e grabitjeve ne ndertim
Si eshte e mundur qe nuk e keni kuptuar projectin! Kthellojuni! Do zgjerohen trotuaret, do lejohet vetem nje ane parking, rruge bicikletash dhe me pak .makina ! Mos hidhni balte kot! Edi Rama e beri Tiranen kryeqender, jo shpellari sali!
O ti zoti Njazi, eshte e qarte qe keta qelbesirat kane vite qe i kane shpallur lufte Automjeteve private. Duhet te jesh shume sylesh qe mos ta shikosh e kuptosh kete. Atomjet privat do te thote liri levizje e njerezve. Kur ti do tu a marresh ate me lloj lloj skenaresh, gjoba, kufizime dhe taksa dhe kete gradualisht shume gradualisht e dale-ngadale, do te thote qe ti ke nje axhende izolimi levizjesh per popullsine. Nuk e di po kaq gomere jeni qe nuk e shikoni ( Pa ofendim )? Apo harruat se c’fare ben me Kovidin? Doni akoma me teper qe ta besoni se ka nje axhende te mbrapshte?
@Aldrinp, megjithese rrespektoj shume komente qe ben, ne kete rastin siper, ja ke fut si Kau Peles. Une po perpiqem tu tregoj Ujkun, e ju kerkoni gjurmet e nuk e shikoni. I dashur, c’fare dua te them eshte se Dioksidi i karbonit eshte Gazi i jetes dhe eshte vetem 0.05% e perberjes se Atmosferes dhe pa te nuk ka jete ne Toke, sepse pa te vdes e gjithe Flora ( Bimesia ) e cila prodhon dhe Oksigjenin, po e njeh procesin e fotonsintezes.
Po nuk eshte fare ketu thelbi i muhabetit dhe mesazhit qe dua te percoj. Une po perpiqem tu hape syte te mashtrimi i madh i ndryshimeve Klimaterike dhe axhenden e kufizimet qe duan te justifikojne mbi te, per te skklaveruar dhe ne fund shkaterruar gjithe njerezimin. Dhe skllaverim do te thote kufizime drastike e nje tirrani e papare kurre ne Historine njerezore. Ky eshte thelbi.
Kur nuk kupton se per c’fare behet fjale, apo je siperfaqesor dhe i manipuluar nga barazhi i propagandes dhe manipulimit te perditshem, me mire mos u fut ne te thella, sepse ose e kupton ose nuk e kupton. Nuk eshte me inat kjo pune. Mire eshte qe ta kuptosh tani, se kur te vije dita e ta shikosh, nuk do ta besosh. Ne po ju paralajmerojme. Na falenderoni me vone, po keni bythe e po doni te dilni mbi ate egoizmin e pranimin te gomarllekut dhe iluzionit tuaj.
Ja dhe lufta kunder mjetit privat. E Diela pa makina, police pas ferres ne kthese me radar ne dore dhe me librin e gjobave gati se je 5 Km/h mbi ca tabela te ndryshkura shpejtesie, kthim i rrugeve automobilistike ne rruge bicikletash dhe skuterash, takse karboni te automjetet, taksa qarkullimi kolaudimi dhe taksa mbi taksa. Siguracione qe shtrenjtohen c’do 6-muaj pa arsye. Arbitrazh dhe sjellje kriminale dhe terroriste e autoriteteve, te cilat per c’do lloj arsye dhe kundra ligjit, sekuestrojne lejet e drejtimit nga individet, pavaresisht se ekziston dhe nje kod rrugor me sistem pikesh per patentat. Gjobitje pa fund, se parkon makinen ne ambjente publike, te cilat Bashkia i ka privatizuar si parking me gjobe, etj etj. Ka dhe shume te tjera, se nuk dua qe te zgjatem shume.