Qeveria zgjodhi ditët e fundit të vitit 2024 për të miratuar tre koncesionet e autostradës Shkodër-Fier. Përmes tre vendimeve të posaçme, Këshilli i Ministrave miratoi kontratat koncesionare segmenteve nga Miloti deri në Fier.
Vendimi i parë miraton kontratën e segmentit Miloti-Thumanë. Aksi me gjatësi 13.5 kilometra, i ndërtuar nga ish qeveria e Partisë Demokratike tashmë i jepet me koncesion për 35 vjet bashkimit të shoërive “Gener 2”, “Illyrian Consulting Engineers” dhe “I.D.K- Konstruksion”. Këto kompani do të investojnë 44.6 milionë euro për përmirësimin e rrugës dhe në këmbim do të arkëtojnë tarifën 0.67 euro për çdo automjet.
Kontrata e dytë e miratuar është ajo e segmentit nga Kashari deri në Lekaj. Rruga me gjatësi 26.6 kilometër do të ketë një kosto projektimi, ndërtimi dhe mirëmbajtje prej 474,8 milionë euro për 35 vitet e ardhshme. Ajo do të ndërtohet nga bashkimi i shoqërive “Gjoka Konstruksion” sh.a, “Junik” sh.p.k., “Cobial” sh.p.k, “Pepa Group” sh.p.k, “UDHA” sh.p.k., “Geoportal” sh.p.k. dhe “A&E Engineering” sh.p.k.
Kjo rrugë nuk ka asnjë gjurmë dhe do të ndërtohet e gjitha nga paratë e kompanive private të shpallura fituese. Në këmbim ato do të arkëtojnë për 35 vjet tarifën 3.8 euro për çdo automjet.
Kontrata e fundit e miratuar është ajo e segmentit nga Lekaj në Fier. Kjo rrugë me gjatësi 46 kilometra është pjesërisht e ndërtuar, por jo në kategorinë e autostradës. Gjurma e kësaj rruge fillon pranë zonës së Luzit të Vogël me mbarimin e aksit Kashar-Lekaj dhe përfundon në fillimin e Bypassit të Fierit pranë zonës së Mbrostarit. Kompanitë e shpallura fituese në këtë koncesion janë “Fusha”, “Agbes” “Construksion” “Albavia” “Kupa” “Ante-Group”, “Klodioda” “A.L.T.E.A. & Geostudio 2000” dhe “Sphaera”.
Këto kompani do të investojnë 320 milionë euro për shndërrimin e rrugës në autostradë, mirëmbajtjen e saj për 35 vjet dhe ndërtimin e rrugëve dytësore, pasi gjurma e kësaj autostrade kalon thuajse e gjitha në zona të banuara. Në këmbim kompanitë do të arkëtojnë tarifën 2.5 euro për automjet.
Të tre këto koncesione pritet të realizojnë një qarkullim nga 1 miliardë deri në 1.3 miliardë euro secila për gjithë periudhën 35 vjeçare – raporton faqja Kapital.
n.s. / dita
Ja si per fund viti, qeveria i futi kollodokun shqiptareve per 35 vjet. Dhe jane aq esnaf, qe i projektojne gungat (kontratat), qe po e levize menderen te hyne me thelle, sic e beri me Bexhetin.
Jam kurioz te dija do te kete preken rruge egzistuese pa pagese? Qofsha gabim por duket se do te perdoren dhe “investohet” ne rruget egzistuese. Nese eshte keshtu gjithe shqiptaret direkt ose indirekt do preken. Indirekt eshte se do te shtrenjtohen mallrat ne treg si pasoj e rritjes se kostos se transportit.
O capi thuhet qe ato do te ndertojne rruge dytsore. Nefillim gjithje shprehni mos besimet.
Kollodokun ka kohe ky popull po e ha qe kur pranoi Demokracine ! po prit se me e keqja ska ardhur ,
Shpejt do ta merni vesh
Per 27 kilometra 3.8 euro? Ali Baba e 40 hajdute.
Rruget dytesore jane rruge anash autostrades per hyrje/dalje e per banoret e bizneset perreth. Nuk do te thote qe do ndertohet autostrade, po do zgjerohet ajo ekzistuesja e do kthehet ne autostrade… 🙁
Per 13,5 kilometra do investojne 44,6 meleone…!;!he te keqen e lavatrices…rruga e dyte 26,6km me kosto 474,8 meleon …ndersa e fundit,46km,cmimi eshte 320 meleon investim….gezuar 2025
Ata te Beratit qe qeluan me bresheri,po u shkoi huq,,i nxirrni prape,derisa te mesojne Vije shenjimi,se nuk kane bere ushtrine.
MBAROI UNAZA E MADHE
CRENDESI KA SA KUSHTOI
NGAZELLEN QEVERIA
NE MESNATE E INAGUROI
GJE E BUKUR NATYRISHT
PER ATA QE SDINE SA KANE
PSHERETIN MILETI VARFER
QE SAHANIN BOSH JA LANE
AFERIM KESAJ QEVERIE
QE CFILITET PER MILETIN
TIRANEN E ZBUKUROI
NE JUG DERDHI GJITHE BUXHETIN
SI KALAJA E ROZAFES
RRUGA E ARBERIT TASH SA MOT
GELLTIT FONDE SI LUBI
FUNDIN NUK JA SHOHIM DOT
ANES VJOSES ANES DETIT
BUKURI ME E PA ME SY
ANES DRINIT ANES BUNES
GJADRI PRET VITIN E TI
AFERIM KESAJ QEVERIE
QE CFILITET PER MILETIN
TIRANEN E ZBUKUROI
NE JUG DERDHI GJITHE BUXHETIN
SI KALAJA E ROZAFES
RRUGA E ARBERIT TASH SA MOT
GELLTIT FONDE SI LUBI
FUNDIN NUK JA SHOHIM DOT
ANES VJOSES ANES DETIT
BUKURI ME E PA ME SY
ANES DRINIT ANES BUNES
GJADRI PRET VITIN E TI
Po.Do ta ndertoje kompania me parat e tyre(pa nxjer asnje lek nga buxheti i shtetit),ta mirmbaje për 35 vjet kush nuk e kupton nuk ka faj qeveria.!Mir mbajtja për 35 vjet e detyron ndertusin te bej pune cilsore se për ndryshe do te harxhoje nga paret e veta.Për këtë do të vendoset edhe tarifa e përdorimit të ruges.Kush nuk do ka rugen alternative.
Kjo do të bëj që ruget te ndërtohen tani dhe buxheti t’i ja kthej privatit ngadalë.Kjo do të bëj që ruget të përdoren pa u paguar parat.!? Ku është e futura?Është një lloj si dyqani shet me kontrat për ta paguar një mall jo me para ne dorë por parat do ti paguaj për 1-2 ose sipas kontrates.dmth kosumatori mer paisjet elekroshtepiake me njëher dhe paguan avash avash,puntoret punojnë marin roga ekonomia rritet,dhe buxheti paguan më ngadal.(shemell ruga e Arberit me gjithë se ka patur probleme tek tuneli i murrizit por është i kalushëm me nje zgjetim reth 30 min.Vitin e shkuar kam kaluar vet.Tuneli do ta shkurtoj reth 30 min.Buxti i shtetit nuk ka dhen asnje shtes që ne lek qe prtendon një komentues.
Shteti shqiptar do ti përdoroj shumë vepra me PPP para se buxhti te bëj paret.Shteti shqipëtar është i fituar.
Anadollaket bëjn sikur nuk e kuptjn sepse bechen më shumë vepra para kohe.