Viti 2024 ka shënuar numrin më të lartë të automjeteve që janë regjistruar ndonjëherë në vend, pjesa më e madhe e të cilave ishin autovetura.
Sipas statistikave të publikuara nga Drejtoria e Përgjithshme e Transportit Rrugor, për periudhën janar-dhjetor janë regjistruar për herë të parë gjithsej 99.4 mijë automjete, nga të cilat 83.2 mijë, ose 84% ishin autovetura.
Në krahasim me vitin e mëparshëm, regjistrimet e reja në total janë rritur me 27%, ndërsa ato të autoveturave me 26%.
Në total, në vend, deri në fund të 6 mujorit të parë të vitit 2024 kishte në qarkullim gjithsej 915 mijë mjete, nga të cilat 738 mijë janë autovetura.
Teksa përdorimi i mjeteve po rritet me shpejtësi, sërish po importohen makina të vjetra dhe me naftë, që janë një shkaktar i ndotjes së ambientit.
Sipas të dhënave të DPSHTRR-së, në 2024-n, rreth 53% e automjeteve të regjistruara ishin 9-15 vjet të vjetra dhe 26% ishin mbi 15 vjet të vjetra. Vetëm 12% ishin deri në 4 vjet të vjetra.
63% e mjeteve të reja ishin me naftë dhe 23% me benzinë. Automjetet elektrike zinin vetëm 3.1% të totalit të mjeteve të importuara.
Flota e autoveturave vijon të jetë e vjetër. Nga 738 mijë vetura që kishte gjithsej në qarkullim deri në qershor 2024, rreth 73% e tyre janë më të vjetra se 15 vite dhe 20% kanë një vit prodhimi nga 9-15 vjet.
Vetëm 3% e stokut të veturave në vend janë më të reja sesa katër vjet.
“Zbulimi” i Koresë së Jugut nxiti rritjen rekord
Të dhënat e detajuara nga DPSHTRR tregojnë se prej dy vitesh ka një rritje të ndjeshme të importeve të mjeteve nga Koreja e Jugut. Në dy vjet (2023-2024) nga ky shtet janë importuar dhe dalë në qarkullim të paktën rreth 27 mjete.
Sipas të dhënave nga Drejtoria e Përgjithshme Shërbimit të Transportit Rrugor (DPSHTRR), në 2024-n u regjistruan për herë të parë 18.8 mijë automjete që kishin origjinën nga Koreja e Jugut, duke kaluar në shtetin më të madh importues, me 19% të totalit.
Në krahasim me vitin 2024, mjetet nga Koreja e Jugut, mëse u dyfishuan, me një rritje prej 124%. Dy vjet më parë nga ky shtet blerjet ishin minimale me rreth 1.2-1.5 mijë mjete në vit.
Më parë, dy shtetet nga importoheshin më shumë mjete ishin Italia dhe Gjermania. Por, nga 2023-shi, shqiptarët kanë zbuluar një destinacion të ri, që ofronte makina më ekonomike, pavarësisht kostove më të larta të transportit.
Monitor
Cudija ndodh vetem me shqiptaret.Rritet numri i makinave ,qe qarkullojne ,pa menduar pasojat qe vijne nga ndotja e tyre.Ne vere takova nje mik me pushime .Ishte vet i 4 me familjen dhe kerkonin shtepi me qira per 10 dite plazh.I rekonandova nje person qe jepte shtepi.Mbas 3 ditesh me telfonon per te pire nje kafe.U takuam e ne bised e siper me tha.Une neser bashke me gruan do largohem.Do qendrojne femijet.Pse kaq shpejte ju .Qendro.Nuk na del hesapi .I bem llogarit gabim.E kuptova e me te qeshur i thash.Mos harxho lek te marri djali makine kaq lluksize.Blij nje qe te jet me e lire.Jo me tha .Djali e kapi lire .Eshte me nafte .Gjermanet i japin per nje cope buke ti heqin qafe.
Dhe fakti eshte se automjetet me ndotje po mbushin Shqiperine.Ne kerkojme pse Tirana eshte vendi i dyte me smogun me te larte ne rajon.
.
Shume gje e mire kjo. Sa me shume makina aq me teper zhvillim. Automjetet kane 170 vite qe levizin Boten. Pa to do e ishim ne epoken e Gurit. Sa per ndotjen, ata qe mendojne se ndotin, duhet ta fillojne nga vetja duke na u hequr qafe, sepse ndotin planetin duke emetuar me frymarrrjen e tyre Dioksid Karboni. Opsionet jane, hedhje nga kati i peste me koke, te bejne vaksinen e fundit te axhornuar, tja heqin vetes me plumb ne koke, ose te pijne arsenik apo ndonje helm tjeter. Nuk kemi shume nevoje per ndotesa.