Ditën e djeshme u krijuan radhë të mëdha në rrugën e re Thumanë-Kashar, e cila filloi testimin e pagesave për të kaluar në 21 kilometrat e ndërtuara përmes koncesionit. Pagesa u hoq pas amullisë së krijuar me trafikun.
Ministria e Infrastrukturës dhe Energjisë (MIE) sqaroi sot se kompania ka kryer në segmente të ndryshme kohore, testime të kufizuara të sistemit të pagesës, për të kolauduar sistemin dhe aftësinë përpunuese të stafit.
Publiku do të njoftohet paraprakisht për datën dhe orarin e fillimit të pagesës, tha Ministria.
Pagesa për këtë aks është 2.1 euro pa TVSH, ndërsa pagesa finale për ata që do të kalojnë rrugën, përfshirë TVSH-në është 2.52 euro.
“Pagesa për kalimin në këtë aks do të jetë 2.1 euro pa TVSH, ose ekuivalenca e saj në lekë sipas kursit zyrtar të këmbimit të Bankës së Shqipërisë, në datën e fillimit të operimit të sistemit të pagesës” thuhet në njoftim.
Ministria tha se ky aks rrugor u hap përpara afatit për t’i dhënë frymëmarrje qarkullimit dhe për të lehtësuar trafikun në akset e veriut si dhe për të ndihmuar qytetarët që qarkullojnë në këto akse.
Aksi Thumanë-Kashar 21 km është autostradë e tipit A me shpejtësi 130 km në orë. Për ndërtimin e saj u përdor forma e koncesionit me financim privat për 35 vjet. Të ardhurat e për të gjithë periudhë e koncesionit me gjithë TVSH llogariten 1,6 miliardë euro.
Vlera e investimit është 271 milion euro, sipas të dhënave zyrtare nga Ministria e Infrastrukturës, Ky segment është pjesë Korridorit Adriatiko -Jonian.
Nga viti 2024 deri në vitin 2031 kompania private fitimin e ka të garantuar, pasi është parashikuar që në rast se do të ketë një rënie të nivelit të të ardhurave, buxheti i shtetit do subvencionojë humbjen dhe nga buxheti i shtetit janë vënë në dispozicion 22.8 milionë euro garanci.
Thumanë-Kashar, është aksi i dytë në vend pas asaj të rrugës së Kombit, që bëhet me pagesë. Po ashtu me pagesë do të jetë kalimi edhe në tunelin e Llogarasë.
j.l./ dita
Ndertimi i segmentit Thumane – Kashar ka nxjerre “jashte loje” autostradent pa pagese ne segmentin “Fushe Mamurras – Thumane”. Pse? Pse nuk mbaron autostrada pa pagese ne Thumane, aty ku fillon autostrada me pagese? Pse nuk eshte lidhur rruga e vjeter e Fushe Krujes me autostraden pa pagese ne Thumane, aty ku mbaron? Pse shteti hesht? Pse rruga e vjeter e Fushe Krujes ne drejtimin Veri – Jug ka dale “jashte loje”?
Sepse nuk behen 10 makina per te ndaluar ne fund te rruges te cilen e kane paguar te gjithe shqiptaret dhe ti fikin aty deri sa te hapet rruga. Se asnje mut prokurori ska bythe ta coje ne gjyq bllokimin e rruges nga privati me leje te qeverise
Komenti i shkodranit shume i sakte. Eshte nje lloj kurthi qe pagesa per koncensionarin orivat te jete e sigurte; 50 mije euro ne dite, bejini vete llogarite ne vit dhe ne 30 vjet.
Pse-te e shumta te Shkodranit mbase kane nje pergjigje – qeveria e interesuara direkte per te rrjepur shqiptaret ne c’do lloj forme e mundesie duke fshehur doren natyrisht, se akoma e pretendon t’ja besojne ate dogmen qe eshte Qeveri “e prane shtresave ne nevoje” .
O Shkodran! Nga vitet ’90 nderprene punen tek birra Tirana dhe tregun e mbyti birra maqedone Kryna. U fol se keta dhane nje bashkish te madhe qe shteti ta mbyllte fabriken. Keshtu dhe autostrada private e Edyt. Ky vete e inaguroi si me qene pronari i lagjes. Per analogji, ne Itali nje grup biznesmenesh u mblodhen e kerkuan te bejne nje autostrade. U miratua nga shteti e u ndertua shpejt e shpejt. Nja 2.5 miliard€. Quhet BreBeMi. Breshia-Bergamo-Milano. Eshte autostrada me e shtrenjte ne Itali, 6€ per 40 km. Kjo e Thumanes eshte 2€ 20 km. Se mos del Eddy dhe me pergenjeshtron.
Spak të verifikojë një shpenzim 271,milion euro, dhe të marrë 1.6 miliar euro, në asnjë vend të botës demokratike nuk ndodh kjo vetem në Shqipri, aty ka lidhje politika.
Gjer nime skishim rrug dhe na cahej bytha. Nime do na cahet bytha prej rruges
Eshte mundur gazeta te jap pak me shume informacion. Kush eshte investitori, financuesi, cfare perfiton shteti nga kjo 1.6 miliard? Jeni kujdesur te theksoni se cfare merr koncesionari nese humb ose nuk plotesohet numri i makinave, por nuk permendni gjete me kryesore, qe njerzit jane shume te interesuar, kush pjesa qe perfiton shteti ne kete investim.
Te jesh shkodran te tana i ban,,qe kur thua autostrada pa’ pagese,,,esht koment vk,,nuk elziston autostrade pa’ pagese ne asnje vend o shkodran,
Dudum i thoshim atyre mjeteve kineze me tre rrota,,,ne kohen e xhaxhit,,,sa shkurt e shpjegove re daliban dizinfornues historine e autostrade ,Brebemi,,,sikur tregove barsaletea poshte pallatit,,,,kush kerkon informacion te futet ne gogel,,dhe do shikoj qe eshte shum ndryshe nga si e tregon ky dum dumi me tre rrota,,,
O njërëz, mos mbroni interesat e qeverive, po të vendit, si të jetë më mirë për të gjithë shqitarët. Rrugët që ndërtohen është e rëndësishme sa janë shpenzimet, se detyrimet do t’i paguajmë të gjithë së bashku.
Bërja me pagesë e rrugës do ta vlersontenkushdo nëse shteti nuk do te investonte fare. Po me Rrugen Thoman- Milot qa patën?!?! Qeveria ka për detyrë te mbrojë interest e çdo qytetari, biznesmen apo Jo biznesmen. Në këtë rast I bie që qeveria Po mbron vetëm interesat e biznesit!