Prof. dr. Rami Memushaj
Botuar në DITA
Ditën e përurimit të xhamisë së Namazgjasë, kreu i Drejtorisë së Çështjeve Fetare të Turqisë ushtarët osmanë të vrarë në Shqipëri gjatë pesë shekujve i quajti martirë që ranë “për të sjellë islamin në Shqipëri”.
Ky klerik i lartë turk, doktor i shkencave për historinë e besimeve, nuk e ka nxjerrë nga koka këtë pohim. Ka mësuar në lëndën e historisë se ushtritë osmane iu turrën Europës për të përhapur islamin, si një mision hyjnor i ngarkuar nga Pejgamberi dhe formimi i gjymtë historik nuk e lejon të kuptojë që luftërat s’bëhen për qëllime hyjnore.
Në këta dy mijë vjet që nga lindja e monoteizmit luftërat pushtuese janë bërë nën flamurin e kryqit apo të gjysmëhënës, po qëllimet nuk kanë qenë fetare, por ekonomike, për të shfrytëzuar vendet e pushtuara.
Të gjitha shtetet pushtuese e shkruajnë historinë nga këndvështrimi i pushtuesit, pa kurrfarë ndjese për të këqiat që u kanë shkaktuar popujve të pushtuar. Ato nuk flasin për krimet që kanë kryer ndaj këtyre popujve dhe nuk besoj të ketë ndonjë syresh që ta ketë korrigjuar historinë e vet e t’u ketë kërkuar falje viktimave të pushtimeve të tij.
Përkundrazi, kur hyjnë në lidhje miqësore me ta, u kërkojnë ta rishkruajnë historinë, dmth. të mos flasin për krimet e kryera ndaj tyre. P.sh., këtë na kanë kërkuar grekët pas viteve ’90 dhe nuk dimë a e kanë rishkruar historinë e Shqipërisë komisionet e historianëve të ngritura për këtë qëllim.
Këtë nën zë e mbi zë kërkojnë ta bëjnë edhe turqit e sotëm – klerikë, politikanë e profesorë – që na quajnë “vëllezër” prej shekujsh e që na kujtojnë shqiptarët që bënë karrierë në Perandorinë Otomane apo si “kanë ndihmuar” për shkrimin e shqipes dhe mësimin e saj në shkolla etj.
Rishkrimin e historisë sonë, ose, më mirë, përdhosjen e saj kërkojnë ta bëjnë edhe ca historianë tanët, ndonjë “filozof” turkoman dhe ca imamë të shkolluar në medresetë dhe universitetet islamike, të cilët flasin për islam paqësor, duke harruar historinë e luftërave kundërosmane që filluan me Gjergj Arianitin, vazhduan me Skënderbeun dhe përfunduan me kryengritjet e fuqishme të viteve 1910–1912.
Përdhosjen e historisë sonë po e bëjnë çdo ditë elementë turkomanë në Shqipëri, Kosovë e në Maqedoni të Veriut. Në Dibër të Madhe, gjeneralit osman Hajredin Pasha, që shtypi kryengritjen e Dibrës të vitit 1844, këta i kanë ngritur xhami, në përurimin e së cilës morën pjesë, për turp të tyre, edhe politikanë vendas e të Shqipërisë!
Atij Hajredin Pashe, terrorit të të cilit dibranët iu kundërvunë trimërisht duke i shkaktuar humbje të rënda, siç thotë kënga “Hajredin Pasha”, të cilën dibranët e konsiderojnë si pasaportë krenarie të tyre:
“N’ fushë t’ Gjorices o more te kalaja,
Hajredin Pashen more e ka gjet belaja.
……
Hajredin Pasha, ku e ke o ushtrinë?
Malet e Dibrës o more m’i kan’ gri.
Malet e Dibrës o kan’ met o të tanë
Nuk jan pak o more, por 12 mijë
Këtij i ngrenë xhami e ndoshta, po të mos i ndalë njeri, nesër edhe përmendore, për të poshtëruar deri në fund krenarinë e dibranëve.
Këta revizionues e përdhosës të historisë i përgënjeshtron vetë kryemyftiu turk – që nuk është një klerik i rëndomtë, po profesor historie – duke përpallur mu në mes të Tiranës dhe me zë bubullues të vërtetën historike se islami në Shqipëri është përhapur me dhunë.
Pas këtij deklarimi janë krejt pa vlerë pohimet se islamizimi i Shqipërisë është bërë pa dhunë, se Perandoria Otomane ka qenë liberale në punë të fesë, se shqiptarët e kanë përqafuar me dëshirë fenë myslimane etj. E vërteta është ajo që pranon me plot gojën imami turk se feja islame në Shqipëri e Ballkan është përhapur me forcën e shpatës.
Ligji mysliman u jepte të “pafeve” tri alternativa: ndërrimin e besimit, pagesën e haraçit ose luftën. Nga këto tri të këqija, dhënia e haraçit duket si e keqja më e vogël. Por nuk ishte ashtu. Mjafton një shembull i vetëm nga “Defteri i sanxhakut të Shqipërisë” i viteve 1431–1432 për ta vërtetuar këtë.
Sipas këtij defteri, një fshat i Labërisë me 43 hane (shtëpi) duhej t’i paguante spahiut taksën e rajasë (ispenxhën) dhe të dhjetën, gjithsej 3166 akçe; kurse shtetit 1935 akçe për xhizjen (45 akçe për shtëpi të krishterë), xhelepin për bagëtitë (gjysmë akçe për krerë), topjakun (taksë për kullotën), të dhjetën e gjakut (tribut vjetor i fshatit me djem të vegjël për t’i marrë për jeniçerë) si dhe një varg detyrimesh të zakonshme e të jashtëzakonshme.
Nga gjithë këto taksa, vetëm taksat e spahiut dhe xhizja për shtetin bënin 5101 akçe, dmth. 119 akçe për shtëpi. Paguar me drithë, çdo shtëpie të këtij fshati i duhej të prodhonte 2.380 okë grurë (rreth 30,5 kv), që të jepte si taksë një të dhjetën, 238 okë (1 okë = 0,5 akçe), baras me 3 kv grurë; paguar me dhen, çdo familje duhet të jepte si taksë 12 dhen (1 dele = 10 akçe). Edhe vetëm këto dy taksa ishin një barrë e papërballueshme për familje që kishin jo më shumë se një ha tokë.
Për ata që s’dëgjonin të paguanin haraçin, vinte pastaj “lufta”, dhuna, shtrëngimi. Digjeshin kishat, vriteshin klerikët. P.sh., në Progonat të Kurveleshit, për të mposhtur qëndresën e banorëve, turqit mblodhën në kishë banorët që nuk kishin pranuar të ndërronin fenë dhe i therën gjithë, duke bërë një pirg me kokat e prera, me kokën e kryepriftit të fshatit në krye të pirgut.
Një dëshmi tjetër e kësaj dhune është ajo e dy pleqve 85-vjeçarë nga Mazëreku dhe Smokovina e Çamërisë të cilët më 1655 rrëfejnë para gjykatësve të Leçes (Itali) për terrorin e osmanëve mbi fshatin e tyre, që, për t’i detyruar të ndërronin fenë, “dëboheshin me kamxhik nga kishat e nga vendbanimet e tyre e pastaj dëboheshin përsëri edhe nga vendstrehimet provizore e nga kishat e sajuara jashtë vendbanimeve, derisa detyroheshin të merrnin rrugën e mërgimit”.
Himarjotët, në letrën e vitit 1577 për Papën, thonë se “turqit kanë dhunuar tri herë rezidencën e peshkopit dhe pastaj e dogjën”. Kurse prifti arbëresh Zef Skiroi, në një relacion të vitit 1730 për Vatikanin, thotë se ishin ftuar për të predikuar jashtë Himarës “nga shqiptarët e mjerë që ishin pa priftërinj e pa besim”, po nuk mund të shkonin në ato vende se ndiheshin të rrezikuar” nga turqit.
Dhunën e ushtruar për ndërrimin e besimit e kanë dëshmuar edhe të huajt. Kështu, Ibrahim-Mansur Efendiu, që i shërbeu Ali Pashë Tepelenës si oficer artilerie, shkruan se më 1818, veziri i urdhëroi banorët e një fshati të krishterë në Labëri që të bëheshin myslimanë.
Nga frika e ndëshkimit të gjithë burrat e fshatit, me priftërinjtë e tyre në krye, u paraqitën të bëheshin synet. Ali Pashai dërgoi një imam nga Janina që t’u mësonte islamin dhe u kërkoi djem të rinj si pengje. Kështu bëri Ali Pasha me Fterrën e Kuçin për t’i shtrënguar të myslimanizoheshin. Më 1812 afër njëqind familje ortodokse të Kuçit u detyruan të konvertoheshin kur Ali Pashai i kërcënoi se do t’u digjte fshatin.
Dhe rastet kur otomanët kanë ushtruar dhunë ndaj të krishterëve për t’i islamizuar, janë të shumta dhe nga çdo anë e tokave shqiptare.
Përveç taksave të papërballueshme, të krishterët ngarkoheshin edhe me detyrime e pengime të tjera, siç ishte e dhjeta e gjakut, pengimi i të krishterëve për të bërë tregti me qytetet përreth dhe për të lëvizur bagëtitë në kullotat dimërore apo verore etj.
Evlia Çelebiu thotë se rojtësit shqiptarë të kalasë së Zhulatit kishin qenë të krishterë që qenë shtrënguar të pranonin fenë islame, pasi Mehmet Pasha i vogël kishte ndaluar shërbimin e të krishterëve si ushtarë të kësaj kështjelle. Format e diskriminimit të të krishterëve ishin të shumëllojshme, ndërkohë që myslimanët gëzonin shumë privilegje e lehtësira. P.sh., atyre u jepeshin tokat më të mira me ujë; ata nuk ujitnin në vapë, po në mëngjes a në darkë, kurse të krishterët duhej të ujitnin vetëm në vapë.
Prandaj, për t’u shpëtuar dhunës, taksave të shumta, së dhjetës së gjakut, angarive e detyrimeve të jashtëzakonshme për të krishterët, diskriminimit e keqtrajtimeve apo për t’u pranuar si mercenarë me pagë në ushtrinë osmane e për të përfituar ofiqe e pasuri, familje e fshatra të tëra të krishtera pranonin të ktheheshin në myslimanë.
Këto ishin arsyet e vërteta të myslimanizimit të shqiptarëve dhe jo ndonjë afeksion i veçantë për islamin. Por, për shkak të rrethanave të reja që u krijuan në trevat shqiptare në çerekun e fundit të shek. XVIII, qëndrimi i shqiptarëve ndaj islamit ndryshoi.
Ky ndryshim i qëndrimit do shpjeguar me atë që shqiptarët fenë e kanë parë jo aq nga aspekti spiritual sesa nga aspekti pragmatik, si mjet për ruajtjen e shqiptarësisë, ashtu siç e kanë parë edhe katolicizmin.
Kjo kthesë ndodhi pas vitit 1767, kur Porta e Lartë shkriu kryepeshkopatat e Ohrit e të Pejës dhe drejtimin e institucioneve fetare shqiptare e la në duart e klerikëve grekë, të cilët, si pararojë e nacionalizmit shovinist grek, kishin për mision helenizimin e shqiptarëve.
Duke filluar nga kjo kohë, sidomos në zona kufitare vërehet braktisja e fesë së krishterë dhe përqafimi me dëshirë dhe në masë i fesë islame, gjë që bëhej për të kundërshtuar greqizimin. Si rrjedhim, feja islame në trojet shqiptare fillon të marrë tipare kombëtare e të shërbejë si mburojë ndaj greqizimit e serbizimit.
Nga kjo kohë shohim se hoxhë e dervishë shqiptarë i bashkohen lëvizjes kombëtare, marrin pjesë në kryengritje e në lëvizjet kulturore për ndriçimin e kombit. Pra, në Shqipëri ndodhi një shndërrim në thelb i islamit nga fe e imponuar në fe kombëtare, me dy degë, suni e bektashi, po të dyja si përfaqësuese të islamit të moderuar shqiptar.
Dëshmi të dukurisë së apostazisë kemi nga Pukëvili, i cili tregon historinë e “banorëve të Moleshës, qytet ipeshkvnor midis Starovës dhe Beratit, të cilët vunë turbanin të gjithë njëherësh, rreth vitit 1766”. Edhe më shumë dëshmi të kësaj dukurie kemi nga prifti frëng Zhan Klod Faverial, në librin e tij “Historia e Shqipërisë” (Tiranë, 2004), të shkruar gjatë viteve 1884–1889. Faveriali, që shërbeu në Maqedoni në gjysmën e dytë të shek. XIX, tregon se pas daljes së dekretit perandorak të vitit 1767 apostazia mori përmasa të mëdha.
Madje edhe priftërinjtë, duke u ndodhur para trysnisë së kishës greke, pranonin konvertimin në masë në myslimanë. Kështu, sipas tij, 36 fshatra të ipeshkvisë së Pogonianit, të varur nga Berati, ndërruan fenë ditën e Pashkëve. Kështu ndodhi edhe në Nentë (Notini i vjetër), ku banorët e të cilit, të mbështetur edhe nga ipeshkvi i tyre “nuk donin t’i nënshtroheshin patrikut fanariot”. “Dhe atëherë, – shkruan Faveriali, – duke parapëlqyer muslimanizimin më tepër se kristianizmin grek, ipeshkvi ditën e pashkëve zbriti nga froni ipeshkvnor, shkeli me këmbë Ungjillin, mori në dorë Kuranin, u shpall turk dhe ftoi edhe të krishterët e tjerë të bënin të njëjtën gjë. Xhakoni i tij dhe banorët e Nentës ndoqën shembullin e tij.”
Pra, osmanët nuk mund të quhen vëllezër të shqiptarëve. Ata qenë pushtues dhe mbetën armiqtë e tyre që kur erdhën e derisa ikën. Ata shtypën me zjarr e me hekur qëndresën e popullit tonë, duke shkaktuar që në shekullin e parë të pushtimit 2-300 mijë arbër të mërguar në Greqi e Itali dhe shkatërrime e mjerime të pafund e dhjetëra e dhjetëra mijëra viktima derisa ikën. Si mund t’i quajmë vëllezër otomanët që, edhe kur Perandoria e tyre ishte duke dhënë shpirt, nuk pranonin t’i shqitnin duart nga Shqipëria, të cilën e lanë në gjendje të mjeruar, pa rrugë e pa ura, pa asnjë industri, pa shkolla shqipe e në injorancë të thellë.
Pushtim më barbar nuk njeh historia dhe kjo turqit e sotëm nuk duhet t’i bëjë të ndihen krenarë.
Shqiptarët e sotëm janë vëllezër me turqit e Republikës Turke dhe kjo miqësi nuk shkon përtej 100 vjetëve.
Revizionuesit e historisë dhe imamët e indoktrinuar me islamin fanatik në Turqi e në vendet arabe të mbajnë mend ç’tha kryemyftiu turk në përurimin e xhamisë së Namazgjasë. Në vend që të përdhosim historinë, ajo që duhet bërë është të ruajmë islamin e moderuar shqiptar, si pjesë të identitetit tonë kombëtar, që ka shpëtuar nga greqizimi krahina në Shqipërinë e Jugut dhe nga sllavizimi Shqipërinë e Veriut, Kosovën e Maqedoninë Perëndimore.
©Copyright Gazeta DITA
Ky artikull është ekskluziv i Gazetës DITA, gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”. Shkrimi mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar DITA dhe në fund të vendoset linku i burimit, në të kundërt çdo shkelës do të mbajë përgjegjësi sipas Nenit 178 të Ligjit Nr/ 35/2016
Me përjashtim tê paragrafit të fundit jam 100 për qind dakort me faktet dhe argumentat e sjella nga prof. dr. Memushaj. ja edhe një herê çfarë shkruan Tursun beu për “dashurinê” e turqëve për shqiptarët: “ …Arsyeja e kësaj fushate të dytë në Shqipëri ishte se raca shqiptare është bërë e tillë që në karakterin e saj kanë hedhur rrënjë mosbindja, këmbëngulja, rebelimi e arroganca. …Ata derra qenë nënshtruar dhe kishin pranuar zinxhirin vetëm nga tmerri prej kordhës gjakderdhëse të Sovranit… Atëherë u dha urdhri të shtroheshin në bindje ata harbutë të pafe. Për këtë arsye, në çdo vendqëndrim sillnin para Sovranit fitimtar meshkujt e lidhur me zinxhirë që luftëtarët guximtarë e të shkathët të islamit me një të rënë të shpatës, – fap fap – i ekzekutonin…. Pati ndalesa ku u shkuan në shpatë deri në tre mijë, katër mijë, shtatë mijë të pafe. Prej kufomave të shumta, lugina të thella tanimë ngjasonin si të ishin kodra… Të gjithë djemtë e vashat e tyre u kapën dhe u bënë robër, ndërsa meshkujt e rritur u mblodhën dhe u lidhën me zinxhirë. …Të shtyrë nga kjo frikë, të pafetë që kishin mbijetuar pranuan të bëheshin shtetas të shtruar osmanë dhe të paguanin xhizjen e përcaktuar nga Sheriati, si dhe taksat e zakonshme.”
Fragmenti i mësipërm bën fjalë për pushtimin osman të Shqipërisë. Ose më mirë të themi, të asaj çka kishte mbetur ende e papushtuar prej saj, pas dhjetëra vjetësh luftërash të përgjakshme, kur sulltan Mehmeti II mori më në fund Krujën e pas saj, Shkodrën. Është nxjerrë nga një libër, me titullin “Kronikat e Tursun beut”, që ka për autor një ndër emrat më të njohur të literaturës së hershme osmane, njëherësh kronist zyrtar i sulltanit. Në fakt, kronikat e Tursun beut konsiderohen ndër dëshmitë më të vyera osmane për bëmat e sulltan Mehmetit II, një prej sulltanëve më të famshëm osmanë, i quajtur ndryshe dhe Mehmet Pushtuesi. Por po ashtu, një ndër dëshmitë më të rëndësishme për atë periudhë kur, pas gati njëqind vjet luftërash, përmbyllet pushtimi osman i asaj pjese të Europës që më pas u quajt Ballkan, duke nisur kësisoj periudhën disashekullore të sundimit osman.
… perdhoset flamuri i Kastriotit cdo dite kur kendon hoxha i lagjes.
Me se e vetete me vjen keq qe shqiptaret e ruajne me kaq fanatizem fene e pushtuesit,po te shkojne pak breza pas jan te gjithe te krishtere,turqut na kane lene qindra vjet pas dhe mentalitet veteshkaterrues,kurre vellezer me turqit
Në Tiranën e njohur sa për tolerancën fetare po aq edhe për agresivitetin, kaosin dhe shoferët e paduruar, një tjetër element i është shtuar së fundmi kakofonisë së zhurmave. Nuk është fjala për bori të reja makinash e as për ndonjë tjetër bar që luan muzikë të lartë. Përkundrazi, është thirrja për falje nga minaretë e xhamisë së përuruar vetëm një javë më parë, e cila duket sikur kërkon të konkurrojë me uturimën e trafikut dhe britmat e shoferëve të paduruar. Kujt ia merrte mendja se shpirtërorja mund të vinte me volumin e ngritur në kupë të qiellit?
Çdo mëngjes, përpara se dielli të ketë mbledhur forcat për të nisur ditën, qyteti zgjohet nga një “alarm”, të cilin e ka të pamundur ta fikë. Të devotshmit thirren për t’u falur por, bashkë me ta edhe ne të tjerët, duam apo nuk duam. Aq sa të duket sikur, në një qytet të kapur mes ngutit dhe rrëmujës, religjioni u ndje i lënë mënjanë dhe vendosi t’i bashkohej kakofonisë. Në vend që të ushqejë paqe dhe reflektim në qetësi mbi jetën, xhamia e re duket sikur rreket të fitojë konkursin jozyrtar për cepin më të zhurmshëm të kryeqytetit.
Për më tepër, në një qytet ku qetësia e paqja s’janë veçse ëndërra të largëta, lind pyetja nëse edhe thirrja për t’u falur është shndërruar në një mënyrë për të konkurruar uturimën e trafikut, tingujt e kambanave, apo edhe vetë xhamitë e tjera. Ndoshta nuk është as thirrje për t’iu falur perëndisë, por për të mposhtur burimet e tjera të zhurmave, duke e marrë të gjithë vëmendjen për vete. Jo fort ndryshe nga të fortët e lagjes që xhirojnë gomat me kasetofonin e makinës në maksimum, për të treguar se edhe ata janë aty dhe janë më të zhurmshëm se ne të tjerët.
Dhe përse jo? Nëse Tirana do të jetë kaotike, le t’i shkojë rrëmujës e zhurmës deri në fund. Ndoshta, në një qytet me kaq pak qetësi shpirtëore, edhe shenjtërores i duhet të bërtasë për t’u dëgjuar. Duket disi paradoksale dhe qesharake që, në një qytet të dëshpëruar për pak qetësi, edhe fesë i duhet të dhurojë spektaklin e vet të zhurmshëm.
Ndoshta ka ardhur koha të mbahet një konkurs në mbarë qytetin, ku minaretë, kambanat dhe altoparlantët e DJ-ve të garojnë me njëra tjetrën. Synimi nuk duhet të jetë nëse xhamia, kisha apo muzika është më e shenjtë, por se cila mund të lërë më shumë njerëz pa gjumë në një kohë sa më të shkurtër. Tek e fundit, nëse këtij qyteti i ka ngelur diçka e shenjtë, ajo duhet të gjendet mes trafikut të rënduar dhe kaosit shurdhues.
Fajin kryesor e kanë politikanët, që për disa vota bëjnë lëshime feve duke përçarë Kombin. Greqia dhe Serbia kanë një fe dhe i shërben politikës Kombëtare, ndérsa Shqipëria ka katër fe dhe drejtohen nga fqinjët duke bërë politikën e tyre në dëm të Kombit shqiptar. Kur do t’a kuptojnë politikanët shqiptarë këtë fenomen, apo kur të jetë e pariparueshme?!
Hapni fjalorët ose pyetni këdo që di arabisht për këtë përkthim të munguar:
Islam (arab.) = Nënshtrim, dorëzim, gjunjëzim (shqip) = Submission (ang.)
Pas 800 viteve në fenë islame spanjolët u këthyen në fenë e të parëve- krishtenizmin.
Vëlla ose motër i thua vetëm asaj/atij që e ka lindë një nanë.
Osmanllinj Elhamdullillah
me Sulltan Erdoan
Gjyshërit tanë përfaqësuan Islamin sepse është i duhuri
@Arben islamikët me emrin Arbër më kujtojne antikomunistët me emrin Marenglen.
I bie qe baba yt ka qene koqe kandari qe te ka vënë atë emër. Shko pshurri ne koke po e ke gjalle.
Ka edhe me keq. Islamikë me emrin Marenglen.
Ska faj as Turku as politikanet tan fajn e kemi ne si popull .
Pse greku bullgari etj su kthyen .?
Osmanllinj Elhamdullillah
Për të gjithë Islamofobët dhe mungesën e theksuar të argumenteve të tyre.
Allahu Ekber.
Do ishte mire profesori te na tregonte pse Shqiptaret sot po behen Amerikane,ka vite qe prinder myslymane lindin femije e i vene emra Amerikan,i kujtoj profesorit qe ne ate kohe kur Shqiptaret jane bere myslymane perandoria osmane ishe Amerika botes.Ishte ajo fe dhe ajo perandori qe i mesoj te pareve te ketij profi si flihet ne jastek e dyshek,si hahet ne sofer,ushqimet e byrek,me ato ushqime e byrek i presin sot Shqiptaret te huajt,e si idiote qe jane u thone specialitete Shqiptare.
Andi, dhe ju te tjeret qe diskutoni mbi fene Islame. Un jam ateist por gjithsesi nuk bashkohem me ju.Per disa gjera ne Shqiperi demokracia ka arritur megjithese jo 100%. Po te jete se feja juaj e krishtere eshte me e mire se ajo muslimane njerezit e kane te thjeshte te kthehen nga muslimane ne te krishtere. Feja eshte nje zgjedhje ashtu si dhe partite politike. Edhe feja e krishtere nuk eshte se ka lindur me njerezimin por eshte krijuar me shekuj mbrapa.. Jemi nje popull qe nga qeverite, por dhe nga drejtuesit fetare kemi vuajtur gjithmone ne nje perçarje politike apo fetare dhe sipas mendimit tim edhe ju qe komentoni ne kete artikull jeni te paguar ose nga feja ose nga partite.
Ky ramiu duket qe ka qene sigurims i vendosur, po tani qe spiunet janë shtuar shume dhe ka konkurrencë ka ngelur pa pune. Sikur te ishin te vërteta te gjitha pallavrat qe nxjerr nga goja qe ka lëpire kallamin e sekretarit te partisë duhet te vlente e njëjta gjë për greket dhe serbet. Por duke qene e se tani nuk ka me cfare kallami te lepije ramiu, shikon si goca e vet lepijne kallamet larte e poshte. Ramiu tani i bashkohet shokeve partizane qe lexojne gazeta me vrime te liqeni.
Krejtë në rregull edhe konvertimet e shqipëtarëve nuk ishin bërë pa dhemëbje por jo edhe nga presionet këtë e demanton realiteti dhe sidomos ai Ballkanik e deri dikund edhe ai i Krimesë por edhe konvertimet e sotme të shqiptarëve që i bëjë vetëm për interesa por nëse analizohen pushtimet nga ana fetare del se mbretëritë e krishtera krahasu me ato myslimane kanë qënë shumë ma të tëmershme ato jo vetëm se imponuan fenë por edhe kryen gjenocide të pa dëgjuara në historitë e botës kjo mund të shifet se çfarë ju ndodhi autoktonëvr te kontinentet Amerikë Australi Zelanë Afrika e Jugut po ashtu Azia qëndrore dhe Lindja e largët nga carët e Rusisë i kanë zhdukur banërët 100% në mënyrat ma të egra
Po mirë para 500 vite populli ishte injorantë dhe ju nënshtrua dhunës por sotë ça është duke ndodhur me shqiptarëtemigrantë ekonomik në Itali dhe Greqi ata jo se ndërruan fenë por ndërruan edhe nënshetësinë në kohën kur liritë dhe të drejtat njerëzore i mbronë e karta e OKB
Paragrafi I fundit e prish idene e artikullin.
Kemi vite e vite qe i themi Edvinit keto qe shkruan profesor Memushaj,,por eshte e pamundur te mos terhiqet nga zeri SIRENAVE turko-greke-serbe.,,Ashtu si Pinokun e terhiqnin ne argetime te gabuara SHOKET E KEQINJ,,ASHTU SI KURVA TERHIQET NGA HORRAT,,ashtu edhe Edi Rama ben jatak ne Serbi,ne Turqi,ne Sorosi,ne Bektashi,..
Ky eshte delja e zeze e Evropes qe shkon vete ne strofull te ujkut,,Boshti-Turqi,Serbi,Hungari,Rusi..Atje e ka shpirtin Edi Rama.
Nuk rri qeni pa ngrene mut..Pushka trimit dhe ushkuret e kurves nuk mbahen-thone peqinsit.
Kete hajdut multimiljarder nuk e pranon Evropa,,se ky ja dredh Evropes.
Prof. Memushaj, perpos argumenteve mbi islamizimin e dhunshem, shoh dhe nje konstante historike, kryesisht mbi rolin e klasave sunduese – te atyre me pushtet ekonomik dhe politik – te cilet qene pjesa me aktive, ne mos decisive dje, ndersa sot jane aktore dhe faktor I perdhosjes se historise. Faktet dhe argumentet ne kete kendveshtrim, jua lë Ju, i nderuar prof. Memushaj ne ndonje analize tjeter te mirepritur. Ama nuk mund te anashkalohet fakti qe perdhosja e historise nuk do ish realizuar ne kete shkalle nga klasat politike pa sinkronin e klases intelektuale elitare. Ne kete veshtrim, lakimin e emrit te rilindasve nga kjo klase e lexoj si basfemi.
Profesor sa shkruani; Me Ju lumte ajo mendie komanduar ate dore.-Une doja te shtoja FEJA e SHQIPTAREVE eshte *SHQIPTARIA*!. Uniteti i Viteve-pas fitoret te Lufte N.Cl.ishte i perkryer…Lavdi 80 vjetorit te fitores se Saj…-Te tjerat Ti’thote Historia. Vo-88 vjecar nje jete *MESUES*-.UNITETI MBARE KOMBETAR na DUHET!… Si *Guri Naimit D*.po e firmos kete koment une 88 vjecari bir i Zavalanit te Dangellise Naimjane!(20 vjet-marre Nipi emrin -tim- vene ai rritur rrugeve te emigracionit-*Me Atdheun e Per Atdheun!).
Akoma gjalle je ti o psikopat muti…..?
Ne jete ndodhin dhe perdhunime. Ne Evropen perendimore gati gjysma e perdhunimeve perfundon ne dashuri dhe pastaj martes, te tjerat ndiqen penalisht dhe denohen leht, si e perdhunuara asht ne moshe. Ne Shqiperi perdhunimet perfundonin qinde-perqinde ne martese. Nderhynin te tretet, njerzit me me ze te krahines dhe e detyronin me force perdhunuesin qe ishte mashkulli, ta merrte per grua te perdhunuaren. kjo u ba si rregull nder shqiptare per te mbuluar kamaren e turpit. Keshtu edhe perdhunimi i hershem i Shqiperis nga turqit, perfundoi ne DASHURI dhe lidhje kurore. Edi Rama kur u be kryetar ne varrimin e Ismail Kadares qe kerkonte kthimin e shqiptareve ne katolicizem dredhoi shume shpejte dhe shpalli shtetin e bektashive. Bektashit me ne krye Nim Frasherit dhe vellezrit kane vulen e prapsimit te reformave ne jugun e Shqiperis te nisur me 1854, qe toka te mos konsiderohej e sulltanit por i jepej popullit qe ta shiste dhe blente. Ne veri reformat u zbatuan. Pra bektashit kane vulen e tradhetise kombetare qe pas 90 vjeteve u rikthye si komunizem dhe ndihmoi komunizmin te instalohej, (njelloi si serbet) Baba faja i Martaneshit. Pra qendrimi i dyte i tyre shkatrroi ne menyre te pariparushme dhe mbyti ne gjake Shqiperine(Enveri ishte bektashi dhe caktoi Mehmetin kur i vdiq e ema tia bente ritualet si bektashie). Perse Arvanitet humben te qenit shqipetare me gjuhe e te tera dhe nuk ndjehen. Sepse Pamvarsia e Greqise i njohti direkt pronen qe punonin ne kohen e turkut. Edhe sot kane frike te shpallen shqipetare, se dreq o zot mund te humbin pronen, kur degjojne deklarimet e Edi Rames per shtetin bektashi. Kush te pronson, ai asht atdheu yte nje moto e hershme njerzore. Te shohim tani per se treti, çte re do na sjellin Bektashijte me shtetin e tyre. Ku varrimi i Kadares posht Kryqit te Nene Terezes, ku shteti i bektashinjeve. Qendrime diametralisht te kunderta te Kryeministrit, qe sot per sot duhet te ruaj ekulibrin e popullit dhe te mos behet nxites ne konflikt. Me turqit na pate rene nena ne dashuri nga halli dhe nuk asht keq, por te vazhdosh ta trazosh dashurine e saj me dashuri te tjera kur ajo s’ka me fuqi te dashuroj asht mekat. Ndaj mendoni te afrojme te huburit (arvanitet) dhe jo te ju japim merita atyre qe nje ekspertiz e holle i nxjerr se i kane dhene kundra Shqiperise.
Prof.dr.Rami Memushaj.
Kot je munduar te harxhosh kohen me kete shkrim.
E mira tende eshte te vesh nje buqeta me lule tek memoriali I ushtareve turq qe ka vendosur beu Erion Veliaj tek dijeni dhe u inagurua me pompozitet.
Dikush mund te cuditet qe e kam quajtur Erion Veliaj ,bej.
Duke u nisur nga kerkesa e Baba Mondit qe te kete shtet brenda shtetit ,ai e kuptoni qe duhet nderhyrje ne Kushtetute.
Kjo do te behet.Me qenese do te behet me kete rast le te ndryshojne edhe kapitullin baze qe nga ” Republike…”
Ta kthejne ne “Shqiperia eshte sulltanat. ”
Vete ecuria e 34 vjeteve tregon qe kemi te bejme me nje sulltanat dhe ne krye nje sulltan.
Shume do te cuditen por ligjet PS e PD I vertiten ne parlamentin majmun qe te sjellin llojin e qeverisjes “sulltanat “.
“Sulltani” I veteshpallur jep troje,toka ane mbane shqiperise gjithe sherbetoreve te vet dhe te huajve qe e mbajne ne pushtet.
I deboi fshateresine ,rinine .
Mbase me keto kenaqet Ethem Lalaj e kompani.
Ore plehra shqipfoles dhe bythelepires i kolonel Janulles “Detari” , qe ashtu si derrat ndihen te kenaqur ne lluce , speciet si ti ndihen te kenaqur ne manastiret e kishes greke , duke shkerdhyer njeri tjetrin , vetem idjotet si ti , nuk meritojne te jetojne mes njerezve normale , se jini krijese e rrezikeshme per gjithe qeniet e gjalla .
I madh profesor Memushaj !!!
Ve re që edhe @Demo si njohës i shkëlqyer I historisë, ndonëse emocional (emocionet e dëmtojnë studiuesin e historisë në shkrimin e se vërtetës) bie dakord me prof. Ramin !
@Llaf Dibre, gjithashtu shumë racional, dhe duket që është intelektual klasi.
@Intelektuali i zi i komenteve do jetë tërbuar. Dhe do fillojë të bëjë kontraversin me shpifje.
Qemal Ataturku ja rrojti mjekren Hoxhallareve,
Feja Islame doli ne plan te dyte apo te trete.
Por sic dihet nuk ka vakum dhe dobesimi i fese
I hapi rugen penetrimit te ideve komuniste.
Nje komunist turk i beri atentat Papes.
Te trembur nga perhapja e ideve komuniste
Qeveria e Turqise filloj te fuqizoje Fene Islamike,
per te dobesuar influencen e mendesive komuniste.
Komisari Politik i Islamisteve po na thote sot, ne mes
te Tirans , se ne dunhet te respektojme martiret e
Perandorise Otomane, ato qe na pushtuan per te
sjellur Islamin ne Shqiperi, dhe jo per interesa te
tjera.
Por si e lejoj Erdogani, qe nuk i beson keto pallavra,
ate Myfti, te fliste sikur ishim ne shekullin e 15-te?
Kjo ndodh se nje pjese e elektoratit te tij, qe ka votuar
per te, ndodhen ne rajonet e Anadollit ku keto klerike’
kane nje influence te madhe.
Si kofini pas te vjelit, i thone ketij artikulli! Megjithse nuk i duhet ven aq faj profesorit, sepse -ja po permend nje fakt mwse te rendomte- kur po planifikohej per tu ndertuar kjo xhami e madhe, gazeta DITA (po-po, kjo gazete) dhe gjithw tw tjerat nuk pranonin as edhe njw shkrim kritikues ndaj xhamise alla otomane, biles edhe komentet (e mia) te kesaj fryme nuk i nxirrnin, ndonese keto komente dhe shkrime flisnin per ngritjen e nje xhamie moderne, pra me arkitekture jo-otomane, sic jane ngritur ne disa qytete europiane! Edhe ne te gjithe shtypin shqiptar te kerkosh shkrime (qofte kritikuese, qofte lavderuese) mbi kete projekt (xhamine), veshtire te gjesh dy-tre te atyre viteve (2013-2017)! Pra, kjo media “shqiptare” (DITA, etj.) nuk pranuan komente dhe shkrime kundershtuese ndaj kesaj xhamie te arkitektures se pushtuesit! Cfare kerkojme tani?!? Tani vijeni zilen vete ne oren 5 te mengjezit, para se i forti i Shqiperise, (jo ‘i gjati’), brigandi me emrin ‘hoxhe’, apo urdheruesi i tij, te ndezin artopalantin e ezanit te mengjesit, zhurma e te cilit eshte e ndaluar me ligj, por ne Shq. nuk ka as ligj e as shtet, por ka te forte dhe pagator, ndaj do ndjeheni gjithe jeten te shtypur nga ky brigand i forte!
Shume respekte per profeor Memushaj. Ne ne Kallarat e njohim te gjithe per punen e tij te palodhur per te demaskuar armiqte e proletariatit dhe mikroborgjezet. Jane me dhjetra armiq te pushtetit popullor qe ai i ka demaskuar dhe i ka dhene denimin e merituar. Dhe te gjithe kete pune te palodhur ai e bente per vetem dy lek per person. Nganjehere punonte dhe pa leke fare.
Edhe ne ne Bolene e njohim profesor Memushaj ka qene drejtor shkolle. Kujdesej qe asnjë nxënës armik te mos merrte shkolle te larte. Bravo profesor qe vazhdon e mban lart frymën revolucionare.
Shkolla e Ballkanit me degët e Vjenës dhe Stambollit.
Shqipëria, Kosova, Sanxhalu, Bosnja- vendet më të prapametura në Europë.
Faj ma ka historia, por nuk bindemi.
E kush nuk e njeh profesor Ramiun. Mësues i nderuar i gjuhës shqipe ne shkollën e Bolenës. I përgatiste nxënëset e shkollës deri natën vone për konkurset e rrethit dhe ato kombëtare. Sa e sa e sa breza mëndjesh të ndritura ka lënë mbas. As ai vet nuk i njeh. As ata nuk e njohin.
Artikull jashtezakonisht i mire. Faleminderit per nje opinion te bazuar ne plot fakte (si rralle here ne gazetat shqiptare).
Ju lumtë dora profesor. E kaluara duhet te lexohet e të mesohet siç është e vërteta. Për 500 vjet vetëm ka vrarë dhe ka mbledhur taksa. E la Shqipërinë vendin më te varfër në çdo pikpamje. Paragrafi i fundit është i drejtë dhe pasqyrone realitetin e koheve moderne që jetojmë. Shikoni qëndrimin e Europës ndaj shtetit që botes i shkaktoje mbi 22 milion të vdekur ne luftën e II botrore.
Abdullahu-´´Arben´´, eshte i gjithi i dhjere.
Perpara pushtimit te Perandorise Greke te Romes Lindore me Qender Kostantinopolis nuk kane egzistuar Genitcarot te vetequajture Skiptare.
Kostantinopolis kjo Polis ne Nder te Perandorit Ilyre Megas Kostantinos i lindur ne Nausa (sot Nishi ne Serbi te pushtuar nga Sllavet) ishte Qendra e Kombit Greko-Ilyre.
Dobicat e turqise te vetequajturit Albanians nuk e kuptojne qe Origjina e tyre eshte Greke,
Polis si Apollonas ne Nder te Mithollogjise dhe historise Greke eshte Historia e Shqipetareve Genitcare.
Flamuri (fllug angl) i Jeorgios Kastriotis eshte Greke i Perandorise Romake.
Shqiponja me Dy Koke tregon me se miri ndarjen e kesaj Perandorie ne te Perendimit dhe Lindjes.
Popullsia Greke jo e Turqizuar quhej Romey.
Aresyeja se nuk donin te harronin pjesen tjeter te Romes te pushtuar nga Barbaret e Veriut.
Si ka mundesi te considerosh nje Hero si Kastrioti dhe te jesh Myslimane?
Si ka mundesi te kesh Pirron dhe Kastriotin dhe te jesh Katolike i Papucit fashiste qe ka futur ne lufte rusine me ish Nova Rusine (sot Ukrahine)?
A e dine Arnautet e vetequajture Skiptare qe Pirrua i Epirit luftoi per te cliruar Magna Grecian (sot jugu i Italise) e pushtuar nga Romaket?
Kane Pak Dinjitet dhe Nder (Poco Dignity and Honor) keta Tradhetare dhe Spiune (Traitore and Spy) te Kombit Greke?
Lexo o Trap Historine para se te shkruash brockulla! Konstandini–Flavio Valerio Aurelio Constantino detto il Grande,,I LINDUR ILIR NE QYTETIN NAISSUS TE DARDANISE ILIRE,Provinca Myesise se Siperme sipas Ndarjes Territoriale Romake,Ku e gjete emrin Nausia?Kerkon ta deformosh si Nausika greke?Eshte NISHI,ashtu si e shqiptojne Shqiptaret,pasardhesit e Ilireve,.Qytet i pushtuar nga serbet ne 1878 me presionin ushtarak rus dhe vendim i Kongresit Berlinit,qe i rrembeu Nishin shqiptareve. Pati Baba ilir(Costanzi)dhe nene skllave ,konkubine greke(Elena) nga Bytinia ne Anatoline perendimor,sot Turqi.(Atje kerkojeni Greqine,Andej ka qene Greqia.Vetem nga Smirna me Rrethina Ataturku perzuri 2 miljon greke,.Nuk ka pasur greke Epiri dhe Cameria asnjehere ne Histori,prandaj mos e bej Pirron e Epirit grek)
Gjithe jeten-thote biografi i tij Eusebio i Cesarese,Konstandini nuk mesoi dot greqisht,E pati te pamundur te zoteronte gjuhen greke,prandaj komunikonte me greket me perkthyes,ashtu si Filipi Maqedonise.
Pirro Epirit luftoi me Romaket ne Itali,jo ne Sicili,se ne kohe te Pirros nuk kishte romake ne Sicile,Kishte greke dhe Fenikas(kartagjenas).Ne Sicili luftoi kunder Grekeve te Tiranit te Syrakuzes de kunder fenikasve.
¿?,ikkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mblidh mendjen! Sa te hash mut ti, une nuk iki.
Ikkkkkkkkkkkk,¿? !
Sa te hash mut ti mua ketu me ke se kam qef te shoh kur ha me oreks.
Ikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Po si, paskërke qejf zotrote!
O te befte mire e lefsh turinjte.
Lyeji vetë!
Kush ha mut si puna jote i lyen edhe turinjte
😠😠😠
Ou u mbaruan llafet, filluan hieroglifet. Keshtu eshte kur e mbush gojen plot me mut.
Hieroglifet e satëme!
Au e liroi gojen sa per t’i lepire piçken mamit te vet.
Komento NË pidh të manas sou jo këtu!
Me thuaj pak pse nuk kishte dale mami sot tek semafori? Mos eshte gje semure, apo i kane ardhur ato te muajit dhe po ia lepin ti.
Do të vras!
Vazhdo te hash mut, sa per te me vrare, ate e shohim….
Çtë shohësh ti o i uruar, do vritesh!
Shih se do te burgosesh per armembajtje pa leje e do te vije mami ne burg qe t’i lepish piçken
Armën e kam me leje!
Pa merak!
Epo meqe e ke me leje fute ne bythe e rrotulloje. Dhe ik e fli tashti se u be vone e do te rrahe mami piçka.
Do të vras!Rracqir!
Hahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa….!!!!
erdogan! Sikur Ataturku ne 1922-23 te mos kishte sjelle ne Greqi 2 miljon greke,sot ADN e banoreve te Greqise do te ishte 70% shqiptare. Mos i shani kot turqit. Ti falenderoni,.Ta shenjteroni Ataturkun,se per ju grekerit eshte si Sali Berisha per maloket,qe i solli ne Tirane,.
Qesh,qesh,po më mirë qesh ai që qesh i fundit!
Hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…..
Nje here per nje here po qesh une i fundit…..
Nuk ju vjen turp qe shkruani kështu ne artikullin e presor Ramiut. E perlyet ramiun plot e perplot me m… Ramiu eshte mesues i popullit, krenaria e Vranishtit, nga Kurveleshi i poshtem. Si su vjen turp, e perlyet ramiun me m.. te njome dhe te thate, u perlefshi ashtu u perlefshi, nuk perlyet ramiu me m… Me vjen keq eshte goxha presor. Po ta lexoj ramiu ca shkruani ju do vrasi veten nga inati, turp.
Presor Ramiu na hengert mutin mua dhe udheheqsit tim shpirttror, te madhit TRENI.
Ore TI bythëqirë ¿?,ç’ke që flet me emrin tim?
Emri im është me të drejtë autori!
ME falni po brenda 6 minutash harrova cfare shkruajta vete dhe akuzova armikun tim per vdekje qe dua ta vras po nuk e kam vrare akoma ate ¿? e poshter.
UZURPATOR ¿?,boll fole nën emrin tim!
Rroft Luli do te qihemi perseri sot?
O uzurpues, boll kopjove emrin e udhëheqësit!
@Rroft Luli, ti mund te qihesh edhe me te tjere, une nuk behem xheloz, mjafton mos me lesh mua te vetmuar
Uzurpues, boll!
Lulo je shume i embel, po gojore do te me besh?
More ¿? Uzurpues, ikkkkkkkkkk!!!!!!!!!!
SHIKONI KURVEN GREKE MASKARESH PA DIN E PA IMAN MAVRINE (¿?).
Shikoni greko maskarain (¿?) langaraq, te pacipe, te pabese, pa asnje pike dinjiteti njerezor, pa asnje pike burrerie, si nje homo bythqir grek, si greko maskara, ve masken time GJOJA KOMENTUES SHQIPTAR TRENI, per te zhgarravitur shpifje,
per te bere konfuzion ne kete Forum Shqiptar.
(¿?) = qelbesire ndyresire mavri pocaqi langaraqe kurve buçe greke!!
Me falni, me ndodh shpesh qe te filloj te shaj pa shkak, edhe kundeshtare imagjinare si puan e ketij (¿?), qe une e di qe nuk eshte grek po s’kam si ta shaj ndryshe dhe ia kam gjetur, e shaj qelbesire ndyresire mavri pocaqi langaraqe kurve buçe greke dhe qetsohem pak. Tashti ika se po me kerkon infermjerja me ilaçet e mbasdites. Po nuk i piva ne kohe do te filloj te shaj edhe nenen time.
Vazhdo ¿? Uzurpues, me shpifjet!
S;kam çfare te bej, me ha bytha vazhdimisht, i ziu une.
Ikë
HArrova qe duhet te pi ilaçet prandaj po iki
Shporru Uzurpues ¿?
E keqja eshte qe nuk po bejne gje as ilaçet tashti. Ky ¿? eshte zhdukur me kohe, une vazhdoj te them Shporru Uzurpues ¿?. Do te shkoj tek Psiqiatri te me jape ca ilaçe me te forta.
More ¿?,more Uzurpues, dënohesh me ligj për uzurpimin e nick-ut!
DEgjoni me vemendje kur une flas per pune te ligjit se jam jurist i mbaruar
Homo bythqiri grek me vetendijim (¿?), si kurve greke me nam, i pelqen te shkerdhehet edhe me maskat e te tjereve.
TRENI NR2 = RROFT LULI NR2 = MASKARA GREKOMUTOBYTHOS ¿?.
(¿?) = qelbesire ndyresire mavri pocaqi langaraqe kurve buçe greke!!
Gjigand profesor Rami Memushaj. Na cudite fare, vazhdo keshtu te lumte. Po nuk e ke fajin ti, po ata qe i ke spiunuar ne kohe te Enverit, nuk erdhi ndonje te ta punonte mire familjen. Normalisht sigurimsat si puna jote duhet te kalbeshin ne burg. Ne Shqiperi hidhni akoma parrulla, po vazhdoni edhe pak vazhdoni, e dime ku e keni shpine.
Ja me zuri perseri vala e terbimit e s’di ç’mut nxjerr nga goja
Shako i sportit te jete ky thua. Qenka i prapte dreqi. Shtrohet pyetja, kur e ka marrë vesh ku e ka shtëpinë profi dhe sa është ajo pak që duhet të presim. Çfarë do bëjë Shako dhe shokët e tij vallë. Ja, këto pyetje keshmë ne këtej nga salla.
NE SHQIPTAREVE AS NUK NA PLAS FARE K*RI.
-se ti maskara grek (¿?) skuth muti qenke terbuar,
-se ti TRENI NR2 = RROFT LULI NR2 = lango (¿?),
-se ti grek trumut (¿?) po ha mut dhe po vjell mut.
Prape me dhane ilace te skaduara ato shtrigat e farmacise dhe nuk po kontrolloj dot veten. Shkoj ha mut dhe pastaj e vjell ketu ne forum
Po sportin pse e perzieni kot, keta sigurimsat si ramiu nuk e kane me Dinamon.
Ti psiqik greko maskara qe si langaraq, si i pacipe, si i pabese, shkruan me emrin tim dhe emrin e komentuesve shqiptar,
zhgarravit ne forumet greke, ilaçin tend te preferuar qe shkruan shpesh krrum sum fenol, apo krrum sum piçka e sat’um.
Antishqiptar, mi grek haleje, skuth grek muti, mut stermuti brez pas brezi = (¿?).
ME kete Rroft Lulin ia kam gjetur mire, takohemi, qihemi mire e mire dhe grate nuk dine gje, megjithese ato nuk merziten shume se at qihen per vete andej ketej dhe ne kenaqemi shume.
Homo bythqiri grek me vetendijim, kurva greke me nam, kariola mavrí pocaqi ¿? krruhet per Kar ne çdo Forum Shqiptar.
SI KURVE GREKE ME NAM, PASI ESHTE SHKERDHYER ME EMRAT E TIJ,
TASH PO KRRUHET TE SHKERDHEHET EDHE ME MASKAT E TE TJEREVE.
TRENI NR2 = RROFT LULI NR2 = GREKO MASKARA LANGARAQ ANTHROPOS POCAQI PA ASNJE FIJE DINJITETI = (¿?)
Nga fjalori qe perdor dukesh si jeg i qire ne bythe ne Greqi.
Nga fjalori ti grek antishqiptar dhe antinjeri ¿? je funderine komplet.
Nga permbajtja ti je nje llume i zi, nje skuth grek muti, mut stermuti.
Sa per homo bythqir grek me vetendijim dhe vetedeklarim, si kariola pra kurve greke me nam, ti s’ke nevoje per koment.
Po o jevg i qire ne bythe, shporru ne Anadoll ti shqipKAR turk muti. E qelbet atdheun e Skenderbeut dhe e mbushet me xhanite tuaja, e keni goje na shisni edhe pordhe ketu.
Shoku Rami përmendet në dokumentet e Autoritetit të Dosjeve si ish bashkëpunëtor i Sigurimit të Shtetit. Keta qe i thurrin lavde kujdes mos ju ka spiunuar pa dashje ndonje te aferm.
Shqipëria e Shqiptarëve!
Vdekje ¿? Tradhtarëve!
SHQIPTARET dallohen, ne Gadishull, ne Kontinent, ne Bote, per bashkejetesen, per tolerancen, per harmonine fetare.
– ty antishqiptar e antinjeri mavri pocaqi homo bythqir grek me vetendijim (¿?) po s’te pelqen, ne pidh te manas sou.
ShqipKARET jane pasardhes te denje te turqve osmanllinj qe dhane edhe jeten per te perhapur Islamin. Kjo sipas myftiut te Stambollit qe perdhosi kryeqytetin e Arberise edhe nje bajge te madhe ne forme xhamie. Dhe ti o shqipKAR shporru ne Anadoll o mut TURK.
KOMBI SHQIPTAR VERTETUAR ME ÇDO SHKENCE DHE SHKENCEN E SAKTE GJENETIKE NUK KA KOMPONENTE TURKE.
SHKENCA ESHTE SHKENCE. KONCEPTI KOMBESISE ESHTE NJE KONCEPT I NDRYSHEM NGA KONCEPTI BESIMIT FETAR.
AUTORE TE LITERATURAVE, QE KAM PUBLIKUAR, JANE PROFESORE TE UNIVERSITETEVE NGA ME TE MIRE EUROPIANE.
SHQIPTARET dallohen, ne Gadishull, ne Kontinent, ne Bote, per bashkejetesen, per tolerancen, per harmonine fetare.
Çfare thote nje myfti turk, çfare thote nje kryepiskopis grek, çfare zhgarravit nje pocaqi si ti, nuk na vlen as per ne WC.
– ty antishqiptar e antinjeri mavri pocaqí homo bythqir grek me vetendijim (¿?) po s’te pelqen, ne pidh te manas sou,
ne Greqi, dhe po s’u ndjeve mire as atje; shkofsh ne vercke ne pidh te jaja sou, projajas sou, ne Anadoll dhe ne Afriqí.
KOMBI SHQIPTAR VERTETUAR ME FAKTE HISTORIKE 500 VJEÇARE FIS-SHKERDHYERJE:
KOMBI SHQIPTAR = ARBER + SHQIPKARE (TURQ NATYRALE KRIMBA GJIRIZI)