Prof. Pëllumb Xhufi
Botuar në DITA
Ngjarjet që kulmuan me shpalljen e Pavarësisë më 28 Nëntor 1912, u zhvilluan në kushtet kur në gjirin e shoqërisë shqiptare kishin ndodhur zhvendosje të mëdha dhe kur në vend të parisë së vjetër feudale e turkoshake, të komprometuar rëndë me regjimin osman, një shtresë e re, e përfaqësuar nga intelektualë me ide liberale e socialdemokrate, kishte dalë në skenën e historisë me ambicien për të udhëhequr popullin shqiptar në luftërat për liri e për shtet kombëtar.
Të frymëzuar nga idetë e Iluminizmit francez e të Risorgimentos italiane, ideologë e veprimtarë të lëvizjes kombëtare shqiptare e shihnin ndarjen nga “regjimi i vjetër” si një domosdoshmëri historike, që nëpërmjet një revolucioni nacional e social, bashkë me sundimin osman, do të flakte tej edhe gjithëpushtetin e “oxhaqeve” shqiptare, klasat e vjetra të bejlerëve, pashallarëve, krerëve fisnorë e klerikëve të lartë, bashkëpunëtorë dhe bashkësundues të sunduesit të huaj.
Një analizë të grupeve shoqërore dhe të sjelljes së tyre kundrejt çështjes kombëtare në Shqipërinë e prag-pavarësisë, e bën në mënyrë mjeshtërore në raportin e tij të 5 shkurtit 1912, konsulli Austro-Hungarez në Janinë, Belinski.
Në njerën anë Belinski rreshton përfaqësuesit e aristokracisë së bejlerëve, të pashallarëve dhe të bajraktarëve, të cilët sipas tij ishin njësuar me klasën sunduese osmane. Këtu Bilinski përfshin personazhe si Ferid Pashë Vlorën, Myfid Bej Libohovën, Esad Pashë Toptanin e të tjerë. Në krahun tjetër, sipas tij, qëndronin patriotët e vërtetë shqiptarë, të cilët, sipas Bilinskit, i përkisnin shtresës së mesme të mësuesve të shkollave shqipe, botuesve të gazetave, sekretarëve të klubeve, nëpunësve dhe oficerëve shqiptarë.
Ishin këta që kishin bërë Rilindjen Kombëtare, që kishin përhapur arsimin në gjuhën shqipe, që kishin forcuar ndërgjegjen kombëtare, që kishin ndërgjegjësuar qarqet evropiane për ekzistencën e kombit e të çështjes kombëtare shqiptare dhe që kishin përgatitur e drejtuar betejat e armatosura për liri e pavarësi të çetave të armatosura patriotike. Në analizën e tij të shoqërisë shqiptare në prag të Pavarësisë, Belinski nuk harron të dallojë edhe një grupim të parisë feudale, që e parandjeu se me rënien e Perandorisë do humbte pushtetin, prestigjin dhe privilegjet e vjetra, ndaj dhe iu bashkua, në çastin e fundit, lëvizjes kombëtare.
Këta nuk shihnin mundësi tjetër, veç asaj të përfshirjes në lëvizjen për pavarësi, për të mundur të luanin edhe më tej një rol udhëheqës në jetën politike të vendit. “Megjithatë”, e mbyll analizën e tij konsulli Bilinski, “lëvizja e çetave toske vitin e kaluar u organizua krejtësisht prej shtresës së mesme të intelektualëve patriotë. Bejlerët nuk morën pjesë fare në këtë aksion…
Ndonjë prej këtyre bejlerëve, si Mehmet Ali Pasha i Delvinës, deputeti Mufid Bej Libohova e ndonjë tjetër, u detyruan në ndonjë rast t’u jepnin çetave ndihma në të holla, por këtë e bënë nën presionin e elementëve radikalë të lëvizjes së armatosur, të cilët kërcënonin se do ndërmerrnin akte terroriste kundër tyre në rast se nuk bashkëpunonin”. Siç treguan faktet, në përgjithësi, shtresa e vjetër e bejlerëve, pashallarëve, krerëve e bajraktarëve, i qëndroi deri në fund besnike Perandorisë Osmane, dhe akoma më keq, filloi të flirtojë me monarkitë fqinje, pikërisht me ato që rrezikonin më së shumti integritetin territorial të Shqipërisë.
Aubrey Herbert, anëtar i Parlamentit britanik e mik i madh i shqiptarëve, rrëfen se Mehmet Konica dhe Filip Noga i kishin thënë në 1913 në Londër, se në Shqipëri “populli nuk mund t’i durojë më bejlerët dhe pashallarët dhe se një lëvizje e madhe demokratike pritej të shpërthente aty”. I bindur për rolin antikombëtar të bejlerëve turkoshakë shqiptarë ishte, si shumë aktivistë të tjerë të lëvizjes kombëtare, edhe Dervish Hima. Në 12 shtator 1901, nga faqet e gazetës “Albania”, i akuzonte ata se kishin tradhtuar çështjen shqiptare “për medaljet prej teneqeje qe ua var ne gjoks Sulltani”.
Dhe u kujtonte kërcënueshëm, se “në Evropë mbretërit, princët e fisnikët kishin kaluar në shpatën e drejtësisë së popullit”, dhe se “ata që ju keni keqtrajtuar e poshtëruar, nesër do nderohen”.
Figura më emblematike e parisë së vjetër shqiptare në periudhën e kapërcimit nga shthurja e Perandorisë në krijimin e shtetit të pavarur shqiptar, është padyshim Esad Pashë Toptani. Të shumta janë vlerësimet që i janë bërë atij nga njerëz që e kanë njohur, por që të gjitha janë ekstremisht negative: Esadi ishte njeriu “që nuk dinte asnjë gjuhë të huaj, por që ua dinte vlerën të gjitha monedhave të Evropës”, shkruan historiania Margaret McMillan. Ishte njeriu i cili “ishte gati të shiste të gjithë vendin, që të mund të sundonte qoftë edhe në një katund të vetëm të tij”, deklaronte Obrei (Aubrey) Herbert.
U kthye me turp nga fronti i mbrojtjes së Shkodrës, dhe ndonëse u ftua të bënte pjesë në kabinetin e Ismail Qemalit, bëri gjithshka për të sabotuar bashkimin e të gjitha trevave shqiptare përreth qeverisë kombëtare të Vlorës. Dhe tentoi të krijojë shtetin e tij në Shqipërinë e Mesme, herën e parë, në 1913, me mbështetjen e feudalëve turkoshakë e të Francës; dhe herën e dytë, në 1915, me ndihmën e Serbisë.
Marrëveshjet e tij të fshehta me E. Venizellosin e Greqisë, me “kryeministrin” e qeverisë së “Epirit autonom” Zografos dhe me N. Pashiçin e Serbinë, në gusht-shtator 1914, e bënë atë prototipin e politikanit shqiptar, që për të ruajtur pushtetin, nuk heziton të nxjerrë në ankand interesat dhe territoret e atdheut të tij.
***
Në krahun tjetër, përfaqësuesi më i lartë i grupimit të veprimtarëve patriotë ishte Ismail Qemali. Një personalitet që përmblidhte në shkallën sipërore të gjitha tiparet e një lideri të urtë e vizionar. U nda shpejt nga klasa e tij e bejlerëve. Në vitin 1900, konsulli Austro-Hungarez, Petroviç e përshkruante Ismail Qemalin, si një person të ditur e inteligjent, por pa pasuri. Ashtu si vëllezërit Frashëri, Faik Konica, Said Toptani, Fehmi Zavalani e Shahin Kolonja, ai jetoi me forcën e mendjes, dhe jo me rentë feudale, si pinjollët e tjerë të familjes Vlora.
Ndryshe edhe nga Faiku, asnjëherë nuk nënshkruante si “Bej”, edhe pse të tjerët i drejtoheshin me këtë titull për respekt. Iu kushtua edukimit e nëpunësisë. Ishte formuar në frymën e “Deklaratës së të Drejtave të Njeriut” të shpallur nga Revolucioni francez, prandaj edhe nuk ngurroi të denonconte pikërisht Francën, vendin e lirive, e cila shtypte egërsisht lirinë dhe popullsitë e kolonive të e veta. Si intelektual me ide liberale, u përfshi në procesin reformues të Perandorisë Osmane, i bindur se kështu, në atë Commonwealth popujsh, shqiptarët do të gjenin hapësirën për të afirmuar kombësinë e tyre të mohuar.
Kur e pa se pushteti despotik i sulltanëve nuk u la asnjë shans reformave decentralizuese, preu çdo marrëdhënie me Portën e Lartë, u arratis dhe vendosi t’i përkushtohej kryekëput çështjes shqiptare. Në thirrjen që Ismail Qemali u drejtoi shqiptarve, më 15 tetor 1900, thoshte: “Kuptova se nuk ishte punë të vazhdoja të përpiqesha të shpëtoja Perandorinë Turke…E ndjeva, se në rokullimën e përgjithshëm që do përfshinte Perandorinë, Shqipëria do të coptohej e para”.
Ndërkohë i kishte përjetuar të gjitha emocionet kulturore të Rilindjes Kombëtare: ishte përfshirë në debatet për alfabetin e Stambollit dhe kishte mbrojtur me ngulm gërmat latine; kishte ndërhyrë fort për të mundësuar botimin e fjalorit të Kristoforidhit; kishte tentuar të shpjegonte me gjuhën shqipe mbishkrimet e zbuluara në Kretë nga arkeologu Artur Evans dhe kishte zbuluar ai vetë orakullin e Dodonës, tempullin e Pellazgëve, të cilët ai si shumë rilindas të tjerë i konsideronte paraardhësit e Shqiptarëve. I bindur për kolapsin e shpejtë të Perandorisë dhe për rrezikun eminent të pansllavizmit, I. Qemali punoi për të ndërtuar aleanca parimore me vendet fqinje.
Në këtë vështrim u mundua të ndërtojë një aleancë të qëndrueshme me Grekët, popull po aq i vjetër e me interesa të ngjashme me shqiptarët. Në këtë kuadër, si qytetar i thjeshtë, pa ofiqe e pa kompetenca, takoi kryeministrin helen Theotokis në 1907. Pas vdekjes së tij, propaganda greke, e mbështetur edhe nga zëra nga brënda Shqipërisë, pretendoi se në atë takim me Theotokin Ismail Qemali nënshkroi një deklaratë në të cilën pranonte që Shqipëria e Jugut t’i jepej Greqisë.
Këtë deklaratë të pretenduar, përfaqësuesit grekë e kanë cituar në Konferencat e Paqes, Venizellosi në Versajë në 1919 e Caldaris në Paris në 1946, për të mbështetur pretendimet territoriale të Greqisë. Por, një deklaratë e tillë thjesht nuk ekziston. Asnjë organ shtypi, asnjë libër historik nuk boton një deklaratë të tillë, as edhe libri i fundit i Vasil Kondisit mbi “Vorio-Epirin”, i shoqëruar me plot 4 vëllime me dokumente.
Përkundrazi, qëndrimin e vet mbi kufijtë greko-shqiptarë, të cilat me siguri ia ka parashtruar edhe Theotokit, I. Qemali i parashtron në protokollin që nënshkroi po ato ditë të qëndrimit të tij në Athinë me kryetarin e shoqërisë “Helenizmos”, Neokles Kazazi. Neni 2 i këtij protokolli thotë, se “dy popujt, grek e shqiptar, do i përmblidhnin ambicjet territoriale brenda kufijve të tyre historikë e gjeografikë, duke marrë për bazën gjuhën që flet shumica e banorëve të zonave të kontestuara”.
Jemi në vitin 1907, kur edhe në administratën e shtetit grek jo vetëm Çamëria, por i gjithë Epiri quhej “Shqipëri e Poshtme” (Kato Allvania).
Pavarësisht dëshirës për të lidhur një aleancë me Greqinë për kundër otomanizmit e pansllavizmit, I. Qemali nuk bëri asnjë kompromis në kurriz të interesit kombëtar. Në 1911 refuzoi kërkesën e Athinës për të hequr dorë nga organizimi i lëvizjeve kryengritëse në Shqipërinë e Jugut. Kur në vitin 1912 Greqia i shpalosi hapur pretendimet mbi territoret shqiptare, duke invaduar, djegur e përzhitur Jugun e Shqipërisë, ai iu vu punës për ndërtimin e një aleance me Turqinë, dhe pas shpërthimit të Luftës II Ballkanike, edhe me Bullgarinë.
Dy vende këto, që me mprehtësinë e një politikani të regjur, Ismail Qemali i vlerësoi si aleatë të natyrshëm të shqiptarëve, nga momenti që për interesat e veta, ata i kthyen armët kundër grekëve.
***
Plaku i Vlorës dhe patriotët e tjerë rreth tij, nuk i besonin “oxhaqeve” të mëdha shqiptare, të cilët i qëndruan besnikë Perandorisë osmane deri në ditët e fundit të saj. Bejlerët nuk iu përgjigjën thirrjes së tij për t’u përfshirë në kryengritjen e vitit 1911. Nuk iu përgjigjën as kur në 10 shkurt 1913 I. Qemali i bëri thirrje “parisë” së jugut të mobilizonte njerëz për t’i shkuar në ndihmë Janinës së rrethuar nga ushtritë greke.
Edhe kësaj radhe pashallarët dhe bejlerët e Jugut u kujdesën për ruajtjen e pronave e të privilegjeve të tyre, qoftë edhe duke rënë në ujdi pikërisht me qarqet greke. Kishte shpresuar, që në atë moment dramatik, kur qeveria e tij ishte pa mjete, pa ushtri e me një atdhe të coptuar nga të katër anët, bejlerët e pashallarët do vinin në shërbim të atdheut taboret e tyre të armatosura, që deri atëherë i kishin vënë në dispozicion të Padishahut.
Për këtë qëllim, në kabinetin e tij të përbërë nga intelektualë të shquar, përfshiu edhe Mufit Bej Libohovën, si Ministër të Brendshëm, dhe Mehmet Pashë Dërrallën si Ministër të Mbrojtjes. Por, këta nuk i justifikuan shpresat e tij. I pari u mundua të minojë nga brenda qeverinë, duke bërë zëdhënësin e informatorin e përfaqësuesve italianë e francezë në Komisionin Ndërkombëtar, i dyti nuk la ndonjë shenjë në organizimin e mbrojtjes së trojeve të kafshuara nga ushtritë greke e serbe.
Në atë situatë, që është pak ta quash kaotike, I. Qemali e quajti me rëndësi jetike bashkimin e Shkodrës me qeverinë kombëtare, dhe për këtë qëllim e ftoi disa herë parinë e atij qyteti e madje dërgoi Luigj Gurakuqin për ta bindur atë të kryente këtë gjest kombëtar. Por paria e Shkodrës u përgjigj se ndjehej mirë nën qeverisjen e Komisionit Ndërkombëtar. Edhe në Vlorë Ismail Qemali ishte i rrethuar nga kundërshtarë, intrigantë e skeptikë, që pavarësisë dhe shtetin shqiptar mund ta konceptonin vetëm si një krijesë të ujdive të paskrupullta me të huajt.
Të tillë ishin njerëzit e tij të afërt, Ferit Pasha, Syrja Beu dhe djali i tij Eqerrem Bej Vlora. Këta ishin të parët që e denoncuan si “bukëshkalë” e “tradhëtar”, kur Ismail Qemali u arratis nga Bejruti duke deklaruar se tani e tutje do t’i kushtohej me mish e me shpirt çështjes shqiptare. Kur në 16 prill 1911 Ismail Qemali deklaronte se populli i Vlorës ishte gati të rrokte armët e t’u bashkohej kryengritësve të Veriut, Syrja Bej Vlora, Xhemil Bej Vlora, myftiu dhe përfaqësues të tjerë të parisë së qytetit, nxituan ta qetësonin e ta siguronin Portën se në Vlorë e në gjithë Jugun e Shqipërisë “mbretëronte paqja e qetësia”, e në fakt punuan për të sabotuar lëvizjet popullore aty.
Ishin kushërinjtë, që e kallzuan I. Qemalin tek Komisioni Ndërkombëtar i Kontrollit për kinse implikimin e tij në “çështjen Beqir Gebreneja”, që solli edhe rrëzimin e qeverisë kombëtare të Vlorës.
Pavarësisht këtyre goditjeve prapa krahëve, pavarësisht zhgënjimeve që i dhuruan deri edhe bashkëpuntorë e miq të tij, të cilët me të dëgjuar për ardhjen e afërt të Princit Wied, e braktisën qeverinë e tij kombëtare dhe vrapuan drejt Durrësit për të marrë ndonjë post në qeverinë feudale të Princit gjerman, I. Qemali nuk e humbi shpresën dhe besimin e tij në të ardhmen e atdheut.
“Lipset të fitojmë me ça do mënyre Kosovën, Manastirin, Janinën e gjithë Çamërinë”, shkruante ai nga emigracioni i detyruar, “por për këtë unë shpresën nuk e kam tek bejlerët dhe arkondët që vështrojnë të fitojnë tituj e të bëhen princër…Shpresa ime është te pronarët e vegjël e opingarët që janë zotët e vërtetë të Shqipërisë”.
***
Mbi Ismail Qemalin ka ekzistuar perceptimi i një “plaku të urtë”, “mjeshtri të lojërave politike e diplomatike” apo i një “negociatori sallonesh”. Sigurisht, Ismail Qemali ishte edhe i tillë. Por ishte po aq edhe organizator i kryengritjeve antiosmane në periudhën e viteve 1900-1912, siç e përshkruajnë edhe konsujt e huaj apo funksionarët e agjentët xhonturq. Kur e takoi për herë të parë në Itali, në 1903, Dervish Hima u befasua teksa zbuloi tek Ismail Qemali një ithtar të “revolucionit”. “Ismail Qemali”, shkruante ai, “mendon se revolucioni ështe një lloj vorbulle gjithpërfshirëse, që do të mundësonte kapjen e kohës së humbur.
Në kushtet e prapambetjes së thellë, populli shqiptar duhej futur në udhë me forcë”. Nga një funksionar i regjur i Perandorisë osmane nuk do të ishte pritur një koncept kaq “revolucionar” lidhur me përshpejtimin e proceseve historike nëpërmjet gjithëpërfshirjes. Në funksion të kryengritjeve të armatosura, I. Qemali mori përsipër detyrën e vështirë të furnizimit të tyre me armë. Më 5 maj 1909, valiu i Janinës raportonte se I. Qemali ndodhej në Korfuz, nga ku po mundohej të fusë në Shqipëri 50 mijë pushkë. Gjatë kryengritjes së vitit 1911, shkoi vetë në Malësinë e Mbishkodrës, ku përpunoi edhe të quajturin Memorandum i Greçës, që duhej të siguronte autonominë e Shqipërisë.
Periudha e viteve 1911-1914 është ndër momentet më dramatikë, kur si asnjëherë faktorët e huaj u përzien në çështjen shqiptare. Kundrejt tyre, Ismail Qemali i mbrojti interesat kombëtare me dinjitet të rrallë e nga pozita sovrane. Nuk e njohu servilizmin dhe kompleksin e inferioritetit, që vijon të jetë edhe sot vesi endemik i klasës politike shqiptare. E çmonte rolin e pazëvendësueshëm që Austro-Hungaria luante në avancimin e interesave kombëtare shqiptare. Por iu kundërvu politikës së saj të status-quosë.
Nuk ia fali Austro-Hungarisë ndërhyrjen e saj për ta shuar kryengritjen e Mbishkodrës, duke përdorur për këtë qëllim edhe klerin katolik. Në prononcimin e tij të hidhur në gazetën vjeneze “Die Zeit”, të datës 31 korrik 1911, Ismail Qemali shprehej: “Gabimet politike janë të pafalshme, por një qëndrim politik që kushton jetën e një populli të tërë është në kundërshtim me çdo moral politik”. Me një intuitë e largpamësi të pashembullt, I. Qemali e kundërshtoi projektin austro-hungarez të hekurudhës së Sanxhakut, që Vjena vendosi ta ndërtojë pas aneksimit të Bosnjë-Hercegovinës më 1908, e cila hekurudhë do zgjatej deri në Mitrovicë të Kosovës e prej andej në Durrës.
Sipas konsullit Kraus, që e takoi dhe bisedoi me I. Qemalin për këtë çështje, udhëheqësi shqiptar e kundërshtonte realizimin e këtij projekti, pasi, sipas tij, kjo hekurudhë në të ardhmen do mund të bëhej bartëse e ekspansionit sllav në trevat shqiptare. Jo më kot, Ismail Qemali e quante atë hekurudhë “hekurudhë sllave”. Njeriu, i cili e kishte parashikuar me kohë kolapsin e Perandorisë Osmane, e dinte mirë se një ditë do të shpërbëhej edhe Perandoria Austro-Hungareze. Si për të vërtetuar dyshimet e tij, 6 vjet më vonë, në 14 shtator 1914, përfaqsuesit e qeverisë serbe nënshkruan në Nish një marrëveshje me një Pasha shqiptar, pika 11 e së cilës parashikonte ndërtimin e “Hekurudhës Adriatike”, e cila do të dilte në Durrës.
Në fund të vitit 1915 e njëjta marrëveshje u ripërtëri, duke sanksionuar, veç ndërtimit të hekurudhës, edhe një bashkim të vërtetë mes Serbisë e Shqipërisë, me unifikimin e ushtrisë, doganave, diplomacisë, financave e tregtisë. Nga pala shqiptare, nënshkruesi i dy marrëveshjeve ishte i njëjti person: Esad Pashë Toptani (Cedomir Antić, “Un port et une voie de chemin de fer: histoire d’une province maritime comme étude du colonialisme dans les Balkans”, Paris, éd. Pierre Belon, 2011, f. 85, 86).
Në janar 1914, në bazë të një denoncimi tinëzar të figurave të diskredituara, Myfit bej Libohova e Syrja bej Vlora, denoncim i ujdisur në bashkëpunim me anëtarët rusë e francezë të Komisionit Ndërkombëtar të Kontrollit, Kryetari i Qeverisë së Përkohshme u detyrua të japë dorëheqjen e të lërë vendin.
Me gjithë tradhtitë e kundërshtarëve politikë, me gjithë zhgënjimet që kishte pësuar edhe nga ndonjë bashkëpunëtor i afërt i tij, Ismail Qemalin nuk e la nervi prej shtetari patriot. Vetëm ndonjë muaj më vonë, në gusht 1914, ai u njoftua se forcat kryengritëse të Haxhi Qamilit kishin mbërritur në hyrje të Vlorës. Prej aty, rebelët i kishin dërguar një listë me kërkesa ultimative bashkisë: të dorëzonte qytetin, të shpërndante administratën e xhandarmërinë, të lejonte vendosjen në qytet të një mijë trupave rebele dhe, mbi të gjitha, të ulte flamurin kombëtar e të ngrinte në vend të tij flamurin osman.
Kërkesës së bashkatdhetarëve e bashkëpatriotëve të tij, se ç’përgjigje këshillonte ai t’u jepej rebelëve haxhiqamilistë, Ismail Qemali iu përgjigj me qetësinë e vendosmërinë që e karakterizonte. Në kushtet ekstreme në të cilat ndodhej vendi e posaçërisht Vlora, nuk kishte rrugë tjetër veç të bisedohej me rebelët për të gjitha kërkesat e tyre, me përjashtim të njërës: kërkesës për heqjen e flamurit shqiptar. “Ne”, i shkruante ai bashkëqytetarëve të tij, “duhet ta mbajmë me çdo kusht flamurin me ngjyrat kombëtare, pa të cilin vendi do të humbte simbolin e vetëm të pavarësisë së vet dhe do të shndërrohej ipso facto në një prè të fqinjëve”.
Një përgjigje e denjë për burrin, i cili sot e gjithë ditën identifikohet me atë flamur.
—–
©️Copyright Gazeta DITA
Ky artikull është ekskluziv i Gazetës DITA, gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”. Shkrimi mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar DITA dhe në fund të vendoset linku i burimit, në të kundërt çdo shkelës do të mbajë përgjegjësi sipas Nenit 178 të Ligjit Nr/ 35/2016
Edhe dielli ka njollat e veta zXhufi
Nuk mohohet roli e pesha e I Qemalit ne shpalljen e pavaresise
Por e verteta e qendrimit te tij ndaj pushtimit grek te Janines do te qendroje gjithmone si hije mbi emrin e vepren e tij
Me hamendje e tifozllek nuk hiqen njollat e dyshimta te askujt
Humbja e Janines eshte plaga me e madhe e kombit pas humbjes se Kosoves ne ato vite
Kurre nuk arrijj ta kuptoj e ta pranoj se si ngrihet nje vilajet i jugut per pavaresi e nuk shkreh asnje pushke per te mbrojtur qendren e tij Janinen
Megjithate thone se e verteta eshte pjelle e kohes
Te presim e te shpresojme
Shkruhet për Ismail Qemalin se: “ai iu vu punës për ndërtimin e një aleance me Turqinë, dhe pas shpërthimit të Luftës II Ballkanike, edhe me Bullgarinë.” Ku e bazoni këtë?! E vërteta është se Bullgaria në Luftën e Dytë Ballkanike ishte në aleancë me Austro-Hungarinë, kundra aleatëve të saj të Luftës së Parë Ballkanike, Serbisë dhe Greqisë. Por, ushtritë bullgare u treguan njësoj mizore si ushtritë serbe në zonën e Dibrës, duke vrarë gra dhe fëmijë dhe djegur shtëpitë. Po të kishte mirëkuptim me Ismail Qemalin, këto nuk do të ndodhnin në vitin 1913. Aq e fortë ka qenë ndërhyrja bullgare në atë kohë, sa edhe sot pretendojnë se kanë një minoritet bullgar në Shqipëri, gjë që nuk është e vërtetë. Paraqitja e Bullgarisë si fuqi mbrojtëse e interesave të shqiptarëve në vitin 1913, është plotësisht e gabuar dhe një shtrembërim të historisë se si ka ndodhur.
Keto jane shkrime per tu vleresuar. Nje analize e mirefillte dhe e thelle e shkruar nga nje historian me emer si profesor Pellumb Xhufi.
Ismail bej Vlora lindi ne 1844.
Ne vitin 1864 ishte 20 vjec perse shkoi ne Stamboll kur “vellezerit” e tij Epirotet me ne krye te ashtuquajturit Arvanitas ne 1821 u ngriten per tu Cliruar nga Perandoria vrasese dhe pushtuese Osmane,
Kur nuk kishte as shtet Greke as Skiptare por Vezire,Pashallare,Bejlere,Agallare,Dervishe,Muhipe,Hoxhe etj perse ky Turk ne Kombesi,Identitet,Ndergjegje u be Deputete ne Parlamentin turk?
Perse u be governatore ne Liban kur Arvanitet i vriste Turku?
Mjaft me Mashtrime dhe Poshtersi o turq.
Perse zoti Xhufi mohoni Irigjinen tuaj Greke kur nuk reagoni per Agia Sofian e ndertuar nga Perandori Ilyre Greke Iustinianos ne 532A.D te kthyer ne Xhami?
Perse i thoni Stamboll Polisit (jo Qitet italisht nga Cita) ne Nder te Perandorit Ilyre Greke Megas Kostantinos Kostantinopolis?
Kaq ignorante dhe Idiote e consideroni kete popull te quajture Epirote?
Si mund te mohoni Realitetin (reality) dhe te vertetat (Vero ital) historike qe kush nuk ishte Osmane ishte Kaurri i Derrit.
D.m.th Greke?
Per cfare “Kombi” te lashte e kini Llafin kur duket fare qarte (certo ital) qe nje misionare e nje pakice e quajture Tereza eshte figura me e Madhe e ketij Pashalleku turk?
Cfare lidhje ka Tereza me ish Orthodhksin sipas teje zoti Xhufi Jeorgios Kastriotis qe u convertya ne Katolike per “aresye strategice”?
Kush eshte ai qe beson perralla te tilla?
Yt kaurri i derrit
Xhufi ne kohe. Shkrimi eshte per Edi Ramen dhe Open Ballkanin me Portin e Durresit qe Ramuti po e jep per Serbine. Korridori Sllav qe paralajmeroi Ismail Qemali
Bravo Xhuf. Shkrim i mire
o zoti xhufi. po çjanë këto terma që përdor.
qemalistë dhe esadistë.
janë terma joshkencorë.
sepse që të jesh qemalist duhet të kesh në kokë qemalizmin, por qemalizëm nuk ka.
mos shpikni terma si tju dojë qejfi dhe mjaft i shndërruat emrat. i shtoni nga një ist përpara dhe na krijuat epitete të reja.
metist kam dëgjuar un.ë nga patronazhisti ethem lalaj unë këtu te dita. e shkatërruat gjuhën shqipe
Thënë nga demagog sllavo-komunist
o arben o njeri i trashë ta kam thënë shumë herë.
sllavokomunist është term anrishkencor. se komunistët nuk ndahen nga rraca. mund të thuash komynist me prejardhje sllave por jo sllavokomunist. komunistët janë internacionalistë dhe nuk njohin as sllav as amerikan. ata duan të mirën e tër botës, komunizmin
O Olsi, o “historian sharlatan turkoshak” pi qumesht dhie nga Erdogani perpara Pellumbit je nje zero!
Nje histori e shkruar nga nje fanatik i Enverit dhe i sponsorizuar me bursen e Partise se Punes per tu bere historian komunist, por njekohesisht edhe dhender i Bahri Omarit ne konflikt interesi per tema historike qe i shkruan te cunguara ne kontekst, plot me llogje si turli historike, fut aty-ketu ca emera, ca data dhe ne fund turlia eshte gatuar si nje:
ARTIKULLI I “ZERIT TE POPULLIT” TE ENVERIT I SHKRUAR NE VILEN E BAHRI OMARIT
Pse reagoj keshtu? Sepse ka ndodhur nje ndryshim ne psikologjine enveriste te Pellumbit te Partise dhe ka filluar te lavderoje si patriot intelektual Myfid Bej Libohoven dhe ministrat e Ahmet Zogut, gje te cilen nuk e ka bere kurre me pare dhe ky eshte nje ndryshim i madh ne edukimin e ketij historiani enverist, sepse Enveri ta priste gjuhen po te flisje me admirim per Myfit Beun nga Libohova qe i dha bursen Enverit per te studiuar ne France, por qe djalli i Gjylos dhe Bimbashit ja ktheu kete bamiresi duke i masakruar gruan, Madam Ollgen dhe djalin e saj me mbyllje ne kotec pulash derisa kjo heroine e huaj, nuse e Myfidit vdiq ne tortura te papara megjithese kishte shpetuar Libohoven nga asgjesimi i gjermaneve disa here. Keshtu veproi Enveri edhe kunatin e tij Bahri Omari, per te cilin Pellumbi si dhender i tij nuk flet asnjehere. Por qe te kthehemi ne teme: Pellumb Xhufi nga Bejruti e hedh Ismail Qemalin ne Shqypni si nje revolucionar patriot, por me qellim, apo nga mos dija anashkalon se Ismail Beu perpara se te kthehej ne Shqypni, ishte emeruar si Valibej i qytetit te Varnes ne Rumeline Lindore qe ishte pjese e Perandorise Osmane dhe qe nga ky post prestigjoz u shkarkua me nje ferman te posacem nga Porta e Larte qe mbante vulen dhe firmen e Sulltanit, ne kete ferman shkruheshin edhe arsyet: “Per pervehtesim dhe vjedhje te taksave dhe sjellje te padenje ndaj Portes se Larte” dhe ky ferman perfundote me shkarkimin e tij nga te gjitha funksionet dhe urdheronte konfiskimin e gjithe pasurise se tij te luajteshme dhe te paluahteshme. Me pak fjale Ismail Qemali perpara se te vinte ne Shqypni kishte mbetur pa pasuri dhe pa katandi, pa nje dyshke ne xhep qe spjegon edhe mllefin e tij ndaj Portes se Larte dhe helbete patriotizmin e tij nacionalist, por nje fjale e urte thote: “Ujku qimen e nderron, por zakonin s’e harron” dhe Ismail Beu pas shpalljes se Pavaresise ne 1912 e pa se situata ishte shume e nderlikuar dhe e brishte dhe patriotizmi nacionalist ishte “hallve e ftohte” per ambiciet e tij qe kishin qellim rikthimin e pasurive te konfiskuara nga Sulltani dhe menjehere pa vonuar hyri ne bisedime me greket duke i ofruar jugun e Shqypnise, Faik Konica thote deri ne Vjose, por ka dokumente qe tregojne se mareveshja me greket shonte deri ne Shkumbin, ne kembim te dy valixheve me para CASh ne dollare amerikane. Mareveshja sipas Faik Konices u firmos ne Selanik, por situata agravoi ne dem te Mol Beut sepse Italia u fut ne Shqypni me ushtri dhe nuk kishte ndermend qe te zbythej dhe ne kete situate Ismail Beu hypi ne nje anije italiane dhe ja mbathi ne Bari megjithe familjen dhe parate greke, por atje e gjeti dora e hasmit te mashtruar dhe e helmuan me arsenik, sic e vertetoi edhe ekspertiza mjeko-ligjore pas vdekjes se tij.
KETO HISTORI RRENQETHESE NUK I TREGON PELLUMB XHUFI
sepse:
Nuk i tregoi kurre Enver Hoxha gjate Diktatures se tij, megjithese e mbajti Ismail Bej Vloren si “Baba te Kombit” ne murr me fotografine e tij, megjithese shkonte cdo 28 nentor ne Vlore dhe bente homazhe me ceremoni famoze per Festen e Flamurit, Enveri u preu pensionet familjareve te Babait te Pavaresise qe u kishte dhene perjete Ahmet Zogu me fjalet tejet fyese: “Gjithe jeten qyl do hanu ju?” Sot 30 e kusur vjet pas renies se Murit te Berlinit, politika jone kombetare vazhdon ta quaje Ismail Bej Qemalin si “Baba te Kombit” pa treguar dritehijet e biografise se tij, fotografia e tij vazhdon te mbetet e varur ne te gjitha institucione tona shteterore duke fshehur dhe mbuluar te verteten historike me propagande enveriste per qellime politike dhe elektorale, por pse nje historian dhe studiues si Pellumb Xhufi e ben te njejten gje, kjo eshte krejt e pakapshme nga llogjika elementare, mjafton te lexosh se cfare shkruan:
“…Me një intuitë e largpamësi të pashembullt, I. Qemali e kundërshtoi projektin austro-hungarez të hekurudhës së Sanxhakut, që Vjena vendosi ta ndërtojë pas aneksimit të Bosnjë-Hercegovinës më 1908, e cila hekurudhë do zgjatej deri në Mitrovicë të Kosovës e prej andej në Durrës…”
Dhe po ta krahasojme kete kundershtim te Ismail Beut me propaganden e Edvin Beut per investimet e Arabise ne Portin e Durresit, shkrimi i Pellumb Xhufit duket:
SI NJE ARTIKULL I “ZERIT TE POPULLIT” TE ENVERIT I SHKRUAR NGA VILA E BAHRI OMARIT
Esadistet si berishistet! Jane injorant! Ne aspektin e idealizmit atdhedashurise,kultures kombetare,vlerave pozitve te kombit. jane ZERO! Bile nuk kane asnje pike dashurie per popullin e tyre, vecse cmire dhe deshire per pushtet! Deshire per tu pasuruar ne kurriz te shqiptareve . Deshira per tu dukur “patriot” “diplomat” “nacionalist”
Por interesant eshte qe historia perseritet, me esadistet, me figurat negative te tyre negative ne kohen e sotme kemi nje esadist “modern” nje katundar nga nje fshat i humbur i rritur ne bajga lope, ne femini. pas disa viteve shkolle falas nga sistemi komunist na presantohet si “borgjes” ne Parlament me nje shami te bardh ne kostum! eshte qesharake sjellja e ketyre ” Esat Pasha Sali Berisha!
Prof. Xhufi, mbi kete teme, dy autore bashkekohes te atyre ngjarjeve, Ismail Strazimiri dhe Hysen Myshketa, me kane bere te “shoh veten ne pasqyre” dhe, para asaj pasqyre, kam ulur koken…
Titullin “qemaliste dhe esadiste” e shoh brenda titullit te librit “Lufta kunder pavaresimit” te Ismail Strazimirit. Keshtu e nisem. Perpjekive per pavaresi iu pergjigjem me lufte kunder saj dhe vazhduam: Perpjekive dhe luftes per çlirim me lufte kunder saj; me flamurin e demokracise, sot, e luftuam demokracine me vjedhje votash, me grushte shteti, lufte krahinore haxhiqamiliste, vrasje etj.
Pikerisht kur koha ka lindur domosdoshmerine e kthesave historike, kemi luftuar kunder domosdoshmerive historike.
Titulli “qemaliste dhe esadiste”, per mua, nuk eshte vetem perfundim i lendes a materialit qe keni germuar, por dukuri historike permanente. Çeshtja eshte kur do te nderpritet kjo dukuri “filogjenetike”.
Vetem deri ne Aoos (Vjosa Arnaute) zoti “Intelectuali”?
Aoosi buron nga Greqia you si Arnaute e quani Vjose!
A ka Ignorance dhe Idhjotesi me te madhe se kjo?
Ato qe shkuajta me larte (scribe alto) zoti “Intelectuali” jane historia (istori greq) e Epiroteve te Kastriotit perpara se te quhen Arnaute,Arvanite,Albane,Arber.
You kini nderprere lidhjet e Kombesise Greko-Ilyre o fukarenj.
Analizoni (Ana-lisi greq) pak (poco) se cfare Glosa (gluhe camce) flisni,cfare Personalitetesh (person) historike kini,se cfare i kini bere ketij Kombi duke ndryshuar Topo-Onomat (toponimet greke te Vorio Epirit) dhe pastaj flisni.
Kombi eshte e Verteta (vero italisht) ka thene Poeti Greke Solomos.
Keto mashtrime historike jane bere nga armiqte e ketij Kombi ne emer te nje Pashalleku me fytyre Osmane mbeshteture nga Austro-Italianet per qellimet e tyre.
Nuk mund te jesh edhe Katolike edhe me Pirron dhe Luften e Tij heroike per te cliruar Magna Grecian.
Nuk mund te jesh Myslimane edhe me Vorio Epirotin do thonim sot Jeorgios Kastriotis.
Vetem se mori Flamurin (fllug angl) Greke te Perandorise se Tij 1100 vjecare ate te Bizantit tregon Ignorancen dhe Idhjotesine e ketij shteti (state) apo Pashallek qe dikur consideroheshin me bisht.
Apo Albania Nje Shprehje Geo-Grafike.
Kudo qe germoni o fukarenj Greqisht gjeni.
Dhe ceshte ne Ironikja se vetem me Popullin dhe Kombin Greke e kini Urrejtjen.
Aresyeja dihet.
Jini bij te Vezireve, Pashallareve, Bejlereve, Agallareve, Hoxhallareve, Muhipeve, Dervisheve etj.
Me vjen keq (kako) qe ka shume jo pak (mucho jo poco) Vorio Epirote qe keta Osmanllinj i considerojne Vellezer!
Erdogani i Greqise:
Me falni por ke gabuar adrese, intelektuali nuk ka asnje urrejtjen per greket dhe per asnje popull tjeter fqinj apo jo te Shqypnise, madje pata shkruar ne gazeten SHEKULLI te Koco Kokdhimes se me kujtohej si gjyshja ime fliste me admirim per greket qe vinin dhe punonin tokat tona me meditje ne jug te vendit, qe nuk kishin asnje kontradikte me shqyptaret ate kohe, greket sot u kane zgjatur doren me shume se gjysem milion shqyptareve dhe i kane strehuar ne vendin e tyre me bujari te papare, nacionalizmi grek shperrtheu qe kur Partia Komuniste greke pas Luftes donte te merte pushtetin dhe bullgaret donin te kthenin Veriun e Greqise deri ne Egje me forcen e Ushtrise se Kuqe te Stalinit, ashtu sic e kishin patur me pare, por Churchilli nuk lejoi kete gje, por nacionalizmi mbeti gjate tek greket qe acarron sot shqyptaret. Prandaj me duket e padrejte urrjejta qe ke ti per camet, te cilet i masakroi nacionalisti grek Napoleon Zevras, ashtu si vrau dhe masakroi kosovaret kasapi Aleksander Rankoviq ne Jugosllavi dhe ne fund te fundit ne jemi shqyptare, flasim gjuhen shqipe qe eshte nje gjuhe autoktone qe e fliste edhe Skenderbeu qe luftoi me turqit me shume se greket dhe qe shpetoi Perendimin nga pushtimi Otoman i Sulltan Sulejmanit te Madherishem qe e kishte Vezirin e Madh dhe dhenderin e tij puro shqyptar nga Parga dhe ne kete kend veshtrim:
Mengadale me vleresimet nacionaliste!
Se sa “dashuri” kane zoti “intelctuali” per popullin (popola ital) Greke dhe heronjte (Iroas greq) e Revolucionit Arvanitasit te vetequajturit “Skiptare” bijte e Ismail bej Vlores, Frashellinjve, Hasaneve, Tahsimeve etj qe mohojne Vorio Epirin,qe ndryshuan Topo-Onomat (toponimet) Greke te Vorio Epirit dihet nga Ata qe kane pak mend ne koke (Poco mind ne kapo).
Ligji (Low angl) i Luftes eshte shume pak (este mucho poco) per you te turqizuarit.
Vetem 1100 vjetet e fundit te Perandorise Greke te Romes Lindore (Greke) me qender Kostantinopolis ne Nder te Perandorit Ilyre Greke Megas Kostantinos dhe 500 vjet asaj Osmane deriiiiiiiii sa u Hap Shkolla (Epen Skolio) e pare Arnaute (Albane) tregon fare qarte (certo ital) se cfare helmi kini depozituar (deposits) per Kombin Greko-Ilyre.
Po ta peseris edhe Nje Here zoti intelektuali (intelect angl).
Qe Perandoret Megas Kostantinos,Iustinianos qe ndertoi Agia Sofian ishin Ilyre.
Kjo do te thote qe Ilyret i thonin Agios (Saranda) dhe jo Shen latinisht.
I thonin Kratos jo Shtet nga State.
I thonin Laos jo Popull italisht nga popola.
I thonin Papa jo Prift nga Priest angl.
Perse ja ndryshuat Agios Vasilis ne Bregdet ne Shen-Vasi?
Per cfare “bashkejetese” po perpiqeni ti mbushni mendjen te tjereve (ecetera) you o Mavrinj (mavro greq) i Zi,katran) me Boja?
E keqja e te vetequajtureve “Skiptare” eshte vete Arnautia e mbushur me Xhamija,Medrese,Skolio turke dhe Fashiste Italiane etj.
Ketu do ishte Greqi po mos te ishit you te degjeneruarit (degeneration) qe flisni nje Glosa (gluhe camce) latine.
Ironia eshte se po perpiqeni te identifikoheni (identity) me Ilyret qe ishin pjese e Kombit Greke te Pirros,Arxileas (Akil “shqip”),Odhiseas,Megas Aleksandros,Megas Kostantinos,Jeorgios Kastriotis etj.
Kjo do ishte Adhurimi (adore angl) per Kombin tuaj Greko-Ilyre.
Erdogani i Greqise:
I ke rreshqitur keq temes se debatit qe nuk eshte patriotizmi i intelektualit dhe dashamiresia e grekeve ndaj shqyptareve etnike ne Vorioepir, pinjolle te Ali Pashe Tepelenes qe kishte nenshtruar gjithe veriun e Greqise, por tema sot eshte fare tjeter qe ka te beje me ceshtjen tone historike:
A ESHTE ISMAIL BEJ QEMALI BABAI I KOMBIT SI HERO QE SHPALLI PAVARESINE APO ESHTE NJE TRADHETAR LEKAXHI QE JA SHITI GREQISE GJYSMEN E SHQYPNISE?
Kjo eshte tema e debatit dhe jo llogjet e tua prej budalli si carcafe propagande allogjike, te pakten meso pak shkrim e kendim se na nxive jeten sa te kuptojme se cfare do te thuash dhe tregosh ne dacibaot e gjata helenike anti-osmane qe poston papushim, meso se qe te shprehesh qarte kjo kerkon mund dhe inteligjence dhe po te kesh ndonje mendim per temen e debatit pa rreshqitur ne fillozofi budalli, thuaje pa frike ne kete forum qe te kuptojne te tjeret dhe mos ki frike nga pushtat dhe vemjet e Enverit se mos te mallkojne si “monarko-fashist” se edhe intelektualin e sulmojne keta pushta qe nuk hane pyka llogjike me akuza allogjike si “ballisto-zogist” duke harruar se lideri i tyre Enver Hoxha ishte edhe ballist edhe zogist i dores se pare.
por:
Nese nuk ke pergjigje per temen kryesore me mire hap krahun se intelektuali ka prona ne Greqi dhe i njeh greket ndofta me mire se ty dhe kur ne kete vend te civilizimit te lashte shteti mbyll dyert ne oren 15.00 per t’ja futur me gjume qe me pas ta kaloje gjithe naten ne taverna me muzike e sirtaqe alla Zorba me mandoline, atehere une shqetesohem dhe pyes veten:
KUR DO T’I PAGUAJNE BORXHET KETA QEFLINJ TE AGAMEMNONIT HISTORIK?
Ne rast se jane “fakte” ato historira me ben pershtypje te madhe se shumica e atyre “fakteve” vazhdon te jetojne te perjetesuara nga pashallaret e sotem te Tiranes zyrtare. PSE e deri KURRE!!!
ZOTI i MADH na LINDI NE TOKAT TONA ETNIKE me BESIM, VELLAZERI, TRIMERI, DIJE e KRENARI!
Kujt mosbesimi i perkasim??!
Mos u merr me agenda Politike por me histori, si historjan qeje, o kokrra e lepirsi…. !
Ka mundesi te flasesh “shqip” o ?
Intelectual este fjale e huaj.
Sic este Natyra nga Natura
Vera,Pranvera nga Primavera.
Shpejt nga Speed
Shkurt nga Short
Large nga Large
Shtet nga State
Popull nga Popola
Prift nga Priest
Shen nga Saint
Shpelle nga Spileo greq.
Shpate nga Spathi
Stepi nga Spiti Hspitale.
Semundje nga Sickness
Agim nga Avgi greq
Mengjes nga Morning
Dite nga Day angl.Drite,Dritare,Dije etj,
Darke nga Dark angl.
Erresire nga Erevus greq
Nate nga Nix,Nihta,Note,Night tj.
Kaos nga Haos greq,Hanome,Humbas,Humbetire.
Familje nga Family,femije
Femer nga Female
Mashkull nga Msculine,Male etj.
Varr,varros nga Barry angl.
Vdekje,Vdes nga Deth.
Martohem nga Maritto.
Nuse nga Nimfa,Nifi greq.
Between nga Battaglia ital.
Lufte,luftoj nga Fight.
Prodhoj nga Produced.
Divorc nga Divorc,Ndarje.
Gremine nga Gremo greq.
Vare nga Varja greq,e rende.
Vend,Vendlindje nga Land angl.
Shkence nga Sience.
Jo nga Jok turqisht.
Ender,Enderoj nga Oniro.
Nderoj nga Honor.
Etj,e te tjera Ecetera.
Kaq per Sot.
z Xhufi
Nuk e kuptoj, perse dhe ju si, shume te tjere, ne mos te gjithe, harroni nje burre te vogel por, njeri shume i madh ne veprimet e tij,Aqif Bicaku ( Aqif Pasha) Me linje pothuaj te drejte ,ne bindjet e tij ,duke filluar nga Kongresi i Manastirit ,Shpallja e Pavaresise, Kongresi i Lushnjes dhe veprimtari te tjera te nivel me te ulet.
Ishte Pashe por po te cfletosh mbas emrit te tij sheh intelektuale nga me me emer per kohen e atehereshme por dhe sot.
Desheroj z Xhufi nje sqarim per sa me siper nga ju
Ky Xhufka ben Politike por qe Esati ishte ishte felliqesire historike, kjo nuk ha diskutim. Dikush hidherohet kur Esat pusht trathtarin e demaskojne.
Edhe Ismaili me grua greke ka kontributin e tij ne shitjen e Janines. Mut njeri, kake tjetri. Ne kohen e sotme kemi diarre pa fund….
PSE JANE KAQ TE CORODITUR SOT FANATIKET E EDVINIT, QE ISHIN DJE FANATIKET E ENVERIT?
Pa dashur te fyej asnje komentues apo njeri per bindjet e tyre politike, prape me bren kesherine nje pyetje qe doli nga ku shkrim i Pellumb Xhufit qe ve ne kantarin e krahasimit Ismail Qemalin dhe Esad Pashen, qe sipas propagandes enveriste jane dy antipode si e bardha me te zezen, por sipas dokumentave historike jane pothuaj njesoj, atehere pse enveristet e djeshem dhe edvinistet e sotem mallkojne me liber shpie Esad Pashen se ja shiti Shkodren Pashiqit te Serbise dhe lavderojne me histeri fanatiku Edi Ramen qe po ja shet portin e Durresit Alabarit te Vuqiqit te Serbise duke argumentuar si “kurvat ne bordello” besnikerine e tyre ndaj kauzes se Rilindjes me miliardat e investimeve qe do sjelle bedeli i Edvinit, mirpo po del se investimet jane miliardat e Lukashenkos te Putinit, i cili po enderron ate mision te pamundur qe nuk arriten krajlat e tjere te Rusise, daljen ne Adiatik. Te pakten Esad Pasha e mbrojti Durresin me heroizem te papare dhe nuk u tut kur Austro-Hungaria i shkaterroi sarajet e tij ne Durres me topat e anijeve ne portin e Durresit, kurse Edi Rames askush nuk po e nget ne bunkeret e tij ne Surrel te Dajtit. Nga ana tjeter Ismail Qemali vetem po te citojme Konicen, pa hapur fare dokumentat e arkivave greke del se ja ka shitur gjysmen e Shqypnise Greqise fqinje per dy valixhe me para ose per “ dy aspra” sic shkruan Konica dhe kjo makuteri e coi ne fundin e tij tragjik,
atehere:
CFARE DO TE SPJEGOJE PELLUMB XHUFI ME KRAHASIMIN “QEMALISTË DHE ESADISTË” PA ASNJE KUPTIM HISTORIK?
sepse:
Une per vete them se qe te dy jane shqyptare te kulluar qe kane jetuar ne kohera te ndryshme, njesoj ose njashtu sic eshte sot cuni i Kristaqit, Edi Rama.
Po si mor Pellumb Xhufi po e ben edhe Levizjen per clirim kombetar,,REVoLUCION PROLETAR?Ku proletaret qendronin ne anen tjeter te Barrikades.Ishin te gjithe Turqeni,Turkoshake,Haxhi Qamile,kishe e xhami,.Dum Baben,Dum Baben.
Levizja per Clirim kombetar ishte fund e krye perpjekje e Bejlereve dhe Pashallareve Atdhedashes per shkeputje me Hir a me pahir nga Turqia.Jo per pronat e tyre dhe atyre teneqerave qe u varte Turqia me Ylefe te Madhe,por perkundrazi duke lene Rehem pronat e tyre.
Paskan ndihmuar me Pahir Mufit bej Libohova dhe bejleret e Delvines,Cetat kombetare nga Frika,,se u dridhnin nga kush?7 vete kishte ceta Cercizit.Paskan njoftuar konsullin englez Mehmet Konica se shqiptaret do bejne revolucion socialist se nuk i durojne dot bejleret e pashallaret si Mehmet bej Konica.
E bere si ajo tradhti e MADHE e Midhad Frasherit qe do ju falte jugun grekerve,kur s`kishte me as shtepi per te futur koken,as dy pushke per ti mbrojtur koken. Ti ke cfare humbet nga cpifjet dhe sajimet,,sepse ke nje veper historike te mesjetes shqiptare mbeshtetur ne dokumenta qe mund te rrezohet edhe ajo nga cpifjet politike kunder Fisnikerise kombetare.
Dede gjon Luli qe ndezi kryengritjen e madhe te Malcise ishte Bajraktar nuk ishte dhiar,,Issa Boletini,Hasan Prishtina,Idriz Seferi,Bajram Curri,qe ngriten ne lufte 12 mije kosovare te armatosur,qe shpartalluan ushtrine Turke,deri ne kufijte e Shqiperise,,Ata ishin Bejlere,nuk ishin labot e lakrame e canaku me dhalle.
Dhe ne fund fare ,tradhtarin kombetar Esad pashe Toptani vertet e qelloi atdhetari Avni Rustemi,,por doli nga porte e Aqif pashe Elbasanit,.Pashallaret e Libohoves,Delvines,Elbasanit,e mbushen me florinj,i dhane edhe koburen ne dore dhe i thane:Vraje qenin se na shiti Atdheun.
Kur u vra Esadi,qehajai i Toptanit,Osman Bali ndejti 2 jave ne Elbasan perballe sarajeve te Bicakciut,,duke thene:Pashe per Pashe.
Ja ku e ke Esad Toptanin sot.Po dorzon Durresin,si Esad pasha Shkodren,Po dorzon Detin e shqiptareve,,Ky eshte mut,nuk eshte as pashe,as bej,.I jati ketij i mburrej enver hoxhes se e kishte baben shofer,,por nuk i tha qe e kishte shoferin e mbretit.,.Eshte nje lavir bulevardi,nga ata llasturet e perkedhelur te rrethinave te Bllokut,qe mblidheshin me xhambazet e Tirones te Ura Lanes,per te shpallur Bursen e Dollarit ne tregun e Zi te sportisteve,Dokereve dhe shofereve te Parkut te exportit.
Edhe mjalte sikur te perpiqeshe te nxjerresh nga goja ti mesjetari @Erdogan, kerme ne dekompozim , antishqiptar i eger nen flamurin e rreckosur te kishes emer keqe greke , NE ATE QE TI E QUAN GOJE UNE ME DESHIRE E KENAQESI TE VECANTE DO TE DHISJA .
Po ti Pellumb Xhufi qe je burri i Anila Omarit ca je? Po pse ben sikur nuk i sheh pellazget!
Demo nuk e dinim se vec te tjerave , paske qene (historian) pordhaman i madh . Sot dole fare sheshit me idjotesoite e tua , si puna e inteloleshit qe e mban veten per intelektual !
Të gjithë Shqiptarët janë gjithsej 18,2 milionë.
Shqiptarët e Shqipërisë, Kosovës, Maqedonisë, Luginës së Preshevës edhe Malit të Zi janë gjithsej 12,8 milionë bashkë me emigrantët shqiptarë në BE, Britani, Zvicër, SHBA, Kanada e Australi.
Shqiptarët nga Follorina e Kosturi deri në Artë e Prevezë janë 1 milionë edhe Arvanitët janë 4 milionë. Arbëreshët janë 400 mijë.
Trojet shqiptare janë nga Nishi e Peshteri deri në Athinë e Peloponez. Pra gjithsej Shqiptarët janë 18,2 milionë.
Shqiptarët janë numerikisht më shumë se sa të gjithë popujt e tjerë të rajonit:
grekët: 10 milionë
(por grekët janë popull artificial i përbërë nga shqiptarë, arumunë edhe sllavë)
serbët: 5.9 milionë
kroatët: 5 milionë
sllovenët: 1.8 milionë
boshnjakët: 2 milionë
bullgarët: 7 milionë
sllavo-maqedonasit: 0.85 milionë
malazezët: 0.25 milionë
Popujt e tjerë në Europë që janë numerikisht më pak se sa Shqiptarët:
hungarezët: 11 milionë
suedezët: 8.5 milionë
norvegjezët: 4.5 milionë
finlandezët: 5 milionë
danezët: 4.5 milionë
islandezët: 0,3 milionë
estonezët: 1 milion
letonezët: 1.4 milionë
lituanezët: 3 milionë
bjellorusët: 8 milionë
çekët: 10 milionë
sllovakët: 5 milionë
austriakët: 3.5 milionë
zviceranët: 3 milionë
hollandezët: 3.4 milionë
belgët: 3.5 milionë
luksemburgasit: 0.25 milionë
irlandezët: 5 milionë
skocezët në Britani: 7 milionë
valisët në Britani (Wales): 3 milionë
katalanët në Spanjë: 10 milionë
galicët në Spanjë: 2.8 milionë
baskët në Spanjë e Francë: 2.7 milionë
portugezët: 10 milionë
Këta janë 8 popuj në rajonin e Gadishullit Ilirik edhe 24 popuj të tjerë në Europë. Gjithsej në kontinentin europian janë 32 popuj që janë numerikisht më pak se sa Shqiptarët.
Ne Shqiperi nuk ekziston kriza demografike edhe as “shpopullimi” nuk ekziston.
Keto jane vetem genjeshtrat idioteske te INSTATit qe komandohet nga Sorosi nepermjete Shoqerise se hapur te Sorosit ne Tirane.
Keto jane vetem propaganda e Shoqerise se hapur te Sorrosit ne Tirane.
Emigracioni nuk eshte aq masiv sa genjen INSTATi. Shqiperia ka 1,45 milione emigrante edhe keta jane 25 % e te gjithe shtetasve te Shqiperise pra 75 % e popullsise se Shqiperise jetojne ne Shqiperi si banore rezidente.
Tani besoj qe te gjithe lexuesit e gazetes Dita e kane te qarte qe shqiptaret jane numerikisht nje popull i madh.
Ne Shqiperi nuk ekziston kriza demografike edhe as “shpopullimi” nuk ekziston. Keto jane vetem propaganda e Shoqerise se hapur te Sorrosit ne Tirane.
Te gjithe politikanet edhe gazetaret kryesore ne Shqiperi edhe ne gjithe rajonin tone komandohen nga Sorosi.
Te gjitha shifrat qe deklaron INSTATi jane vetem genjeshtra edhe prandaj mos i besoni.
Eshte me rendesi per te theksuar qe shqiptaret jane numerikisht populli me i madh ne rajonin tone edhe kete mund ta lexoni shume qarte te lista me larte.
Ne Shqiperi jane ne te gjitha shkolla 9-vjecare 620 mije nxenes. Kurse INSTATi edhe qeveria e Rames genjejne duke deklaruar vetem 280 mije nexens. Kete mund ta vertetojne te gjithe shqiptaret lehtesisht. Kontrolloni numrin e nxenesve ne qytetin tuaj edhe krahasojeni me sa nxenes deklaron INSTATi me qeverine e Rames. Do shikoni shume qarte qe numri i nxenesve eshte ne te vertete 2,2-fish me shume ne te gjitha rrethet e Shqiperise se sa deklaron INSTATi me qeverine e Rames. Kaq e lehte eshte. Shqiperia ka 4,4 milione banore rezidente edhe jo vetem 2,8 milione si genjen INSTATi me qeverine e Rames.
Por pse deklarojne INSTATi edhe qeveria e Rames 2,8 milione? Kjo eshte vetem nje loje me numrat sepse jane te njejtat numra si 28 mije km² te siperfaqjes se Republikes se Shqiperise. E verteta eshte ndryshe sepse Shqiperia ka 4,4 milione banore qe jane banore rezidente pra pa emigrantet. Kete te gjithe shqiptaret mund ta vertetojne lehtesisht me numrin e nxenesve.
Edhe gazeta britanike The Guardian ka shkruajtur qe Shqiperia ka 4,2 milione banore pra pa emigrantet:
https://albanianpost.com/the-guardian-shqiperia-nje-vend-me-4-2-milione-banore-po-pranon-qindra-afgane/
E kuptuat tani te verteten per numrin e popullsise? Edhe Edhe gazeta britanike The Guardian ka shkruajtur qe Shqiperia ka 4,2 milione banore.
http://www.peertube.it
i dashur mik i vjeter, kryeredaktor dhe intelektual Adi Thano. Modero pak edhe moderatatoren apo moderatorin e komenteve tek DITA se turpi i Zotit, te lejohen idiotet inferiore e patetike te shkruajne idiotesira pa fund nen shkrimet e njerezve te nderuar. E di qe eshte nje lloj shembulli i marre nga TEMA, zoto Thano, dhe e kuptojme fare mire pse behet kjo “liri”…por…ti e ke faqen e paster zoti Thano, nuk je lyer ndonjehere ne ujra nga ana tjeter si tjeterkush. Respekte!
është joshkencore ti ndash njerëzit në emërtime joshkencore si qemalistë dhe esadistë.
shkrimi i zotit xhufi është politik.
i shërben ramës.
qemalistët janë ata pro ramës
esadistët janë atapro berishës.
me këttë ai rhotë që tradhtarët ndjekin kryetradhtarin ndërsa unë edi rama jam babai i kombit.
por zoti xhufi që në titull të artikullit ka bërë gabim sepae qemal është titull. nuk është emër. ismail vlora është ai po qemal bej është titull. njëlloj si mustafa qemal ataturku
ah xhufi xhufi kshu është kur bëhesh servil i pushtetit. pushteti të ndyen dhe e kthen pëembys të vërtetën
Doni ca llogje dallkaukesh si puna e demos? Tregoni dhe hani geshtenja se eshte dhe dimer
Conclusioni eshte qe Qemalet dhe Esatet kane patur Kombesi Turke.
Luftuan per Turqine dhe kunder atyre qe u ngriten per tu cliruar nga Perandoria Osmane.
Ata qe u ngriten dhe dhane Jeten per Kombin Greko-Ilyre ishin Epirotet e Kastriotit dhe te Megas Kostantinos.
Kjo eshte e Verteta Historike.
GOMARI I PA BESI JANINES, Ali Pash Tepeleni solli fundin e ARNAUTEVE.
Po..sa here flasim per Pamvaresine e Shqiperise..(1912’en)..nuk duhet te mos permendim dhe kontributin e paraprijeseve te saje sic ishin: Abdyl, Naim e Sami Frasheri, ..Pashko Vasa etj etj..!
Si more ju tosqit s’hoqet dore duke I ra gjoksit.
Historia jone fol osmanisht, por fale politikave shkaterruese te ataturkun cunit te agushit cifut selaniku, dhe armenit pakriduni Ismet Yononu, fale sistemit shkollor francez qe zuni ven ne Turqi,osmanishtja dhe arkivat e tyne sot nuk mund te lexohen plotesisht. Aty folin edhe per kurveleshi tend o pellumb xhufi. Sera jote komuniste ckishte lidhje me patriotizmin e zhyti ne lluce dhe femijet e atyre familjeve qe luftun si dhe u vrane shehide ju I degjenerut e I hodhet balte, ju tosqit bektashi e ortodoks komunist shkaterruat cdo qytetrim sado i pakte qe ishte.
Sa per Ismail qemalin mund te lexosh tek vikipedia turqisht se cfare tregon djali I Enver Pashes, ministrin te brendshem ne fillimet e qeverisjes se ataturkut.per te… Ka lidhje edhe me paret qe I merrte familjes mbreterore greke…
TI dhe Sera jote e keni Inat Esadin se e kujtoni mysliman, por qe akuzohet si bashkepunues me masonet ne kalifatin Osman (mretnise se fundit myslimane) per shkaterrimin e kalifatit konkretisht emanuel karrasu e Ibrahim temo.. (ref. KADIR MISIROGLU YOU TUBE) Akoma I verbu nga urrejtja kunder islamit(ketu lexo daljen e nje udheheqesi besimtar mysliman si z. Erdogan) ju dhe ca histiorianuce si puna jote ngaterroni celsat e shtepise, por se dielli del nga lindja dhe akoma jo nga perendimi..
Ah edhe dicka shqipnia e e dallume per Rob me emra mysliman qe e urrejne nga zemra islamin…
Erdokar, ka mundesi te mesosh “shqip” o ?
Mire ato qe paskemi marre nga graqirja e turqirja sipas teje, por c’ne paskemi marre fjale nga anglishtja te cilat gjenden ne fjaformimin tone qe para mesjetes kur angelzet apo gjuha e tyre nuk kishte filluar akoma perhapje se ishte per vete ne formim e siper, o trushplare, qe pa shqipen as Graqirja nuk do te ishe e mundur.
Kaq per Sot.
Historia e Shqipërisë do pastruar nga shtrembërimet.Një ndër historianët, që po ecën në këtë rrugë, është padyshim Pëllumb Xhufi.Respekt!
Sa shume llum e plehra paska pasur ky vend ! Shih ketu nje tufe me derra e gjarperinj qe i versulen me egersi I.Qemalit , per ta kafshuar ku te munden ! Te gjithe keta barbare jane shtaze te verteta qe kafshojne jo I.Qemalin , por Shqiperine e shqiptaret , jane njerez te vene ne sherbim te fqinjeve tane ne Juge e Veri , armiq ndaj shqiptareve per jete a vdekje . A nuk e shihni , edhe sot pas 111 vjetesh , Vucici , me gjuhen e kucedres sllave deklaron per te mijten here se “Kosova eshte Serbi dhe , sikur te gjitheve te na vrasin , ne nuk e japim Kosoven ” . Pse , i gjithe ky llumi shqiptar kerkon qimen ne veze dhe sajon tyrli insinuata kunder babajt te shtetit shqiptar ?! Eshte e kuptueshme per kedo , qe keta ndyresira jane plehe por jo njeres me gjakun tone ! A ka ndonje prej ketyre ndyresirave komentues ketu , qe ne kete dite te shenuar per mbare kombin tone , te dije te lexoje e kuptoje jo me shume por vetem vargjet monumentale te Pashko Vases : ” O moj Shqypni , e mjera Shqypni . . . ” ? ! Cfar mut intelektuali eshte ky idjoti qe i pelqen te vetequhet intelektual pa folur per sivellezerit e tij , qe ne cdo koment te tij flet me gjuhen e gjarperit te kolonel Janullaqit , te “Turkofagus” e te “Erdoganit” , duke bere komente te perseritura e shumefishuar dozat e helmit ?!
Zoti Xhufi meriton respektin me te madh te gjithe bashkekombasve tane , brenda e jashte Shqiperise , qe me nje gjuhe te argumentuar shkencerisht e me logjike te hekurt , eshte bere pena me e forte e historianeve tane perkunder idjoteve biologjike qe punojne si kolone e peste e spiunazheve te huaja . FLM Zoti PROFESOR !
uskania e Enverit:
Perpara se te pastroje Pellumb Xhufi historine nga shtremberimet, duhet te tregoje historine e Bahri Omarit, qe ishte babai i vjehrit te vet
dhe:
PASTAJ DUHET TE QE TE PASTROJE BIOGRAFINE E TIJ QE E BERI PIS KUR DEKLAROI QE KAMPI I VDEKJES SE FOSHNJEVE NE TEPELENE ISHTE NJE “KONVALESHENVPCE ARGETIMI”
BOTA QE KUR ESHTE ZENE
SHQIPERIA GJALLE KA QENE
E SERISH DO TE JETE
SA MBI DHE TE KETE JETE
GREKU SERBI E KOMPANI
QE BEJNE VETEM KAKERDHI
DO SHUHEN ME FIS E FARE
DO KETE VETEM SHQIPETAR
pirdh o KUCI pirdh !!! Do te kete vetem karë deshe të thoshe ! Si ka mundësi të ketë kaq loqe si ty që mendon kështu ?????
E tmerrshme sinqerisht te shikosh ne cfare niveli arrin idiotesia si ne rastin e ketij KUCI-t ! Kishte te drejte Einstein kur tha ate qe tha per pafundesine e idiotesise njerezore.
Conclusioni thote Erdua, nuk thote Perfundimi apo ne perfundim, dhe pastaj na numeron fjale te huaja, te cilat kane thelbin shqip kur i zberthen, bashke me greqishten e tij, sic ja kam rradhitur shpesh kur mundohet te bej krahasimin apo zberthimin e tyre.
Megjthate edhe ajo fjale ka shqipen brenda ne zberthinim e vet. Po e deshe shpejgimin na thuaj, te te bejme pak mesim.
JU LUTEM,
Mos u lut kaq shume me predikime enveriste dhe falenderime komuniste per kollovarin e Bahri Omarit, Pellumbin e Partise se Punes, por hap internetin dhe meso se letrat e Konices per lekaxhiun Ismai Beun qe ja fali grekut jugun tone deri ne Vjose, nuk i ka bere publike intelektuali, por studiuesi i njohur Aurel Plasari ja cfare shkruan Wikipedia per te: “ Duke filluar nga viti 1990 ai u bë pedagog me kohë të pjesshme në Fakultetin e Historisë dhe Filologjisë të Universitetit të Tiranës . Në vitin 1991 kreu specializimin pasuniversitar në Universitetin “Alcalá” në Madrid të Spanjës dhe në vitin 1992 u bë pedagog me kohë të plotë në Fakultetin e Historisë dhe Filologjisë (UT), ku mbante edhe detyrën e zv.dekanit. Në vitin 1994 mori gradën e doktoraturës në Letërsi Krahasuese. Nga viti 1990 deri në vitin 2014 është angazhuar në aktivitete shkencore-akademike kombëtare dhe ndërkombëtare, duke ligjëruar dhe marrë pjesë në konferenca në vende të ndryshme.“
prandaj:
Mbylle HALEN enveriste te fanatikut injorant dru me pre se llumi i qelbur je ti vete qe jeton akoma ne mocalin mesjetar qe krijoi propaganda e Partise se Punes me Pellumb Xhufin qe e cilesoi Kampin e Vdekjes se foshnjave ne Tepelene si nje:
KONVALESHENCE ARGETIMI
Me nje cinizem enverist te papare
PELLUMB XHUFI NJE KALEMXHINI ENVERIT SI PASKAL MILO
Shikoni cfare estrade bejne keta kalemxhinj qe dine te shkruajne vetem dacibao enveriste per historine tone kombetare: Ne nje emision ne RTSH del Paskal Milo si drejtues emisioni duke ftuar ne debat autorin e librit e vetem autentik shkencor per Esad Toptanin, studiuesin, Ilir Ikonomi dhe ne vend te degjonim nje dialog shkencor te bazuar me argumente u befasuam me monologun e Paskal Milos qe ne cdo minute e nderpriste te ftuarin e tij per te hedhur balte pa pushim mbi figuren e Esad Toptanit duke e cilesuar si tradhetar duke perdorur nje frazeollogji enveriste pa argumenta historike dhe pyetja:
A KA QENE ESAD PASHA LUANI I SHKODRES APO TRADHETARI I SAJ?
Mbeti pa pergjigje deri ne fund te emisionit kur Paskal Milo i emocionuar dhe i bere ne fytyre si spec i kuq i dha doren studiuesit dhe gazetarit te Zerit te Amerikes qe kerkonte te tregonte per shqyptaret vetem te verteten, ashtu sic e ka dokumentuar ne librin e tij. Dhe ne kete kendveshtrim kjo dacibao e Pellumb Xhufit qe publikon gazeta DITA si nje risi historike per lexuesin duket si nje:
LETER BYTHE E PERDORUR NE HALENE E PROPAGANDES SE ENVERIT
Ore ju te gazetes,,vini nje pusulle komentesh kengetarit te Vlores Ali Asllani,,te kujtojme keta shpirtndritur qe bene Shqiperine,.or te thone cfare te duan vampiret e kuq dhe horrat e demokracise,,
LETERSI E VERTETE MBETET LETERSIA E VITEVE te pavarsise,QE KRIJUAN :Fishta,Noli,Konica,Asllani,Koliqi,Poradeci,Kuteli,Migjeni.
Keta lexohen sot.
Te kujtojme edhe punemadhin e letrave shqipe ,njeriun e mire dhe te sajdisshem,Nasho Jorgaqi,,qe i perkrahu,U THA NJE MEHRABA,Ktyre pleqve te braktisur,Ali Asllanit,Myqerem Janines,Milto Sotir Gurres,lasgush Poradecit,Mitrush Kutelit,..
Meqe ra fjala tek Milto Sotir Gurra,,do t`ju dergoj nje fotografi te plakut Milto Sotir Gurra dale ne Voskopoje ne veren e vitit 1963 me kryetarin e Lidhjes Dhimiter Shuteriqin,gazetarin dhe shkrimtarin Mehmet Gezhilli,priftin plak te Shen Prodhomit dhe sykrimtare dhe studiues qe jane mbledhur ne kampin e Voskopojes. Me dergoni adresen e redaksise.
Historiani P. Xhufi, si gjithenje ne shkrimet e tij, ka bere nje pershkrim realist te mjedisit politiko-shoqeror shqipetar ne prag te shpalljes se pavaresise se Shqiperise. Per me teper, ai e mbeshtet kete pershkrim ne fakte dhe deklarata te dokumentuara qe i perkasin asaj kohe.
Ismail Qemali, pa dyshim, e meriton emrin themelues i Shqiperise se Pavarur sepse me levizjet e tij politiko-diplomatike beri te mundur te siguronte legalisht lindjen e shtetit te ri shqipetar ne ato momente kur emri i Shqiperise, dhe i kombit shqipetar, ishin ne rrezik te fshiheshin nga harta e Europes.
Duhet te kujtojme qe ne ate kohe ushtria pushtuse Serbe kishte arritur ne Elbasan, shovenistet Greke kishin pushtuar Jugun e Shqiperise dhe anijet e tyre ishin ne Gjirin e Vlores dhe gjithashtu, Perandoria Turke nen te cilen figuronte legalisht teritori shqipetar, ishte rrezuar totalisht (menderosur). Pra “de facto” Shqiperia ishte ne meshiren e fatit ndaj levizja e babait te kombit, I. Qemalit, dhe grupit qe e mbeshteste ate per ngritjen e flamurit, ishte nje levizje e zgjuar qe shpetoi dhe perjetesoi Shqiperine.
Nga ana tjeter, figura e tradhetarit Esat Toptani as nuk ja vlen te permendet dhe te sillet per tu krahasuar me figuren e larte te Ismail Qemalit.
Nga veprat e tij te zeza antikombetare, si dhe dokumentet e deklaratat e bashkekohesve te tij, Esat Toptani eshte percaktuar tashme objektivisht si njeriu me antishqipetar qe i ka ngulur thiken pas shpine çeshtjes se kombit dhe pamvaresise se Shqiperise.
Figura e ketij anntishqipetari eshte pershkruar mjaft bukur nga te huajte qe u referohet zoti Xhufi ne kete shkrim: – Esadi ishte njeriu i cili “ishte gati të shiste të gjithë vendin, që të mund të sundonte qoftë edhe në një katund të vetëm të tij”, deklaronte Obrei (Aubrey) Herbert -.
Edhe vete nipi i tij, Eqerem bej Vlora, deklaron se E. Toptani ka organizuar aktin e pabese te vrasjes se komandantit trim te garnizonit turk te Shkodres, me 1913, ne shkembim te parave qe mori nga qeveria e Malit te Zi per dorezimin e Shkodres.
Eshte per te ardhur keq se megjithe kete informacion te bolleshem dhe fakte historike, edhe sot pas 111 vjetesh ka akoma njerez qe duan te erresojne figuren madheshtore te Ismail Qemalit dhe mbrojne paturpesisht figuren e tradhetarit te kombit E.Toptanit. Keta njerez mjerane, megjithese dine te shkruajne ne kompjuter, nuk dine te lexojne dhe kuptojne historine, ose me keq akoma, jane te paguar dhe u sherbejne qarqeve shovenise serbo-greke qe historikisht duan te zbehin, me te gjitha menyrat, heronjte e Kombit Shqipetar Shqipetar
lol keni vene 2 turq ne foto…dhe ketu vertetohet qe sqiperia eshte nje vazhdim/krijese osmane.
Unë kam lexuar nja dy-tre libra botuar në kohên e Zogut ku flitet shumë keq për Esad Pashën, që iu kundërvu Ismail Qemalit dhe Princ Vidit dhe bashkëpunoi me Pashiçin, nga i cili ka marrë edhe qese me flori. Ismail Qemali mblodhi shtresën më tê ndritur të vendit në Vlorê dhe shpalli pavarësinê me Kosovê dhe Çamëri. Sado që nuk u realizua. Mua nuk më hyn në punë Ilir Ikonomi apo Plasari. Se unë kam dokumente të para vitit 1940 qê flasin për historinë shqiptare.
Bota ngre në qiell vrasës serialë si psh Napoleoni që shkaktoi vdekjen e 3 milionë njerëzve, apo edhe të gjeneralëve që kanë masakruar popullsitë vendase nê kolonitë e Francês, Britanisê së Madhe etj. Dhe disa këtu shajnë Ismail Qemalin dhe lavdêrojnë Esat Pashên! Gjithmonë kemi pasë shumë tradhtarë në gjirin tonë, qê nga koha e hamza kastriotit. Kam lexuar diku që halldupët e Tiranës në prag të pavarêsisë këndonin: “Gjithë të zezat i kam punue, veç me fol shqip, nuk kam pranue”! Si spjegohet?! Shajnë atê që punoi për pavarësinê dhe mbrojnë atë që ishte gati ta shiste Shqipërinê copa copa, siç shitet mishi nê pazar veçse për të bërê para!
litari litari litari litari litari litari litari
per sllavo-komunistat shqipetar me qender ne beograd
Shqipetaret jane Osmanllinj Elhamdullillah
me Sulltan Erdoan.
Erdogani qenka nje cope kari qe nuk e paska shokun.
Kur Faik Konica kritikonte Ismail Qemalin:
HUAZUAR NGA: INTELEKTUALI
“Ditët e para të luftës Ismail Qemal Beu i shkoj në Stamboll, i hequr më nj’anë, dyke heshtur e dyke përgjuar punët. Pas Lule-Burgazit(Bullgari) u kuptua se Turqia e humbi luftën edhe urdhërimin e saj në Ballkan. Ismail Qemali doli nga vrima, u hoth në Bukuresht, e andej në Vjenë ku, që të përdorim një fjalë të popullit, “i kish rënë era kërmë”. Plaku zëmër-thatë e i vdekur nga çdo ndjenjë, s’humbi kohë me prralla idealiste, po nisi të shtrojë listën e harxheve: harxhe që s’kish në mëndje t’i bëjë, as i bëri kurrë (kish mbetur pa asnje dyshke, fermani i Sulltanit i kishte mare cdo gje). Berchtold-i, kërrusur nën barrën e mejtimeve, s’kish ngè të bëjë pazarllëqe me një Armen të Bezistenit, po me sy të mbyllur dha ç’i kërkuan. Ismail Qemali, torbën me flori nënë sqetull, edhe doli në Durrës. Atje mblodhi edhe ca njerëz të tjerë, edhe të gjithë, ca kaluar e ca më këmbë, ca në qerre të hequra prej buajsh, u nisnë për në Vlorë. Kjo karvanë, e përzjerë, e varfër, e qelbur, në çdo rast tjatër do t’ish për të qeshur, po tani shpinte fatin e një kombi të vjetër e, nga madhësia e barrës, merrte një farë madhësie edhe vetë. Passi Sërbët ishin në rrethet e Elbasanit, karavana kish zgjedhur një udhë të vështirë ngjat detit. Ismail Qemali, i ngrysur e i rëndë, me maskën e Moisuit të ngjitur mirë në faqe, mbahej si një profet i theatros edhe kalonte pa folur. Me në funt Dheu i Premtuar u duk: Vlora e lodhur, e shtrihur në zall të detit. Çdo njeri ka orën e tij, një orë që i kapërxen të gjitha të tjerat nga bukuria e nga forca edhe është si maja më e lartë e një jete. Padyshim, më 28 të Vjeshtës së Tretë 1912, kur dora thonjë-mbrehur e tij ngriti në Vlorë flamurin e vjetër të Skënder-beut, katërqint vjet të harruar, çasti i math për Shqipërinë ka qënë edhe më i bukuri në jetë të turbulluar t’Ismail Qemalit. Sikur të kish vdekur të nesërmen, do të kish mbetur i rritur dhe i paharruar në zemër të popullit. Po rrojti. Rrojti mjaft sa të çbëjë me rrënjë atë që kish nisur edhe sa t’a ndyjë flamurin gjithë me atë dorë me të cilën e kish ngrijtur. E para punë që bëri në Vlorë ish të dërgojë njerës në Janinë t’u këshillojë ushtarëve shqipëtarë të mos lëftojnë më kot për Turqinë, po të kthehen në shtëpit’ e tyre, se Evropa do t’i jipte Shqipërisë lirinë. Aqë budalla nuk ish Ismail Qemali sa të mos kuptonte që luftërat që bëheshin në Bezhan nuk ishin për të mbajtur Tuqinë, rolli i së cilës ish i mbaruar: ishin për të ruajtur Shqipërinë nga invazioni. Po ca vjet më parë Ismail Qemali kish shënuar me grekët e gruas se tij një rimarrëveshje, pas së cilës kufiri i Greqisë edhe i Shqipërisë do t’ish një ditë Vjosa; më i besës te Greqia se të Shqipëria, ky “disfattista” para se të krijohet fjala i çponte Shqipëtarët të dezertojnë ballët e Bezhanit që t’u hapej Grekëve udha e Shqipërisë. Një tjatër pun’ e bukur e Ismail Qemalit ish këshilla që u dërgonte shqiptarëve të mundojnë ushtarët e thyer të Turqisë, që xvarrniseshin të urët e të lodhur nga sheshet e luftës. Kur ish kundrë Turqisë, pse nuk e goditte sa ish Turqia e gjallë dhe e fortë? Turqët pa dyshim që na kishin bërë dëme, po a i ka hije një populli fisnik të shkelë e të shajë ata që janë mbë dhè? Kur del tjatri me dorën të zgjatur për lutje e me “amanin” në gojë, s’ke më një mik a një armik përpara, ke vetëm një njeri. Ç’mësim qytetërie për një popull t’i këshillosh t’u përgjigjet me shkelme njerësve të plagosur që kërkojnë një kupë ujë! Jo, Ismail Qemali nuk u dëftua si një stërvitës i lartë i popullit, po si një negër me instinkte shumë t’unjura. E poshtër moralisht, sjellja e tij ish politikisht e lajthitur. Sa me atë mënyrë mbolli në zemër të Turqve dëshirën e çpërblimit. Dhe s’është aspakë një paradoksë të thomi se kryengritja e Shiakut më 1914 u gatit më 1912 në Vlorë. Që të mos mbetej asnjë dyshim në mëndje të Turqve se Shqipëria e re u kish deklaruar sheshit e gjer në funt luftën, një njeri i sëmurë, i cili kërkoi dhe mori lejë zyrtare për të shkuar nga Vlora që t’i hipij vaporit, u vra mu në mes të qytetit kur e shpijin të shtrihur në një shtrat. Ismail Qemali kujtonte se kjo vrasje do t’pëlqehej, sepse i vrari quhej Njazi, po edhe një malok e di se është gjë e poshtër të ngitet një njeri që shkon nga kufiri yt i siguruar me fjalën, me besën, me nderin tënt. Me të tilla, dhe me qint të tjera si këto, Ismail Qemali e filloi Shqipërin’ e re, nxiu vetëdijat e Shqipëtarëve që prisjin dritë, edhe fëlliqi flamurin t’onë në sy të botës. Pakë nga pakë i dolli turpi, hoqi maskën, u duk hajduti sheshit, gjer sa më në funt një oficer i Hollandës i vuri hekurat në dorë e, mes dy zaptiesh me sungji përpjetë, e futi në vapor edhe e nxori për gjithnjë nga sheshi i politikës. Po, me gjith’ këto turpe, dora e Ismail Qemalit do t’kujtohet për jetë në histori, se ngrijti e para flamurin e unjur katër shekuj më parë. Me këtë veprë Vlora u bë më tepër se një qytet historik: u bën simboll i pavdekur dhe një copë e pandarë e shpirti shqiptar.”
Nga: Faik Konitza, 28 Vjesht’ e Tretë / 3 Qershuar 1917, në “Kuvendi”, Romë, 30 nëntor 1919.
KJO ESHTE E VERTETA E HIDHUR DHE KY ESHTE “BABAI I KOMBIT” SHQYPTAR QE PO PERPIQET EDI RAMA TA IMITOJE PA PASUR INTELEKTIN E TIJ.
Kujtese. Edvini hoqi portretin e Skenderbeut nga zyrat shteterore dhe e zevendesoi me te Ismail Qemalit
si mundet valle ? Nuk mund te krahasonen ?
Duan ta lartesojne me zor ….themelues i shtetit Shqipetar …etj….
por se njohu njeri por fare asnje…