Mesazhet e fundit të dërguara nga nëndetësja Titan para se të shpërthente vitin e kaluar gjatë një udhëtimi drejt anijes së Titanikut janë zbuluar, duke treguar sesi pesë pasagjerët përjetuan probleme komunikimi. Tekstet e shkëmbyera midis Titanit dhe anijes së tij mbështetëse, Princi Polar, u konfirmuan si pjesë e një rikrijimi të zhytjes që u shfaq nga zyrtarët e Rojës Bregdetare të SHBA të hënën.
Videoja e animuar detajon se si Titan filloi të zhytej nga Princi Polar në brigjet e Kanadasë rreth orës 9:20 të mëngjesit më 18 qershor 2023. Ndërsa nëndetësja dhe anija shkëmbejnë një sërë mesazhesh rutinë për 40 minutat e ardhshme, një problem lind pak para orës 10 të mëngjesit kur Princi Polar e pyet në mënyrë të përsëritur Titanin nëse mund ta shohë anijen në ekran – pa përgjigje – duke çuar në mesazhe më urgjente.
Pas rreth 15 minutash, Titan përgjigjet, duke pranuar se ka komunikim dhe Princi Polar thotë: “Kam nevojë për komunikime më të mira nga ju”, të cilave Titan përgjigjet: “po” dhe thotë se : “humbën cilësimet e sistemit dhe të bisedës”
Paul-Henry Nargeolet, një eksplorues i njohur në bordin e zhytësit në atë kohë, besohet të ketë dërguar këto mesazhe, sipas Rojës Bregdetare. Princi Polar pyet përsëri: “statusi? a e shihni princin polar në ekranin tuaj?”, dhe menjëherë pas kësaj, Titani përgjigjet: “po”dhe “gjithçka mirë këtu” në orën 10:15.
Në orën 10:47, në një thellësi prej rreth 3,350 metrash Titan mesazhon se ata “ranë dy peshë”, duke iu referuar peshave të tyre – dhe kontakti humbet pothuajse menjëherë, në orën 10:47. Katër ditë më vonë, disa nga rrënojat e Titanit u gjetën rreth 500 metra larg Titanikut.
Të pestë pasagjerët vdiqën në shpërthim: Nargeolet dhe një tjetër aventurier, Hamish Hardin; baba dhe bir Shahzada dhe Suleiman Dawood; dhe Stockton Rush, të cilët bashkëthemeluan OceanGate, kompaninë që operon Titan. Që atëherë OceanGate ka pezulluar operacionet e saj në mes të hetimeve në vazhdim për atë që ndodhi.
Sipas Associated Press, kompania thotë se ka bashkëpunuar plotësisht me hetimet e qeverisë.
Seanca dëgjimore që filloi të hënën “do të shqyrtojë dëshminë e ekspertëve teknikë, anëtarëve të ekuipazhit dhe palëve të tjera përkatëse dhe do të shqyrtojë provat në lidhje me dizajnin, funksionimin e nëndetëses , dhe protokollet e sigurisë”.
i.b./dita