Gazeta DitaGazeta DitaGazeta Dita
Njoftime Shfleto më tepër
Font ResizerAa
  • Kreu
  • Opinion
  • Politikë
  • Ekonomi
  • Bota
  • Kronikë
  • Sport
  • Kulturë
  • Histori
  • Kendi i Kryeredaktorit
  • Investigim
  • Dita TV
  • Kopertina
  • Arkiva
  • RRETH NESH
Duke lexuar: Ju pëlqen të konsumoni lëngje frutash? Njihuni edhe me rreziqet kur përzihen…
Shpërndaje
Gazeta DitaGazeta Dita
Font ResizerAa
  • Kreu
  • Opinion
  • Politikë
  • Ekonomi
  • Bota
  • Kronikë
  • Sport
  • Kulturë
  • Histori
  • Kendi i Kryeredaktorit
  • Investigim
  • Dita TV
  • Kopertina
  • Arkiva
  • RRETH NESH
Kerko
  • Kreu
  • Lajmi i fundit
  • Kryesore
  • Aktualitet
  • Analiza
  • Politike
  • Ekonomi
  • Kronike
  • Opinion
  • Kendi i Kryeredaktorit
  • Bote
  • Sport
  • Dita TV
  • Lifestyle
  • Enciklopedi
  • Europa/Analize
  • Histori
  • Kendi i Kryeredaktorit
  • Komunitet
  • Kopertina
  • Kulture
  • Kuriozitete
  • Metropol
  • Shendetesi
  • Teknologji
  • Telebingo
  • Televizion
  • RRETH NESH
Sign In
Na ndiqni
Gazeta Dita > Blog > Aktualitet > Ju pëlqen të konsumoni lëngje frutash? Njihuni edhe me rreziqet kur përzihen…
AktualitetKurioziteteShendetesiShoqëri

Ju pëlqen të konsumoni lëngje frutash? Njihuni edhe me rreziqet kur përzihen…

Published: May 19, 2023
Shpërndaje

Lëngjet e frutave, që zakonisht konsiderohen si një opsion i shëndetshëm, mund të kenë një rrezik të fshehur brenda tyre nga ana shëndetësore.

Të paktën, kjo është ajo që sugjeron një studim pionier i Universitetit Tulane, i cili është thelluar në përbërjen e pijeve të konsumuara zakonisht. Të dhënat janë, të paktën, shqetësuese.

Hulumtimi, i cili është publikuar në Journal of Food Composition and Analysis, ka analizuar 60 pije të njohura, duke përfshirë 100 përqind lëngje frutash dhe përzierjet e tyre me qumësht me bazë bimore, pije sportive, pije joalkoolike dhe çajra,.

- Publicitet -

Janë matur nivelet e 25 metaleve toksike dhe gjurmëve e elementeve. Rezultatet e studimit ishin befasuese sepse shtatë nga 25 artikujt i tejkalojnë standardet e vendosura për ujin e pijshëm.

Substancat që tejkalojnë kufijtë përfshinin nikelin, manganin, borin, kadmiumin, stronciumin, arsenikun dhe selenin. Në veçanti, plumbi u zbulua në më shumë se 93% të mostrave, megjithëse shumica e kishin në nivele të ulëta.

Në lëng boronice, një lëng frutash dhe karrotë e përzier me qumësht tërshërë kishin nivele kadmiumi mbi kufirin. Dy lëngje frutash të përziera kishin nivele arseniku mbi normën.

Studiuesit kanë arritur në përfundimin se lëngjet e përziera të frutave dhe qumështi jo natyral, si qumështi i tërshërës dhe bajames, përmbajnë shpesh përqendrime më të larta të metaleve toksike sesa pijet e tjera.

Shpërndaje këtë artikull
Facebook Email Printo

Lajmi i Fundit

  • Irani dhe Izraeli ndalin sulmet, Trump: Jemi pranë një marrëveshjeje
  • Rama kapet sërish me influenceret: Nxisin racizëm ndaj punonjësve të huaj, punojnë në Instagram dhe flasin për jetën luksoze
  • “Bën ironi ti shëmtirë”, Zegjineja ofendon influenceren
  • Projekti në Zvërnec, gazeta amerikane: Si po sfidon demokracinë projekti i Kushner
  • Përjashtohet maturanti në Kukës, publikoi tezën e Maturës në rrjetet sociale

Komentet e Fundit

  1. Naftetari on Shqipëria e bukur është në shesh
  2. ING. AFRIMI on Shqipëria e bukur është në shesh
  3. Luan Dauti on Shqipëria e bukur është në shesh
  4. Protestusi on Shqipëria e bukur është në shesh
  5. demo on Shqipëria e bukur është në shesh

Kategori

Rreth nesh

E përditshme e Analizës dhe e Informacionit. Numri i parë, 1 nëntor 2012. Botohet nga "Publikime Shqiptare". Kryeredaktor Adrian Thano. Zyra e Botuesit: Rogner Hotel, Bulevardi "Dëshmorët e Kombit", Tiranë

Merr te rejat më të fundit

Ndiqni Gazeta Dita duke vendosur emailin tuaj më poshtë dhe do të njoftoheni për të rejat më të fundit

[mc4wp_form]

Gazeta DitaGazeta Dita
© Copyright Gazeta Dita 2012. Të gjitha të drejtat e rezervuara



Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?