Sipas të dhënave të rishikuara nga gazeta londineze Sunday Times, kompanitë greke të transportit detar kanë gjetur një mënyrë se si të shmangin sanksionet amerikane e europiane ndaj naftës e gazit rus dhe po vazhdojnë biznesin me fitime edhe më të mëdha se më parë.
Të dhënat e investigimit të “Sunday Times” tregojnë transferime të karburantit “nga anije në anije” në portin rus të Kavkazit, ku anijet ruse e shkarkojnë naftën në një anije tjetër që vjen nga një kompani neutrale ndaj sanksioneve dhe më pas hidhet te anijet e kompanive greke.
Gjetjet e gazetës treguan gjithashtu se portet greke ishin bërë një pikë e nxehtë, me transfertat në portin e Kalamatës që u rritën me 20 për qind në një muaj.
Sunday Times citoi një shembull të një anijeje me flamur rus, Vladimir Monomakh, që hyri në portin e Kavkaz më 1 mars, përpara se të transferonte naftën e saj te anija Minerva Emily, me flamur maltez, 25,000 tonësh, në pronësi greke, duke maskuar kështu origjinën e naftës.
Andreas Martinos, pronari i Minerva Marine po bën fitime të mëdha duke transferuar naftën ruse në përmes kësaj rruge. Por, nuk ka asnjë provë se ai po shkel e sanksionet dhe Minerva nuk po përpiqet që të fshehë veprimet e saj, tha Sunday Times.
Investigimi citoi gjithashtu gjithashtu të dhëna nga Lloyd’s List që tregojnë se anijet në pronësi të miliarderit grek George Economou transportuan 1.9 milion ton naftë direkt nga katër porte ruse në prill.
Çmimet e naftës pas pushtimit rus të Ukrainës kanë arritur nivelet më të larta të 14 viteve. Moska mendohet se po fiton 800 milionë dollarë në ditë nga eksportet e naftës, ndërsa vendet perëndimore përpiqen të reduktojnë varësinë e tyre nga energjia ruse.
Këtë javë, Bashkimi Evropian arriti një marrëveshje për të ndaluar mbërritjen e naftës ruse nga deti deri në fund të këtij viti, por furnizimet e dërguara përmes tubacioneve do të përjashtohen. Rusia furnizon pak më shumë se një të katërtën e naftës së BE-së.
a.m/dita
BE te sekuestroje cisternat greke qe dalin nga Deti Zi,.Ose OKB t`ja ngarkoje kete Pergjegjesi Turqise.
Ajo di e ben Jatri me kete rrace te ndyre.
BE nuk eshte unike,funksionon me shumë veshtersi
Vdiq trimeria greke, por fitoj dinakeria pasardhsit e Uliksit jane gjalle.
Nese anglezet duan qe ta mundin Rusinë duhet ti hipin anijeve ,aeroplanave , tankeve dhe te fillojne luften . Me sanksione nuk rrezuan dot nje bythe vendi si Serbia dhe Millosheviçin e jo te mundet Rusia dhe Putini. Sado te vendosesh sanksione dhe bllokada nfta e çan bllokden . Ne e pame me Millosheviçin.
Me dhjetra anije trasporti nafte kane fikur radaret qe tregojne pozicionin e tyre dhe nuk dihet se ku shkojne dhe ku shkarkojne naften. Radaret e pozicionit duhet te rrine ndezur sipas ligjeve nderkombetare. Kontrabanda e naftes ruse tashme po behet ne tere planetin. Sancionet i hapen rrugen mafies nderkombetare dhe po çojne çmimin e naftes afer 150 dollar per fuçi dhe inflacionin boeteror ne nivele shume te larta. Venezuela, me rezervate me te medha ne bote te naftes eshte nen sankcionet e vendosura nga Trump qe prej 5 vitesh. Irani gjithashtu. Evropa po paguan nje fature shume te rende si rezultat i inazionit rus ndaj Ukraines.
“Eksperti ” i kontrabandës se naftës është Sali Berisha , i cili në vitet nëntëdhjetë furnizonte makinerin Serbe, kur OKB kishte vendosur embargo ndaj saj , dhe ai mbetet i pandëshkuar edhe sot!;Jo vetëm kaq , por ai “jep Përvoja” edhe sot ,se si të shmanget embargos ndaj Rusisë !? Mos e besoni po deshet , por me këtë rrugë ai nxjerr fitime marramendëse me të cilat korrupton dhe mban në kembë “ushtron”që e shoqëron në të gjithë veprimtarinë e tij shkatërrimtare ndaj vëndit e popullit!?
Sa me e pasur dhe e forte Greqia kaq me mire per qindra mijera ish Arnaute te vetequajture Skiptare ne Greqi qe sot jane shtetas Greke.
Ata ndihmojne edhe Familje e tyre ne Albanistane.
Per Vorio Epirotet e Arnautise nuk behet fjale se cfare ishin dhe jane.
Brezi i pare ishin Refugjate ish Ismailet,Qemalet,Hamzate,Enveret, Mah-Mutet, Abdullahet para 33 vjeteve kurse bijte e tyre sot jane me Kombesi Greke sic kane qene para Osmaneve.
Eshte vështire te funksionojnë ne menyrë unike BE.