Të paktën një nga 242 personat në bordin e avionit të kompanisë “Air India”, që u rrëzua pak pas nisjes nga aeroporti i Ahmedabad-it, duket se ka mbijetuar.
Kështu raporton BBC, që citon Komisionerin e Policisë së Ahmedabad-it, GS Malik, i cili i tha agjencisë së lajmeve ANI se ka një të mbijetuar, i cili kishte qenë i ulur në vendin 11A në bordin e avionit Boeing 787-8 Dreamliner.
Duke folur për agjencinë indiane ANI, Malik tha se i mbijetuari “është në spital dhe po trajtohet me ndihmë mjekësore”.
Manifesti i fluturimit i shpërndarë më herët nga autoritetet tregon se pasagjeri në vendin 11A ishte Vishëash Kumar Ramesh, një person me shtetësi britanike.
Mediat indiane raportojnë se kanë folur me Vishëash në spital dhe ai ka ndarë kartën e tij të imbarkimit që tregonte emrin dhe vendin 11A.
“Tridhjetë sekonda pas ngritjes, u dëgjua një zhurmë e madhe dhe më pas avioni u rrëzua. Gjithçka ndodhi kaq shpejt”, ka thënë i mbijetuari.
i.b./dita
Pashe fluturimin e ketij avioni.Si mori nje 100 m lartesi duket se ju fiken motorret.
Te dy Pilotet ne kete Avion ishin me eksperienca te gjata fluturimesh, keshtu qe eshte veshtire qe aksidenti te kete ndodhur nga gabim njerezor. Edhe une jam dakord me komentuesin siper. Pika delikate eshte kur Avioni shkeputet nga pista. Piloti nuk mund ta abortoje ngritjen kur shpejtesia e shkeputjes nga pista eshte rreth 160 Knots ( 160 Milje/Ore ). Piloti mund te abortoje vetem duke mare pak lartesi dhe pastaj te tentoj nje ulje duke i ardhur rrotull Aeroportit. Fuqia dhe shtytja e Turbinave eshte kritike ne keto momente. Keta Avione jane projektuar qe te fluturojne dhe me nje turbine, por neqoftese te dy turbinat fiken ne keto momente, avioni nuk ka as shpejtesine e as lartesine qe te manovroje. Eshte jashtezakonish gje e rralle qe te fiken te gjitha Turbinat, sepse sistemet qe i mbeshtesin jane te pavarura nga njeri tjetri si dhe te projektuara me dy sisteme rezerve stand by ne rast difekti. Po te kete qene ndonje Sabotim i qellimshem, per X apo Y arsye, ajo eshte tjeter pune.
Ndoshta jo ky model po boeing ka problem me hunden(mcas) sidomos kur eshte ne ngritje. Paske qene vertet me fat o njeri. Kot nuk thone jete gjati nuk behet jete shkurter
Epo shyqyr o Phoenix , që lexova më në fund nga ty një koment të saktë , me këmbë në kokë e pa teori konspirative , se ti çdo ndodhie apo fenomeni , në tokë e ajër , i ve nga mbrapa komplotet e Globalëve e Masonëve . Këtë rradhë , avioni paska rënë për faj të vet , nuk paskan gisht fuqitë e mëdha të pa dukshme , përgjegjës të çdo ndodhie në tokë , ajër e det .
Duhet ta dish se fjala Teori Konspirative, u hodh ne tregun mediatik nga CIA pas vrasjes se Kenedit ne Amerike. Kjo fjale ka rezultuar e sukseshme per te manipuluar psikologjikisht trushplaret, kur ju duhet qe te diskretitojne apo te mbulojne te verteten.
“…..me këmbë në tokë….” desha të them .