Gazeta DitaGazeta DitaGazeta Dita
Njoftime Shfleto më tepër
Font ResizerAa
  • Kreu
  • Opinion
  • Politikë
  • Ekonomi
  • Bota
  • Kronikë
  • Sport
  • Kulturë
  • Histori
  • Kendi i Kryeredaktorit
  • Investigim
  • Dita TV
  • Kopertina
  • Arkiva
  • RRETH NESH
Duke lexuar: Rekomandimi: Hani të paktën një avokado në javë
Shpërndaje
Gazeta DitaGazeta Dita
Font ResizerAa
  • Kreu
  • Opinion
  • Politikë
  • Ekonomi
  • Bota
  • Kronikë
  • Sport
  • Kulturë
  • Histori
  • Kendi i Kryeredaktorit
  • Investigim
  • Dita TV
  • Kopertina
  • Arkiva
  • RRETH NESH
Kerko
  • Kreu
  • Lajmi i fundit
  • Kryesore
  • Aktualitet
  • Analiza
  • Politike
  • Ekonomi
  • Kronike
  • Opinion
  • Kendi i Kryeredaktorit
  • Bote
  • Sport
  • Dita TV
  • Lifestyle
  • Enciklopedi
  • Europa/Analize
  • Histori
  • Kendi i Kryeredaktorit
  • Komunitet
  • Kopertina
  • Kulture
  • Kuriozitete
  • Metropol
  • Shendetesi
  • Teknologji
  • Telebingo
  • Televizion
  • RRETH NESH
Sign In
Na ndiqni
Gazeta Dita > Blog > Aktualitet > Rekomandimi: Hani të paktën një avokado në javë
AktualitetKuriozitetePikanteShendetesi

Rekomandimi: Hani të paktën një avokado në javë

Published: April 26, 2023
Shpërndaje

Sipas një studimi të udhëhequr nga studiues në Shkollën e Shëndetit Publik në Harvard, ngrënia e dy ose më shumë avokado në javë mund të zvogëlojë rrezikun e sëmundjeve kardiovaskulare. Prej disa kohësh avokadot kanë filluar të jenë shumë të pranishme si në supermarkete, ashtu edhe në tavolinat tona (edhe pse në vendet latine konsumohet si frut, sikur europianët kanë mollën). Ato përmbajnë fibra dietike, veçanërisht yndyrna të pangopura (yndyrna të shëndetshme) dhe përbërës të tjerë të favorshëm që janë shoqëruar me një shëndet të mirë kardiovaskular.

Tashmë ishin kryer disa studime mbi ndikimin pozitiv që këto fruta kanë në faktorët e rrezikut kardiovaskular, përfshirë kolesterolin e lartë. Por ky studim, i publikuar në Gazetën e Shoqatës Amerikane të Zemrës, është i pari për studiuesit që mbështesin një lidhje pozitive midis konsumit më të lartë të avokados dhe më pak problemeve kardiovaskulare, si sëmundjet koronare të zemrës dhe goditjet në tru. Siç thekson Lorena S. Pacheco, autorja kryesore e studimit dhe një studiuese postdoktorale në departamentin e të ushqyerit në Shkollën e Shëndetit Publik të Harvardit TH Chan, në Boston: “Studimi ynë ofron prova të mëtejshme se marrja e yndyrave të pangopura me bazë bimore mund të përmirësojë cilësinë e dietës dhe është një komponent i rëndësishëm në parandalimin e sëmundjeve kardiovaskulare”.

Shpërndaje këtë artikull
Facebook Email Printo

Lajmi i Fundit

  • Stuhi e fortë në Ksamil: Era merr përpara çadrat, rrugët përmbyten
  • Punëtorët gjejnë thesarin e murosur gjatë rinovimit të ndërtesës
  • Kosova u del në krah, ministri Maqedonci: Jemi të gatshëm për të ndihmuar Shqipërinë dhe Malin e Zi me zjarret
  • Tragjedia në Lushnjë, zbulohen emrat e dy motrave që humbën jetën nga aksidenti i rëndë
  • Maroku heq vizat për shqiptarët, vendimi hyn në fuqi nesër

Komentet e Fundit

  1. Otto on Kallëzim i ri në SPAK për Ramën
  2. nastradini on Kallëzim i ri në SPAK për Ramën
  3. nastradini on Kallëzim i ri në SPAK për Ramën
  4. Agron on “Nuk e njohim Kosovën”, Rama i shkruan Zelenskyt: Nacionalistët folkloristë reaguan kundër, por ne nuk ndikohemi
  5. Antonio Krause on VIDEO: Incident në koncertin e Dua Lipës, plagosen disa persona

Kategori

Merr te rejat më të fundit

Ndiqni Gazeta Dita duke vendosur emailin tuaj më poshtë dhe do të njoftoheni për të rejat më të fundit

[mc4wp_form]

Gazeta DitaGazeta Dita
© Copyright Gazeta Dita 2012. Të gjitha të drejtat e rezervuara



Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?